Modernizacja szkieletowej sieci zasilania, budowa sieci technologicznej i przebudowa sufitów podwieszanych z dostosowaniem do wymogów p.poż. w budynku UMFC w Warszawie

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-11 14:00:00
Instytucja Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Elementy składowe obwodów elektrycznych,
  • Sprzęt i aparatura elektryczna,
  • Alarmy przeciwpożarowe,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101989 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 312100001, 312200004, 316000022, 452133161, 452332214, 453100003, 454100004, 713200007, 324100000, 351000005, 453432005, 316252005, 454321108, 454321218
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja szkieletowej sieci zasilania, budowa sieci technologicznej i przebudowa sufitów podwieszanych z dostosowaniem do wymogów p.poż. w budynku UMFC w Warszawie.
I.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiekcie Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie przy ul. Okólnik 2 ujętych w zadaniach:
a) Modernizacja instalacji elektrycznej
b) Wykonanie zintegrowanej strukturalnej sieci szkieletowej biernej
c) Wymiana sufitów podwieszanych w ciągach komunikacyjnych
d) Modernizacja wybranych pomieszczeń technicznych do potrzeb nowych urządzeń serwerowni
I.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i konstrukcyjnych niezbędnych do realizacji zadań wymienionych w pkt I.1
I.3. Wykonanie badań i ekspertyz niezbędnych do prowadzenia robót oraz wprowadzenia urządzeń i systemów, w szczególności uzyskanie opinii p.poż., Sanepid, BHP
I.4. Opracowanie dokumentacji budowlanej modernizacji pomieszczeń technicznych do potrzeb nowych urządzeń serwerowni zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego
I.5. Wykonanie zadań wymienionych w I.1 a) do e)
I.6. Przekazanie: dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi do dostarczonych urządzeń, konfiguracji parametrów urządzeń, dokumentacji i licencji oprogramowania, procedur postępowania w sytuacjach testowych, awaryjnych i alarmowych.
I.7. Wykonanie wymaganych testów funkcjonalnych i pomiarów parametrów projektowych
I.8. Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników
I.9. Udzielenie gwarancji
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
Ulica ul. Okólnik 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-368
Województwo mazowieckie
Tel 22 8278309
Fax 22 8278309
Internet www.chopin.edu.pl
Regon 00027570200000
E-mail przetargi@chopin.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych w wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 11/12/2017
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90.000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 z dopiskiem --Sieć szkieletowa. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej trzy roboty budowlane, w tym: a) przynajmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie / przebudowie / remoncie dotyczącym instalacji elektrycznej o wartości tych robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda b) przynajmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu okablowania strukturalnego niskoprądowego o wartości tych robót dotyczących okablowania strukturalnego niskoprądowego nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda c) przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu wykonaniu pomieszczenia serwerowni o powierzchni nie mniejszej niż 20m2 i wyposażeniu w: system klimatyzacji precyzyjnej, system podtrzymania zasilania UPS, system gaszenia gazem, podłogę technicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto d) 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonania sufitów podwieszanych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 600m2 Wyjaśnienie - powyższe oznacza, iż Wykonawca składając ofertę może wykazać się np.: - trzema robotami budowlanymi, które spełniają warunki określone w lit. a, b, c i d - każda z nich lub - trzema robotami, przy czym jedna z nich spełnia łącznie warunki określone lit. a, b i c, druga z nich spełnia łącznie warunki określone lit. a, b i d, trzecia z nich spełnia łącznie warunki określone lit. a i b lub - pięcioma robotami, przy czym trzy z nich spełniają warunki określone w lit. a, b i c - każda oraz jedna spełnia warunki określone lit. c, a jedna spełnia warunki określone lit. d. lub - np. ośmioma robotami, przy czym trzy z nich spełniają warunki określone lit. a, trzy z nich spełniają warunki określone lit. b, jedna z nich spełnia warunki określone lit. c, jedna z nich spełnia warunki określone lit. d, lub - trzema robotami, przy czym jedna z nich spełnia warunki określone lit. a, b, c, d, a dwie z nich spełniają warunki określone lit. a i b, itd. wg powyższych przykładów, przy czym zawsze konieczne jest wykazanie się taką liczbą zrealizowanych robót, aby potwierdzić spełnianie łączne warunków określonych w lit. a, b, c i d, oraz wykazanych robót musi być minimum trzy.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą: A. iż dysponują lub podczas realizacji zamówienia będą dysponować przynajmniej: a. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie pełnić ze strony Wykonawcy funkcję kierownika budowy, b. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełnić ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją robót w zakresie prac elektrycznych, c. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją robót w zakresie prac instalacyjnych sanitarnych i wentylacyjnych, d. osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowy zintegrowanej strukturalnej sieci szkieletowej z doświadczeniem w kierowaniu co najmniej pięcioma robotami budowlanymi w zakresie instalacji niskoprądowych. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). B. oświadczą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadali średnie roczne zatrudnienie na etacie na umowę o pracę wynoszące co najmniej 7 pracowników, w tym personel kierowniczy w liczbie 1 pracownik, przy czym Wykonawca zapewni, iż w realizacji zamówienia również uczestniczyć będzie minimum 7 pracowników, w tym personel kierowniczy w liczbie 1 pracownika zatrudnionych na etacie na umowę o pracę.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej robót budowlanych określonych w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia, załączając jednocześnie dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 Rozporządzenia są w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 pkt. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; c. wystąpi potrzeba zmiany sposobu wykonania określonego elementu zamówienia (roboty zamienne); wycena prac nastąpi na postawie protokołu konieczności uzgodnionego pomiędzy Stronami, d. zmiana osób wskazanych w ofercie, biorących udział w realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż osoba ta powinna posiadać doświadczenie i kompetencje nie niższe niż wskazana w ofercie, e. możliwość zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej okoliczności, która będzie leżała w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nastąpi na podstawie uśrednionych kosztorysów Wykonawcy i Zamawiającego przygotowanych w takich okolicznościach, w takim przypadku obniżeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, f. w uzasadnionym przypadku gdy z uwagi na plan zajęć, wydarzenia akademickie i artystyczne niemożliwe będzie prowadzenie prac w szczególności głośnych, odpowiedniemu wydłużeniu może ulec termin wykonania Umowy, g. w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego przekazanie terenu budowy będzie niemożliwe w terminie określonym Umową, odpowiedniemu wydłużeniu ulegnie termin wykonania Umowy. h. w przypadku gdy w bieżącym roku budżetowym Zamawiający będzie posiadał środki finansowe umożliwiające realizację szerszego zakresu prac, objętych kolejnym Etapem możliwe będzie zwiększenie zakresu tych prac. i. w przypadku niezależnym od Zamawiającego w zakresie przepływów finansowych-możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, łącznie z możliwością przesunięcia ostatecznego terminu zakończenia realizacji zamówienia, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jak również zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownej dokumentacji wykazującej zmiany kosztów wykonania zamówienia celem weryfikacji jej zasadności i ewentualnego wynegocjowania przez Strony zakresu i terminu wprowadzenia zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 45
Kryt 2 Gwarancja na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia oraz ich montaż
Kryt 2p 15
Kryt 3 Harmonogram robót budowlanych, dostaw i usług
Kryt 3p 20
Kryt 4 Koncepcja projektowa modernizacji pomieszczeń na potrzeby urządzeń serwerowni
Kryt 4p 20
Adres strony internetowej siwz www.chopin.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, pok. 211
Data składania wniosków 11/07/2016
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: Etap I - nie później niż do dnia 10 grudnia 2016 roku; Etap II - nie później niż do dnia 11 grudnia 2017 roku.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)