Dostawa nowych kaset o pojemności 265 cm3, do hodowli sadzonek w systemie kontenerowym, wykonanych z polipropylenu, dostosowanych do linii technologicznej firmy BCC (2)

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-04 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102055 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kaset o pojemności 265 cm3, do hodowli sadzonek w systemie kontenerowym, wykonanych z polipropylenu, dostosowanych kształtem i zewnętrznymi wymiarami do linii technologicznej firmy BCC w ilości 18 000 sztuk.
2. Wymagania i opis kaset:
- kasety równoważne z kasetami HIKO V 265 PP, Zamawiający wskazuje model HIKO V 265 PP z uwagi na posiadaną linię technologiczną służącą do wysiewu nasion w kasety hodowlane,
- wymiary zewnętrzne w mm [+/- 1%] (dł./szer./wys.) 352 / 216 / 150
- pojemność pojedynczej celi 265 cm3 (0,265 l),
- 28 cel w jednej kasecie,
- łączna pojemność cel w jednej kasecie 7 420 cm3 (7,42 l),
- powierzchnia 1 kasety - 0,076 m2,
- listwy prowadzące na ścianach bocznych cel zapobiegające deformacji korzeni,
- przestrzenie wentylacyjne poprawiające obieg powietrza wokół bryłki korzeniowej,
- ażurowe dno celi,
- materiał: polipropylen ze stabilizatorem promieni UV o parametrach odpowiadających co najmniej normie BN-79/6364-03 lub równorzędnej - o nie gorszych parametrach, bez dodatku metali ciężkich i niedozwolonych dodatków z wyjątkiem LDPE w celu zwiększenia elastyczności,
- do produkcji kaset nie należy stosować surowców wtórnych,
- kasety muszą być trwałe,
- kasety muszą być wytrzymałe na mycie w myjce automatycznej pod wysokim ciśnieniem około 40 bar i temperaturze ok. 80oC,
- okres używalności min. 7 lat,
- podlegają procesowi recyklingu,
- łatwe do składowania, puste - wkładane jedna w drugą,
- min. 5 - letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Suwałki
Ulica ul. Wojska Polskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 87 5664295-7
Fax 87 5662878
Internet http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
Regon 79050489800000
E-mail suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/09/2016
Wadium 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Suwałki 97 2030 0045 1110 0000 0072 5180 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium w postępowaniu na dostawę kaset o pojemności 265 cm3 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój nr 11) Nadleśnictwa Suwałki, ul. Wojska Polskiego 1, 16-400 Suwałki. 5. Kserokopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć w ofercie. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. w terminie do dnia 23.06.2016 r. do godz. 10.00. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 dostaw kaset do produkcji sadzonek w systemie kontenerowym, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach i poświadczeniach, o których mowa w rozdziale 10 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suwalki/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Suwałki, ul. Wojska Polskiego 1 16-400 Suwałki, p.16
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Suwałki, ul. Wojska Polskiego 1 16-400 Suwałki, w sekretariacie p.11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)