Usługi dostępu do Internetu dla Miasta Bielska-Białej

Data publikacji 2016-06-24
Data zakończenia 2016-07-04 10:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103847 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ A - świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET dla węzła GPD Bielskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego - warsztaty.
Przedmiotem zamówienia w tej części jest świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET o przepustowości łącznej minimum 800 Mbps/800 Mbps (download/upload) z wykorzystaniem protokołu BGP (wsparcie dla IPv4 oraz IPv6) za pomocą niezależnego łącza doprowadzonego do lokalizacji Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego - warsztaty ul. Krasińskiego 37, 43-300 Bielsko Biała.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań dla przedmiotu zamówienia - część A, zawarty jest w załączniku nr 2 i 6 do SIWZ.

CZĘŚĆ B - świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET dla węzła GPD 2 Kontener telekomunikacyjny Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET o przepustowości łącznej minimum 800 Mbps/800 Mbps (download/upload) z wykorzystaniem protokołu BGP (wsparcie dla IPv4 oraz IPv6) za pomocą niezależnego łącza doprowadzonego do lokalizacji Kontener telekomunikacyjny Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej działka nr 235/10 przy ul. Broniewskiego naprzeciwko budynku nr 7 , 43-300 Bielsko-Biała.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań dla przedmiotu zamówienia - część B, zawarty jest w załączniku nr 2 i 7 SIWZ.

CZĘŚĆ C - świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej wraz z całodobowym serwisem.

Zamawiający wymaga, aby usługa dostępu do sieci Internet świadczona była w dotychczasowej lokalizacji tj.: plac Ratuszowy 1 albo plac Ratuszowy 5 albo plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała.
Zamawiający preferuje, aby oferowana usługa była uruchomiona w pomieszczeniach, które do tej pory były wykorzystywane w podobnym celu tj.:
1) Przyłącze Orange S.A. (obecnie nie używane) - plac Ratuszowy 1 - piwnica (dodatkowy przewód do serwerowni) na parterze - pomieszczenie nr 17
2) Przyłącze sieci Szerokopasmowej Miasta Bielska-Białej - plac Ratuszowy 1 - parter- serwerownia - pomieszczenie nr 17.
3) Przyłącze do sieci Szerokopasmowej Miasta Bielska-Białej - plac Ratuszowy 5 - piętro 3 - serwerownia - pomieszczenie nr 318.
4) Przyłącze Netia S.A. - plac ratuszowy 6 - piętro 1 - węzeł sieciowy - pomieszczenie nr 101 A (dodatkowo światłowód do budynku przy placu Ratuszowym 5 pok. 316).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część C, znajduje się w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na wybrany element niniejszego przedmiotu zamówienia składającego się z trzech części (A, B, C). Zgodnie z art. 83 ust. 3 Ustawy Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć oferty częściowe wyłącznie na następujące części zamówienia: A i C albo B i C albo jedną ofertę wyłącznie na część A albo B albo C. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych przez jednego Wykonawcę na część A i B (oferty częściowe złożone przez jednego Wykonawcę na część A i B albo A i B i C zostaną odrzucone)

Opis

Przedmiotem zamówienia w tej części jest świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET o przepustowości łącznej minimum 800 Mbps/800 Mbps (download/upload) z wykorzystaniem protokołu BGP (wsparcie dla IPv4 oraz IPv6) za pomocą niezależnego łącza doprowadzonego do lokalizacji Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego - warsztaty ul. Krasińskiego 37, 43-300 Bielsko Biała.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań dla przedmiotu zamówienia - część A, zawarty jest w załączniku nr 2 i 6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET o przepustowości łącznej minimum 800 Mbps/800 Mbps (download/upload) z wykorzystaniem protokołu BGP (wsparcie dla IPv4 oraz IPv6) za pomocą niezależnego łącza doprowadzonego do lokalizacji Kontener telekomunikacyjny Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej działka nr 235/10 przy ul. Broniewskiego naprzeciwko budynku nr 7 , 43-300 Bielsko-Biała.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań dla przedmiotu zamówienia - część B, zawarty jest w załączniku nr 2 i 7 do SIWZZamawiający wymaga, aby usługa dostępu do sieci Internet świadczona była w dotychczasowej lokalizacji tj.: plac Ratuszowy 1 albo plac Ratuszowy 5 albo plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała.
Zamawiający preferuje, aby oferowana usługa była uruchomiona w pomieszczeniach, które do tej pory były wykorzystywane w podobnym celu tj.:
1) Przyłącze Orange S.A. (obecnie nie używane) - plac Ratuszowy 1 - piwnica (dodatkowy przewód do serwerowni) na parterze - pomieszczenie nr 17
2) Przyłącze sieci Szerokopasmowej Miasta Bielska-Białej - plac Ratuszowy 1 - parter- serwerownia - pomieszczenie nr 17.
3) Przyłącze do sieci Szerokopasmowej Miasta Bielska-Białej - plac Ratuszowy 5 - piętro 3 - serwerownia - pomieszczenie nr 318.
4) Przyłącze Netia S.A. - plac ratuszowy 6 - piętro 1 - węzeł sieciowy - pomieszczenie nr 101 A (dodatkowo światłowód do budynku przy placu Ratuszowym 5 pok. 316).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część C, znajduje się w załączniku nr 2 i 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Ulica pl. Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 49-71-497
Fax 33 49-71-786
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail shutowski@um.bielsko.pl; agolik@um.bielsko.pl; grzegorz.reszuta@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b Ustawy). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty winny potwierdzać informacje dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Dokument, wykazujący, iż zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile Wykonawca dokona takiego zastrzeżenia w zw. z art. 8 ust 3 Ustawy. Wykonawca w dokumencie tym powinien wykazać istnienie przesłanek z art. 11 ust. 4 ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) tj. nieujawnienie zastrzeganych informacji do wiadomości publicznej, wskazać charakter informacji wskazany w ustawie: techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą oraz wykazać, że przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji takich jak: nazwa i adres Wykonawców, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6, do SIWZ dla części A, załącznik nr 7 dla części B i załącznik nr 8 dla części C. 2. Wszelkie zmiany Umów wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnego aneksu - z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zgodnie z wzorem umowy na część C - załącznik nr 8 do SIWZ - Zwiększenie przepustowości łącza, o ile istnieją możliwości techniczne realizacji takiej zmiany nie wymaga zmiany Umowy o ile nie powoduje zmiany innych warunków Umowy. 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 5. Dopuszczalne są następujące istotne zmiany Umowy: 1) wynikające ze zdarzeń będących następstwami działania siły wyższej, 2) zgodnie z art. 142 ust. 5 Ustawy - zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. a), wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy. 9. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wykazania przez Wykonawcę zmiany kosztu wykonania przedmiotu Umowy, tj. od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku w tej sprawie wraz z dowodami potwierdzającymi wzrost kosztu wykonania przedmiotu Umowy, przy czym pod warunkiem, że dowody te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Przepustowość łącza internetowego
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Miasto Bielsko-Biała, Urząd Miejski w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, plac Ratuszowy 6 (III piętro, pok. 332)
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski Bielsko-Biała pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)