SZP 3820 - 23/16 Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z montażem

Data publikacji 2016-06-27
Data zakończenia 2016-07-07 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
Miejscowość Choroszcz
Województwo podlaskie
Branża
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104859 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311000007, 712210003, 450000007, 453100003, 453110000, 453162007, 453170002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego z rozładunkiem, montażem agregatu prądotwórczego, wykonaniem robót elektrycznych i budowlanych koniecznych do montażu i podłączenia agregatu wraz z niezbędną dokumentacją projektową i uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń, próbami rozruchowymi jak również szkoleniem pracowników w zakresie obsługi oraz demontaż we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego istniejącego agregatu prądotwórczego 200kW DELTA - WOLA Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki Warszawa Fort-Wola rok produkcji 1975 r.
Inwestycja prowadzona będzie na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 101/26 objęta ochroną konserwatorską w budynku Trafostacji A na terenie SPP ZOZ w Choroszczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz 1.1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
Ulica pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Choroszcz
Kod Pocztowy 16-070
Województwo podlaskie
Tel 85 7191091 w. 404
Fax 85 7191405
Internet www.sppchoroszcz.med.pl
Regon 05058045800000
E-mail joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 110
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (W treści zał. nr 3 do SIWZ);
Wiedza b. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Wzór - zał. nr 6 do SIWZ);
Zdolne c. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z oświadczeniem że osoby wymienione w niniejszym wykazie posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i wymagane przepisami prawa uprawnienia (Wzór - zał. nr 5 do SIWZ);
Sytuacja informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające karty katalogowe dotyczące oferowanego przedmiotu dostawy;
Inne dokumenty formularz ofertowy (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); ofertę cenowo - asortymentową (wzór - zał.3.1.do SIWZ); pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na zasadach i warunkach w niej określonych. 2. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być: 1) konieczność zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron; 4) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy po warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego, 5) ustalone umową terminy mogą ulec wydłużeniu o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac których zrealizowanie jest niezbędne, z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu; b) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu; c) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia; d) siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c; e) wystąpienia zmian, których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansującej zadanie, 3. Dopuszcza się możliwość zmiany osób, o których mowa w § 10 niniejszej umowy pod warunkiem spełnienia kryteriów 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie, z zastrzeżeniem ust. 5. 5. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót objętych niniejszą umową, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu dostawy. 6. Zamawiający nie ma obowiązku dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 4 nie złoży Zamawiającemu pisemnego, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania prac objętych umową.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.sppchoroszcz.med.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie zamawiającego w SPP ZOZ Pl. Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz budynek administracji, I piętro w pokoju nr 101 - Sekcja Zamówień Publicznych.
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Psychiatryczny ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)