Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę mrożonek owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

Data publikacji 2016-06-28
Data zakończenia 2016-07-07 09:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107237 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Ulica ul. Zachodnia 55a
Nr domu 55a
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-063
Województwo łódzkie
Tel 042 6322361
Fax 042 6322361
Internet www.mzz.lodz.pl
Regon 00435176500000
E-mail zampub@mzz.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodzaj zam inny Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace W przypadku posiadania środków finansowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Sukcesywna dostawa mrożonek owocowych i warzywnych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Czas D
Data roz 01/08/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Wiedza Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Potencjał Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zdolne Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sytuacja Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP - Załącznik Nr 5, do którego należy załączyć gdy zakład posiada certyfikowany system HACCP/System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności - kopie takiego certyfikatu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zezwalające na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności (kserokopia wpisu do rejestru zakładów) zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , zaświadczenia musi być złożone przez każdy podmiot.
Inne dokumenty Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę;w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika, podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania, podpisania dokumentacji ofertowej oraz umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: a. Ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np.: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąca stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Wszystkie powyższe postanowienia , stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Zasady realizacji gwarancji, jakości w okresie trwania umowy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.mzz.lodz.pl/index.php?id=120
Adres uzyskania siwz Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)