Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych i produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Data publikacji 2016-06-28
Data zakończenia 2016-07-07 09:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107329 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158840008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Opis

Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Ulica ul. Zachodnia 55a
Nr domu 55a
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-063
Województwo łódzkie
Tel 042 6322361
Fax 042 6322361
Internet www.mzz.lodz.pl
Regon 00435176500000
E-mail zampub@mzz.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodzaj zam inny Inna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace W przypadku posiadania środków finansowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Czas D
Data roz 01/09/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Wiedza Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Potencjał Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zdolne Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sytuacja Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP - Załącznik Nr 5, do którego należy załączyć gdy zakład posiada certyfikowany system HACCP/System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności - kopie takiego certyfikatu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zezwalające na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres prowadzonej działalności (kserokopia wpisu do rejestru zakładów) zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , zaświadczenia musi być złożone przez każdy podmiot.
Inne dokumenty Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę;w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika, podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania, podpisania dokumentacji ofertowej oraz umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: a. Ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np.: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąca stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Wszystkie powyższe postanowienia , stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Zasady realizacji gwarancji, jakości w okresie trwania umowy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.mzz.lodz.pl/index.php?id=120
Adres uzyskania siwz Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91- 063 Łódź, ul. Zachodnia 55a,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)