Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach
|
Ulica |
Barzkowice 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Barzkowice
|
Kod Pocztowy |
73-134
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 5613700 do 02
|
Fax |
091 5613791
|
Regon |
00104730500000
|
E-mail |
barzkowice@odr.net.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA OSOBA PRAWNA
|
Rodzaj zam inny |
SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA OSOBA PRAWNA
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w momencie, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3.
Ocena spełnienia tego warunku, przeprowadzona będzie według reguły: spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi udzielanego zamówienia, za które uznane będą zamówienia obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda dostawa,
- Przez zamówienie obejmujące dostawę sprzętu komputerowego rozumie się zamówienie, w skład którego wchodził sprzęt komputerowy (komputery biurkowe, komputery przenośne, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne).
- Podane wartości dostaw muszą dotyczyć jednego zamówienia (musi wynikać z jednostkowej umowy).
- W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystać z doświadczenia podmiotu trzeciego, lub Wykonawcy składają ofertę wspólnie, warunek wiedzy i doświadczenia musi zostać spełniony w całości (dwukrotne wykonanie dostawy) przez jeden podmiot.
Ocena spełnienia tego warunku, przeprowadzona będzie według reguły: spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w momencie, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3.
Ocena spełnienia tego warunku, przeprowadzona będzie według reguły: spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3.
Ocena spełnienia tego warunku, przeprowadzona będzie według reguły: spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej w momencie, gdy złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3.
Ocena spełnienia tego warunku, przeprowadzona będzie według reguły: spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) Dokumentacje techniczne w formie specyfikacji technicznych, folderów, katalogów producenta sprzętu (dotyczy komputera), potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
2) Wykonawca załączy do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzający wydajność oferowanego procesora w teście PassMark High End CPUs - wynik co najmniej 5000 pkt. - według wyników opublikowanych w dniu przygotowania oferty (tj. od 28.06.2016 do 06.07.2016 r.).
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) konieczności dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, nie powodującej zwiększenia ceny, spowodowanej zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b) pojawienia się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy Stron;
e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
- konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
- okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
- okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
1. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zodr.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, 73-134 Barzkowice
|
Data składania wniosków |
06/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach 73-134 Barzkowice, Pokój nr 112 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|