Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Szczecin
|
Ulica |
pl. Armii Krajowej 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-456
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 4245102
|
Fax |
91 4245104
|
Internet |
www.szczecin.pl
|
Regon |
00059982400000
|
E-mail |
bzp@um.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
22/08/2016
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 07.07.2016r. do godziny 09:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
a) w celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy):
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną główną dostawę. Za dostawę główną zamawiający uzna: dostawę sprzętu komputerowego ( tj. komputery przenośne, komputery stacjonarne, monitory, drukarki, skanery lub serwery) o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
b) w celu zweryfikowania rzetelności wykonawcy (art. 22 ust. 5 ustawy):
- wykaże wszystkie umowy, zlecone na wartość brutto większą niż 300 000 zł, ale niewykonanie lub wykonanie nienależycie (za niewykonane lub nienależycie wykonane uznaje się w szczególności sytuacje, w których Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę albo odstąpił od umowy z powodu okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a także gdy Wykonawca został zobowiązany do zapłaty kary umownej), realizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca, który wykonał nienależycie lub nie wykonał zleconych dostaw o wartości zlecenia brutto większej niż 300 000,00 zł zostanie wykluczony z postępowania.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu zweryfikowania rzetelności zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie także w zakresie wszystkich umów realizowanych przez podmioty trzecie, których zakres zgodny jest z pkt 3 ppkt 2 lit b siwz. Pkt 3 ppkt 2 lit b tiret drugie siwz stosuje się odpowiednio.
UWAGA:
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Potencjał |
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Zdolne |
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Sytuacja |
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
w celu zweryfikowania rzetelności wykonawcy (art. 22 ust. 5 ustawy):
- wykaże wszystkie umowy, zlecone na wartość brutto większą niż 300 000 zł, ale niewykonanie lub wykonanie nienależycie (za niewykonane lub nienależycie wykonane uznaje się w szczególności sytuacje, w których Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę albo odstąpił od umowy z powodu okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a także gdy Wykonawca został zobowiązany do zapłaty kary umownej), realizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca, który wykonał nienależycie lub nie wykonał zleconych dostaw o wartości zlecenia brutto większej niż 300 000,00 zł zostanie wykluczony z postępowania.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu zweryfikowania rzetelności zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie także w zakresie wszystkich umów realizowanych przez podmioty trzecie, których zakres zgodny jest z pkt 3 ppkt 2 lit b siwz. Pkt 3 ppkt 2 lit b tiret drugie siwz stosuje się odpowiednio
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Oferowany okres gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
|
Data składania wniosków |
07/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1)informacja o produkcie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w rozdziale XV pkt 3 siwz)
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
|
Inne dokumenty |
1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)odpowiednie pełnomocnictwa
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)kalkulacja cenowa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do siwz
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
(Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 - tekst jednolity).
2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie wynagrodzenia, zmianie terminu dostawy oraz zmianie personelu Wykonawcy.
3.Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT.
4.Zmiana terminu dostawy może nastąpić na wyłączny wniosek Zamawiającego w przypadku niezapewnienia przez Zamawiającego miejsc dostawy zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego, o którym to obowiązku mowa w § 5 ust 1 pkt 2 umowy.
5.Zmiana personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego. Proponowany personel Wykonawcy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ.
6.Zmiany, o których mowa w pkt 3 i 4 zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|