Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz zapewnienie opieki serwisowej sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminach Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka

Data publikacji 2016-06-29
Data zakończenia 2016-07-07 11:00:00
Instytucja Gmina Łopiennik Górny
Miejscowość Łopiennik Górny
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109277 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723180007, 724000004, 513000005, 503120005, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 600 gospodarstw domowych (punktów) i 4 punktów publicznego dostępu do Internetu oraz zapewnienie wsparcia technicznego i opieki serwisowej zestawów komputerowych przekazanych do użytkowania Beneficjentom projektu przez okres 24 miesięcy w ramach trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminach Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka.
2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
a) świadczenie usług Operatora Infrastruktury, polegających na administrowaniu, zarządzeniu i serwisowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej, obejmującą swoim zasięgiem teren Gminy Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka,
b) świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 600 punktów (gospodarstw domowych) i 4 punktów publicznego dostępu do Internetu przez okres 24 miesięcy na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego,
c) opieka serwisowa 626 sztuk zestawów komputerowych, 33 sztuk komputerów przenośnych i 4 sztuk serwerów wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu sieciowego w jednostkach pomocniczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jeżeli nie jest to uzasadnione specyfiką zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Łopiennik Górny
Ulica Łopiennik Górny 1
Nr domu 1
Miejscowość Łopiennik Górny
Kod Pocztowy 22-351
Województwo lubelskie
Tel 82 5773123
Fax 82 5773010
Internet http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
Regon 11019794800000
E-mail urzad@lopiennikgorny.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/07/2018
Wadium Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi wsparcia technicznego i/lub opieki serwisowej w ilości nie mniejszej niż 500 punktów (adresów), - co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usługi dostępu do sieci internetowej w ilości nie mniejszej niż 500 punktów (adresów). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone na podstawie jednej umowy z jednym podmiotem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń dotyczy - co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi wsparcia technicznego i/lub opieki serwisowej w ilości nie mniejszej niż 500 punktów (adresów), - co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi dostępu do sieci internetowej w ilości nie mniejszej niż 500 punktów (adresów). Przez usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone na podstawie jednej umowy z jednym podmiotem.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Powyższy dokument powinien być podpisany przez wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów, obowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sposób następujący: 1. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu zamówienia - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt. 1, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas usunięcia awarii od zgłoszenia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Łopiennik Górny Łopiennik Górny 1 22-351 Łopiennik Górny
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Łopiennik Górny Łopiennik Górny 1 22-351 Łopiennik Górny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)