Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.

Data publikacji 2016-06-29
Data zakończenia 2016-07-08 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109391 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 725000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zawarcie umowy nadzoru autorskiego i serwisu dla systemów RIS Orion PACS ASHVINS użytkowanych w SPZOZ Szpitalu im dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
2. W ramach nadzoru autorskiego i serwisu Wykonawca zobowiązuje się do:
2.1. Udostępniać aktualizacje aplikacji RIS-Orion w przypadku pojawienia się poprawek dla funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika, oraz udostępniać poprawki dostosowujące do ewentualnych zmian w przepisach (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia NFZ). Dla systemu ASHVINS aktualizować użytkowaną wersję o dedykowane przez producenta poprawki, dla wersji i funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika
2.2. Przyjmować i rozpatrywać w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania pisemnych zgłoszeń, uwag oraz propozycji Użytkownika dotyczących modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego
2.3. Bezpłatnych instalacji aktualizacji oprogramowania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym
2.4. Usuwania, udostępniania i instalacji korekt zgłoszonych błędów
2.5. Nadzoru nad działaniem aplikacji RIS PACS i ich baz danych - poprzez nadzór Zamawiający rozumie wszystkie działania opisane w pozostałych punktach załącznika nr 1 do SIWZ
2.6. Reinstalacji systemów operacyjnych i oprogramowania oraz odtwarzania baz danych w przypadku awarii. Przez odtwarzanie baz danych należy rozumieć przywracanie baz danych RIS PACS z istniejących (ostatnich) kopii z przed awarii w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu. Reinstalacja systemu operacyjnego jest to działanie dla systemów RIS PACS w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania sytemu po awarii.
2.7. Konfiguracji i wykonywania kopii zapasowych baz danych nie rzadziej niż raz na 3 miesiące na udostępnionym przez Zamawiającego zasobie sieciowym lub zewnętrznym oraz weryfikacji poprawności ich zapisu przynajmniej poprzez sprawdzenie sumy kontrolnej
2.8. Zapewnienia komunikacji w zakresie odbioru zleceń z systemu zewnętrznego (HIS), przesłania zleceń do skanera CR, przekazania wyniku na opisową stację lekarską, odesłania wyniku na serwer PACS oraz do systemu zewnętrznego (HIS) jedynie po stronie systemów RIS PACS.
2.9. Wykonania minimum jednego przeglądu systemów RIS Orion oraz PACS Ashvins w ciągu roku uwzględniającego bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego.
2.10. Udzielać zdalnego wsparcia dla administratora, bezpośrednich bezpłatnych konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych w dni robocze od 9:00 do 17:00
2.11. Bezpłatnie usuwać awarię Oprogramowania Aplikacyjnego objętego usługą nadzoru autorskiego serwisu, powstałej z winy Użytkownika lub zdarzeń losowych niezależnych od żadnej ze Stron, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu Zamawiający pokrywa koszty dojazdu w kwocie 0,8358 zł brutto za km licząc od siedziby serwisu mieszczącej się w mieście (na terenie RP) do siedziby Zamawiającego. Koszty delegacji ponosi Wykonawca
2.12. Informowania Zamawiającego o zmianach konfiguracji aplikacji i baz danych
2.13. Przeprowadzić bezpłatne szkolenia administratorów w przypadku zmian w aplikacji
2.14. Prowadzenia rejestru obejmującego w szczególności zmiany konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wykonane czynności
2.15. Udostępniania rejestru Zamawiającemu na jego pisemny wniosek
2.16. Przekazania przedstawicielowi Zamawiającego wskazanemu w umowie haseł administracyjnych min. do systemów operacyjnych, baz danych i aplikacji niezwłocznie po ich zmianie
2.17. Zgłaszania z wyprzedzeniem Zamawiającemu potrzeb (wraz z uzasadnieniem) w zakresie rozbudowy sprzętu (serwery + macierz) użytkowanego na potrzeby aplikacji RIS PACS
2.18. Dostosowania oprogramowania RIS do zmieniających się przepisów prawa i wymogów NFZ oraz zgłaszanych potrzeb użytkownika
2.19. Niepobierania kopii baz danych oraz innych dokumentów zawierających dane osobowe o charakterze wrażliwym bez zgody Zamawiającego
2.20. Informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach po stronie Wykonawcy mogących mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy
2.21. Posługiwania się osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, odpowiednio przeszkolonymi i wyposażonymi w niezbędny sprzęt
2.22. Bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu umowy, dotyczących zarówno terminów, jak i zakresu rzeczowego umowy
2.23. Przyjmowania zgłoszeń w formie elektronicznej, oraz telefonicznej
email: lub faksem na numer
wysłanie zgłoszenia nastąpić może po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem - wzór zgłoszenia stanowi Załącznik nr 2
2.24. Zgłoszenie traktowane jest jako przyjęte:
w dni robocze do godziny 17:00 - danego dnia roboczego
w dni robocze po godzinie 17:00 - następnego dnia roboczego
w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - o godz. 9:00 najbliższego dnia roboczego
2.25. Reakcji na zgłoszenie wady oprogramowania (od momentu zgłoszenia) w następującym czasie:
nie później niż 1 dzień roboczy dla błędu krytycznego
nie później niż 15 dni roboczych dla błędu zwykłego
2.26. Usunięcia wady oprogramowania (czas liczony od czasu reakcji określonego w pkt 2.25) w następującym czasie:
nie później niż 3 dni robocze w przypadku błędu krytycznego
nie później niż 30 dni roboczych w przypadku błędu zwykłego
3. Poprzez błąd krytyczny, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które uniemożliwią użytkownikowi korzystanie z jego podstawowych funkcji.
Poprzez błąd zwykły, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które utrudniają prawidłowe funkcjonowanie, ale nie uniemożliwiają korzystania z oprogramowania.
4. W przypadku wystąpienia (błędu krytycznego) Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
5. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Użytkownika, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem;
6. Zamawiający wymaga, aby serwis świadczący usługi serwisowe znajdował się na terenie Polski.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Ulica ul. Kraszewskiego 142
Nr domu 142
Miejscowość Krynica - Zdrój
Kod Pocztowy 33-380
Województwo małopolskie
Tel 018 4712807, 4715196
Fax 018 4712338
Internet www.szpital-krynica.pl
Regon 00030058700000
E-mail zampub@szpital-krynica.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjał W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1. zmianie wysokości podatku VAT z dniem wejścia w życie aktów prawnych zmieniających tę stawkę 2. zmianie osób wykonujących usługi serwisowe.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy błędu krytycznego)
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.szpital-krynica.pl
Adres uzyskania siwz Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 142 budynek administracji, pokój 108
Data składania wniosków 08/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 142 budynek administracji, sekretariat dyrekcji
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)