Zakup usługi skanowania zasobów Archiwum oraz opracowania aplikacji mobilnej.

Data publikacji 2016-06-29
Data zakończenia 2016-07-14 10:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109793 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799991004, 720000005, 795300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Digitalizacja wybranych materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Katowice.
2.Wykonanie strony www i aplikacji mobilnej poprzez które udostępniane będą zdigitalizowane materiały.
3.Wykonania tłumaczenia strony www, aplikacji mobilnej i opisu zdigitalizowanych zasobów na j. angielski, niemiecki i francuski.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w zakresie wykonania tłumaczenia strony www/aplikacji mobilnej i opisu zdigitalizowanych zasobów na j. angielski, niemiecki i francuski. (pkt 10.1.3 SIWZ). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy w wynikać będzie z ceny podanej w formularzu ofertowym dotyczących wykonania digitalizacji materiałów określonych w pkt 10.1.1. SIWZ oraz wykonania strony www i aplikacji mobilnej określonej w pkt 10.1.2 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Katowice
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-098
Województwo śląskie
Tel +48 32 2593302
Fax +48 327054949
Internet www.katowice.eu
E-mail bzp@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Digitalizacja wybranych materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Katowice. W zakresie 50% wartości zamówienia podstawowego w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wiedza W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej po jednej usłudze z zakresu jn: - digitalizacji zbiorów archiwalnych; -opracowania strony www działającej pod MS SharePoint, -opracowania aplikacji mobilnej umożliwiającej przeglądanie i pobieranie dokumentów, oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony również, jeśli jedno zamówienie obejmować będzie dwa lub wszystkie wymienione powyżej wymogi. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Potencjał 1.Dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi w celu realizacji zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 skanerem o minimalnych parametrach technicznych: -rozdzielczość optyczna skanera: minimum 300dpi x 300dpi dla dokumentów tekstowych i 600dpi x 600 dpi dla projektów budowlanych i map; -system oświetlenia pozbawiony promieniowania UV i IR zapewniający równomierne naświetlenie na całym obszarze skanowanego obiektu oraz umożliwiający skanowanie obiektu bez zacienień w miejscach zszycia kart: -ze względu na bezpieczeństwo zbiorów Wykonawca musi dysponować skanerem, który umożliwia skanowanie materiałów luźnych m.in. tekst, opracowania kartograficzne i techniczne (format od A5 do A0+ oraz materiałów oprawionych introligatorsko (najczęściej format A4+); -ustawienia oprogramowania użytego na skanerach nie mogą posiadać opcji tworzenie TIFF poprzez konwertowanie ich z formatu JPG. 2. Dysponowanie lokalną przestrzenią roboczą o łącznej pojemności dyskowej nie mniejszej niż 0,5 TB na czas wykonywania usługi . Na potwierdzenie tego warunku wykonawca złoży oświadczenie na druku oferty. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Zdolne Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.Przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą minimum roczne doświadczenie w zakresie digitalizacji zbiorów archiwalnych, 2.Przynajmniej jedna osoba z minimum rocznym doświadczeniem w projektowaniu stron www pod MS SharePoint, która wykona stronę www w serwisie katowice.eu, 3.Przynajmniej jedna osoba z minimum rocznym doświadczeniem w programowaniu aplikacji mobilnych dla platform Android, iOS i Windows Phone. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony również, jeśli jedna osoba będzie spełniała dwa lub wszystkie wymienione powyżej wymogi. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (lub dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w wykonaniu co najmniej po jednej usłudze z zakresu jn: -digitalizacji zbiorów archiwalnych; -opracowania strony www działającej pod MS SharePoint; -opracowania aplikacji mobilnej umożliwiającej przeglądanie i pobieranie dokumentów wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty I. Ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. II. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty: Zestawienie cen, które należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty. W cenach poszczególnych usług należy uwzględnić wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie niezbędne do ich wykonania. III. Oferty wspólne: 1) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2)ogłoszenia oraz pkt III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 4) W przypadku, gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2 ogłoszenia a także III.4.3 ogłoszenia (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno 5) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w pkt III.4.4. ogłoszenia wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. IV. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. V. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa niżej. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac; b) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec; 2. W przypadku zaistnienia sytuacji wskazanych w pkt. 1 lit a) i c) termin realizacji Umowy zostanie przedłużony o czas trwania przeszkód o których mowa w pkt. 1 lit. a) i c) 3. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, wartość przedmiotu Umowy zostanie zmieniona o wartość nowej stawki VAT. 4. Zmiana Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość oprogramowania
Kryt 2p 30
Kryt 3 Serwis/obsługa gwarancyjna strony www i aplikacji mobilnej
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.katowice.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice pok. 302
Data składania wniosków 14/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego dla osi priorytetowej: II Cyfrowe śląskie, dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych. 2.Prawo opcji - Wykonanie tłumaczenia strony www/aplikacji mobilnej i opisu zdigitalizowanych zasobów na j. angielski, niemiecki i francuski.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)