Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej

Data publikacji 2016-06-29
Data zakończenia 2016-07-07 12:00:00
Instytucja Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110159 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 983100009, 983110006, 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego prania tj. a) bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady itp.) będącej własnością Wykonawcy i przekazanej Zamawiającemu, b) pozostałej bielizny ogólno szpitalnej, będącej własnością Zamawiającego, w tym odzieży operacyjnej oraz wydzierżawienie Zamawiającemu na czas trwania umowy nowej pościeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii
Ulica Al. Modrzewiowa 22
Nr domu 22
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-224
Województwo małopolskie
Tel 12 4252842
Fax 12 4251228
Internet www.kcr.pl
Regon 35119473600000
E-mail office@kcr.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000,00 zł. Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się na rachunku Zamawiającego
Zaliczka Nie
Wiedza W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) co najmniej jedną usługę pralniczą realizowaną dla podmiotów leczniczych wraz z dzierżawą pościeli płaskiej z wykorzystaniem systemu RFID, o wartości brutto minimum 100 000,00 zł każda. Uwaga: w przypadku usługi realizowanej nadal przez Wykonawcę (w ramach jednej umowy), wymaganie dotyczące wartości usługi (co najmniej 100 000,00 zł brutto) - winna spełniać dotychczas zrealizowana część usługi. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej
Potencjał W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym dysponują minimum jednym urządzeniem do obsługi technologii RFID w miejscu wykonywania usługi prania. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana o dokumenty wskazane w ogłoszeniu poniżej. Wykaz - liczba urządzeń znajduje się w Formularzu oferty - załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Załącznik nr 1 do wzoru umowy (wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy bielizny pościelowej płaskiej), wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3. Załącznik nr 2 do wzoru umowy (wykaz asortymentowo - ilościowo - cenowy pozostałej bielizny ogólno szpitalnej), wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; Dowód dysponowania zasobami do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany zostały określone we wzorze umowy będącym załącznikiem do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Udostępnienie Zamawiającemu programu komputerowego do obsługi obiegu pranego asortymentu
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.kcr.pl
Adres uzyskania siwz Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Sekretariat.
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, budynek nr 4 Administracja, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej; 2) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho; 98.31.10.00-6 Usługi odbierania prania, 39.51.20.00-4 Bielizna pościelowa; PA02-0 Dzierżawa
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)