DOSTAWA SOLI AKWARYSTYCZNEJ

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-08 10:00:00
Instytucja ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Zioła i przyprawy korzenne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112433 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158724005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa partiami ok. 30 ton raz miesiącu soli akwarystycznej typu Fish Only, tzw soli podstawowej dla utrzymania zbiorników
z wodą słoną w instalacjach i zbiornikach Afrykarium.
2. Sól powinna spełniać następujące warunki: Zamawiana sól to wyrób specjalistyczny określany jako sól do produkcji syntetycznej wody morskiej, nie mylić z solą do produkcji wody słonej. Sól ta będzie wykorzystywana do produkcji wody morskiej zwykłej - nie wzbogacanej w składniki, popularna nazwa to Fish Only. Nie mylić z Solą Rafową. Zawartość bromu nie może przekroczyć 0,22 mg/l przygotowanej wody morskiej Szczegółowy opis soli akwarystycznej, będącej przedmiotem zamówienia został określony w Specyfikacji przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się przy każdej dostawie przedłożyć Kartę charakterystyki produktu oraz zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia
3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia towar przez cały okres obowiązywania umowy partiami szacunkowo ok. 30 ton/m-c na zamówienie przesłane drogą e-mailową lub drogą faksową. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej do 20% niż przewidywana maksymalna liczba ton soli.
4. Dostawy realizowane będą w nienaruszonych workach po 1000kg, ułożonych na paletach, w godzinach porannych, nie później niż do godziny 7:00, Wykonawca dokona wyładunku soli do magazynu Zamawiającego.
5. Ilości oraz czas dostaw poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w zależności od jego bieżących potrzeb. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość korygowania ilości dostarczanego towaru - zarówno ilości poszczególnych partii towaru, jak i całości zamówienia w zależności od potrzeb ZOO Wrocław.
6. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie dostaw w ramach danego zamówienia, dokonywana będzie każdorazowo po dostarczeniu zamówionej partii soli
i w terminie 30 dni od daty dostawy towaru przelewem na konto Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze
umowę w sprawie niniejszego zamówienia, posiadał przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - deliktowej i kontraktowej
w zakresie odpowiedzialności za ewentualne szkody na żywym inwentarzu wśród ryb na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 mln zł.
8. Wykonawca zobowiązuje się w razie konieczności do wykonania dodatkowego
transportu soli przy dużych podmianach wody w biotopach z wodą morską
w ciągu 72 godzin od zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Ulica ul. Wróblewskiego 1-5
Nr domu 1-5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-618
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3483024
Fax 71 3483768
Internet www.zoo.wroclaw.bip-e.pl
Regon 02112521900000
E-mail zamowienia@zoo.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 17
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 26.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnieni warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Wiedza Ocena spełnieni warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Potencjał Ocena spełnieni warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Zdolne Ocena spełnieni warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Sytuacja Ocena spełnieni warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy, b) zmiana specyfikacji asortymentowo-ilościowej dostaw, w szczególności w zakresie podanych szacunkowych ilości dostaw - przyczyny niezależne od Zamawiającego, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmniejszenie lub zwiększenie ilości soli itp., c) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych, e) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych, f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 uPzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 uPzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy od dnia złożenia zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zoo.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego - ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu
Data składania wniosków 08/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu, sekretariat Zarządu ZOO Wrocław Sp. z o.o. (Ipietro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)