Obsługa Techniczna Poznańskiego Parku Technologiczno-Przemysłowego zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 398A, 398B, 400, 404 i 406 oraz uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i czynnościach związanych z przejęciem budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-12 10:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113329 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 507000002, 454530007, 716310000, 722200003, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu obsługi technicznej dla Poznańskiego Parku Technologiczno-Przemysłowego zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 398A, 398B, 400, 404 i 406 oraz uczestnictwo w przeglądach bieżących stanu technicznego i czynnościach związanych z przejęciem budynku usługowo-biurowego z parkingiem podziemnym zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część III do SIWZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Część II do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. 400
Nr domu 400
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-441
Województwo wielkopolskie
Tel 61 6686984
Fax 61 6686992
Internet www.wcwi.com.pl
Regon 63030345400000
E-mail robert.kij@wcwi.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 Ustawy, o wartości nie większej niż 25% wartości zamówienia podstawowego
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW
Zaliczka Nie
Uprawnienie Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 (słownie: dwie) usługi: a) których okres świadczenia usług obejmował co najmniej 12 (słownie: dwanaście) miesięcy każda, b) których wartość była nie mniejsza niż: 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto każda, c) które polegały na kompleksowej obsłudze technicznej i konserwacji co najmniej 1 (słownie: jeden) budynku usługowego, który: i) posiada teren zewnętrzny, ii) posiada garaż podziemny o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2, iii) powierzchnia budynku z garażem podziemnym o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 iv) wyposażony jest instalacje słaboprądowe (SAP, SKD, CCTV, SSWiN, BMS, oświetlenie awaryjne), agregat prądotwórczy, UPS i stację transformatorową konsumencką, v) wyposażony jest w instalację systemu VRV chłodzonego wodą z wykorzystaniem wieży wyparnej lub które polegałyby na kompleksowej obsłudze technicznej i konserwacji co najmniej 1 (słownie: jeden) budynku usługowego, który: i) posiada teren zewnętrzny, ii) posiada garaż podziemnym o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2, iii) powierzchnia budynku z garażem podziemnym o powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 iv) wyposażony jest instalacje słaboprądowe (SAP, SKD, CCTV, SSWiN, BMS, oświetlenie awaryjne), agregat prądotwórczy, UPS i stację transformatorową konsumencką oraz które polegały na kompleksowej obsłudze technicznej i konserwacji co najmniej 1 (słownie: jeden) budynku usługowego, który wyposażony jest w instalację systemu VRV chłodzonego wodą z wykorzystaniem wieży wyparnej. Na potwierdzenie wykazania spełniania przedmiotowego warunku wykonawca przedstawi oświadczenie/wykaz wykonanych usług, zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 4 do IDW.
Potencjał Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji na stanowisku eksploatacji (wydane zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, Dz. U. z 2003 r., nr 89, poz. 828) - każda z osób wskazana w ofercie i skierowana do realizacji zamówienia. Wymagany Kluczowy Personel Obsługi Technicznej powinien składać się z co najmniej: 1.3.1 jednej osoby personelu codziennego: a) posiadającej aktualne w całym okresie realizacji zamówienia świadectwa kwalifikacyjne GRUPY 1, o której mowa w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., nr 89, poz. 828), uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie: - obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - przesyłających i zużywających ciepło w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz w zakresie urządzeń wentylacji i klimatyzacji, b) posiadających co najmniej 5 (słownie: pięć) letnie doświadczenie na stanowisku eksploatacji i dozoru obiektów kubaturowych, c) zatrudnionej przez Wykonawcę na umowę o pracę, 1.3.2 1 osoby personelu technicznego: a) posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do 1 kV, b) posiadającej co najmniej 3 (słownie: trzy) letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót lub obsłudze technicznej budynków usługowych z garażem podziemnym o powierzchni min. 5.000 m2 (słownie: pięć tysięcy metrów kwadratowych) wyposażonych w agregat prądotwórczy, UPS, stację transformatorową konsumencką oraz instalacje słaboprądowe, tj. SSP, SKD, CCTV, SSWiN, BMS, oświetlenie awaryjne, 1.3.3 1 osoby personelu technicznego: a) posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) posiadającej co najmniej 3 (słownie: trzy) letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót lub obsłudze technicznej budynków usługowych z garażem podziemnym o powierzchni co najmniej 5.000 m2 (słownie: pięć tysięcy metrów kwadratowych), wyposażonych w instalację systemu VRV chłodzonego wodą z wykorzystaniem wieży wyparnej. Na wykazanie spełniania przedmiotowego warunku Wykonawca przedstawi wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia i oświadczenie o posiadanych przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówieniu wymaganych uprawnieniach i kwalifikacjach, dołączone do oferty zgodnie z wzorami, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5 i nr 6 do IDW.
Sytuacja Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia Umowy - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie Zamówienia; 4. jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów do wykonania Zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania Zamówienia, przedstawiając w tym celu dokumenty zgodne z rozporządzeniem rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sprawie niniejszego zamówienia (dalej jako Umowa) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wynagrodzenie umowne może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Usługi z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, 2) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 11 w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) zmiany w zakresie przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 4) zmiana postanowień Umowy związana z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub z obiektywną koniecznością zmiany sposobu wykonania Umowy, 5) zmiany podmiotów trzecich (w tym podwykonawców), na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot trzeci (w tym podwykonawca) wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienie publiczne, przez dotychczasowy podmiot trzeci (w tym podwykonawcę), 6) dopuszczalne jest również obniżenie wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 11 przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 7) dopuszczalna jest również zmiana świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji Wykonawcy na awarię
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wcwi.com.pl
Adres uzyskania siwz JLSW Janaszczyk & Lis Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, (61-441) Poznań
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce JLSW Janaszczyk & Lis Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, (61-441) Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)