dostawa rękawic jednorazowego użytku

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-08 11:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113335 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331414200, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa rękawic jednorazowego użytku. Całkowita wielkość zamówienia wynosi 798 920,00 złotych

Opis

Rękawica latexowa (opak = 100 sztuk) - 10 000 opakRękawica nitrylowa do procedur podwyższonego ryzyka (opak = 100 sztuk) - 1 000 opakRękawica sterylna - 110 000 parRękawica sterylna bezlatexowa - 8 000 parRękawica nitrylowa (opak = 100 sztuk) - 50 000 opakRękawica foliowa (opak = 100 sztuk) - 2 000 opakRękawica chirurgiczna z prążkowanym mankietem - 10 000 parRękawica chirurgiczna bezpudrowa z prążkowanym mankietem i z wewnętrzną warstwą nitrylową - 25 000 parRękawica sterylna do chirurgii naczyniowej - 10 000 parRękawica chirurgiczna do zabiegów wysokiego ryzyka - 2 000 par

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Ulica ul. Prądnicka 80
Nr domu 80
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-202
Województwo małopolskie
Tel 012 6142551
Fax 012 6142551
Internet www.szpitaljp2.krakow.pl
Regon 00029007300000
E-mail przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty certyfikatu CE lub deklaracji zgodności lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych oraz dokumenty wymienione w siwz (m.in. oświadczenia producenta, karty techniczne, sprawozdania z badań,itp.)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.szpitaljp2.krakow.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 08/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w kancelarii dziennika podawczego w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)