Dostawa czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Data publikacji 2016-06-30
Data zakończenia 2016-07-08 11:00:00
Instytucja Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113389 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337610002, 337630006, 395144002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego szczegółowym opisem zawarty jest w formularzu cenowym, tj. załączniku Nr 2 do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) Przeprowadzanie okresowych szkoleń personelu Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Dostarczenie i zamontowanie, wymaganych przez Zamawiającego wieszaków, stojaków i pojemników.
3) Dbanie o stan techniczny wieszaków, stojaków i dozowników w okresie dzierżawy tj.: zapewnić:
1) nieodpłatną wymianę zużytych elementów w okresie dzierżawy,
2) serwis nieodpłatny w zakresie napraw lub uszkodzenia wieszaków, stojaków i dozowników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Grzybowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Milicz
Kod Pocztowy 56-300
Województwo dolnośląskie
Tel 71 38 40 589
Fax 71 38 40 652
Regon 02137042700000
E-mail a.kocinska@mcm-milicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt VI. 1. 3) SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt VI. 1. 3) SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Potencjał W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt VI. 1. 3) SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt VI. 1. 3) SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt VI. 1. 3) SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany. Dokumenty wymienione w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a) zmiana terminu realizacji umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej; ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy; b) zmiana umowy - w przypadku wycofania produktów (towaru) z rynku, zmiany obowiązujących przepisów; braku dostaw produktów (towaru), braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie. c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - zmiana cen - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - obniżki cenowe i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie d) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), e) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.mcm-milicz.pl
Adres uzyskania siwz Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. ul Grzybowa 1 56-300 Milicz
Data składania wniosków 08/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Biuro Zarządu Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu - I piętro pokój Nr 5/2D lub przesłać na adres: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., ul Grzybowa 1, 56-300 Milicz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)