ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONNYCH SŁUŻĄCYCH DO LIKWIDACJI NEGATYWNEGO ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DLA KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU PRZEZ 26 WOG ZEGRZE

Data publikacji 2016-07-01
Data zakończenia 2016-07-12 10:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114411 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 249600001, 349284806, 392900001, 433251008, 446190002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków ochronnych służących do likwidacji negatywnego oddziaływania na środowisko dla kompleksów wojskowych będących w administrowaniu przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu.
2. Szczegółowy wykaz wraz z opisem przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
3. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony w niniejszym SIWZ sposób wykonania zamówienia.
6. Produkty równoważne:
5.1. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
5.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
5.3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (Załącznik nr 2 do SIWZ) nazwę lub producenta produktów, które oferuje. Oferta w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga dostarczenia w dniu dostawy opisów technicznych wyrobów oraz dla pozycji od 1 do 4 i od 12 - 14 Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ kart charakterystyki substancji niebezpiecznych w języku polskim.
8. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
9. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
10. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełna identyfikację towaru (np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp.) bez konieczności naruszenia opakowania.
11. Wymiary produktów podane w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ - są wymiarami nominalnymi dla których Zamawiający dopuszcza tolerancję
± 15%
12. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Juzistek 2
Nr domu 2
Miejscowość Zegrze
Kod Pocztowy 05-131
Województwo mazowieckie
Tel 261 883 896
Fax 261 883 868
Internet www.26wog.wp.mil.pl
Regon 14291704000000
E-mail jw480902@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 5 500,00 zł (słownie pięć tysięcy pięćset zł).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5. Wszelkie informacje i korespondencję kierowaną przez Zamawiającego do pełnomocnika, uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. 7. Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: 7.1. dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy, formularz cenowy , oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. - składa pełnomocnik Wykonawców, w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 7.2. jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany, jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot, 7.3. dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu, 7.4. kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną zarówno przez lidera - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do poświadczania za zgodność z oryginałem składanych w jego imieniu dokumentów. 8. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą co najmniej: 8.1st zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, 8.2nd określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 8.3rd czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9. Wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 10. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. 3. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII ust. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ. 3.2. Opisy lub fotografie produktów, które mają być dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę (dotyczy produktów równoważnych).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 2.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur użytkownika. 2.2. Zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego zakresu dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie. 2.3. Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.4. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: -o charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 2.5. Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2.6. gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: - udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty; - zmiany zakresu podwykonawstwa; - zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy z zastrzeżeniem zawartym w art. 36 b. ust. 2 ustawy Pzp. 2.8. Istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 2.9. Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.26wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 26 WOG ul. Juzistek 2 05-131 Zegrze Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 220 pokój 318A
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 26 WOG, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220, kancelaria jawna pokój nr 43.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)