KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH

Data publikacji 2016-07-01
Data zakończenia 2016-07-11 09:00:00
Instytucja Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Miejscowość Lubin 1
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114869 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 983100009, 508300002, 601000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wynajmu i serwisowania odzieży roboczej dla pracowników Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach.W celu prawidłowej wyceny, Zamawiający przyjął maksymalną liczbę pracowników w liczbie 52 osób. Na dzień ogłoszenia postępowania, Zamawiający zatrudnia 48 pracowników uprawnionych do korzystania z odzieży roboczej.
Rozliczanie zamówienia będzie się odbywało za faktycznie używaną odzież roboczą.
Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Ulica Księginice 14
Nr domu 14
Miejscowość Lubin 1
Kod Pocztowy 59-300
Województwo dolnośląskie
Tel 076 8408174
Fax 076 8408174
Regon 02051616500000
E-mail zamowienia@gzukim.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Rodzaj zam inny Samorządowy Zakład Budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data roz 01/10/2016
Wadium Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w następujących formach:w pieniądzu;poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej;gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.).Wadium w formie pieniężnej wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa 75 8669 0001 2031 0310 0240 0005, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium przetargowe - Kompleksowa usługa wynajmu i serwisowania odzieży roboczej dla pracowników GZUKiM w Księginicach. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami na rachunek bankowy , z którego dokonano polecenia przelewu lub na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe jeżeli w okresie ostatnich trzech lat od upływu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia.W celu potwierdzenia spełnienia warunku do oferty należy dołączyć według Załącznika nr 5:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane;dowody potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.W celu potwierdzenia spełnienia warunku do oferty należy dołączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ).Formularz cenowy (wzór - Załącznik nr 2 do SIWZ).Wykonawca składa wypełniony Załącznik nr 4 - oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego.Dołączenie Załącznika nr 4 jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, tzn., że Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty podatku VAT bezpośrednio do Urzędu Skarbowego, a wystawiona dla Zamawiającego faktura nie będzie zawierała stawki i kwoty podatku VAT.Brak dołączonego Załącznika nr 4 jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, iż wybór jego oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.Zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp. żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia w stosunku do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:wystąpiły okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia umowy,zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT,wystąpienia sytuacji niezależnych od Strony umowy i działania siły wyższej.O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych, Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności (za wyjątkiem tych opisanych w Rozdziale XII pkt. 9 SIWZ).
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index,idmp,1094,r,r
Adres uzyskania siwz Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1,Księginice 14
Data składania wniosków 11/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sekretariat-Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1,Księginice 14
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)