Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu.

Data publikacji 2016-07-04
Data zakończenia 2016-07-12 11:30:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116589 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zestaw do herbaty, kubek ceramiczny, zestaw podróżny w etui, mini głośnik z kablem, mini radio FM, torba na prezenty, pendrive twister, etui na laptopa, mała latarka LED-brelok do kluczy, składane słuchawki Bluetooth, maskotka miś, kubek ceramiczny, smycz, długopis metalowy, notes z długopisem, ołówek z gumką, opaska odblaskowa, antystresowy granat, krawat z logo 3BROP, spinki do mankietu z logo 3BROP, metal - grawerton święto, tablica pamiątkowa, naszywka okrągła z logo

Opis

Przedmiotem zamówienia jest: zestaw do herbaty, kubek ceramiczny, zestaw podróżny w etui, mini głośnik z kablem, mini radio FM, torba na prezenty, pendrive twister, etui na laptopa, mała latarka LED-brelok do kluczy, składane słuchawki Bluetooth, maskotka miś, kubek ceramiczny, smycz, długopis metalowy, notes z długopisem, ołówek z gumką, opaska odblaskowa, antystresowy granatPrzedmiotem zamówienia jest: krawat z logo 3BROP, spinki do mankietu z logo 3BROP, metal - grawerton świętoPrzedmiotem zamówienia jest: tablica pamiątkowa, naszywka okrągła z logo Zespołu Akrobacyjnego ORLIK

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Ulica ul. Sadków 9
Nr domu 9
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-603
Województwo mazowieckie
Tel 261 511 500
Fax 261 511 300
Internet www.42blsz.wp.mil.pl
Regon 14267631600000
E-mail jw4938@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.42blsz.wp.mil.pl
Rodzaj zamówienia Inny: 42. Baza Lotnictwa Szkolnego
Rodzaj zam inny 42. Baza Lotnictwa Szkolnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych 3 głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy z ceną (załącznik nr 2) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym;3) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;4) oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.42blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 42.Baza Lotnictwa Szkolnego Radom, 26-603 Radom, ul. Sadków 9, budynek Sztabu, nr pokoju 1
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce 42.Baza Lotnictwa Szkolnego Radom, 26-603 Radom, ul. Sadków 9, budynek Sztabu, nr pokoju 242 Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)