| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
|
| Ulica |
ul. Marsa 110
|
| Nr domu |
110
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
04-470
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
261 815 338
|
| Fax |
261 815 093
|
| Internet |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Regon |
14266590400000
|
| E-mail |
e.kalwasinska@wp.mil.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa, Podsektor rządowy
|
| Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa, Podsektor rządowy
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
31/10/2016
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 12 600,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy sześćset złotych) w tym na:
zadanie nr 1 - 5 300,00 PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych);
zadanie nr 2 - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych);
zadanie nr 3 - 5 700,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym
w Rozdziale XI SIWZ
3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego tj.:
Zadanie nr 1 i 2 - UPS t i UPS 1
1. Certyfikat ISO 9001:2008 dla Producenta oferowanego sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji;
2. Deklaracja CE Producenta sprzętu wraz z zaświadczeniem bezpieczeństwa użytkowania oraz przeznaczenia urządzeń techniki informatycznej wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą w UE;
3. Sprzęt musi spełniać minimalne wymagania parametrów technicznych (specyfikacji);
4. Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy o możliwości udostępnienia przed dostawą 1 sztuki sprzętu na testy w ciągu 3 dni roboczych od wezwania Zamawiającego;
5. Karta katalogowa w języku polskim, poświadczona za zgodność przez Producenta zawierająca zdjęcia oraz rysunki techniczne przodu i tyłu oferowanego sprzętu;
6.Autoryzacja serwisowa wystawiona przez Producenta na Wykonawcę lub firmę serwisującą ( w przypadku, jeśli firma serwisująca nie jest Wykonawcą wówczas wymagane jest zaświadczenie tej firmy, że zapoznała się z zapisami SIWZ i będzie wykonywała serwis w sposób zgodny z SIWZ).
Zadanie nr 3 - Ploter A0 PL 1
7. Oświadczenie Producenta lub autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP, potwierdzające, że urządzenie pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć:
Zadanie nr 1 i 2 - UPS t i UPS 1
1. Certyfikat ISO 9001:2008 dla Producenta oferowanego sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji;
2. Deklaracja CE Producenta sprzętu wraz z zaświadczeniem bezpieczeństwa użytkowania oraz przeznaczenia urządzeń techniki informatycznej wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą w UE;
3. Oświadczenie Producenta, że oferowany sprzęt spełnia minimalne wymagania parametrów technicznych (specyfikacji);
4. Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy o możliwości udostępnienia przed dostawą 1 sztuki sprzętu na testy w ciągu 3 dni roboczych od wezwania Zamawiającego;
5. Karta katalogowa w języku polskim, poświadczona za zgodność przez Producenta zawierająca zdjęcia oraz rysunki techniczne przodu i tyłu oferowanego sprzętu;
6. Autoryzacja serwisowa wystawiona przez Producenta na Wykonawcę lub firmę serwisującą ( w przypadku, jeśli firma serwisująca nie jest Wykonawcą wówczas wymagane jest zaświadczenie tej firmy, że zapoznała się z zapisami SIWZ i będzie wykonywała serwis w sposób zgodny z SIWZ).
Zadanie nr 3 - Ploter A0 PL 1
7. Oświadczenie Producenta lub autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP, potwierdzające, że urządzenie pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy
w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
3) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie
ze zmienionymi przepisami;
4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku
ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana
w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 6
|
| Data składania wniosków |
15/07/2016
|
| Godzina składania wniosków |
08:00
|
| Miejsce |
Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, kancelaria jawna Zamawiającego, budynek nr 3, pokój nr 8
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|