Dostawa i montaż systemu kontroli kluczy oraz dostawa urządzeń biurowych i ekranów projekcyjnych

Data publikacji 2016-07-04
Data zakończenia 2016-07-12 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117915 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351200001, 386834001, 301914008, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu obiegu kluczy.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach Nr 3 i 5 do SIWZ
Zadanie Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych, takich jak niszczarka, termobindownica, okładki, laminator, folia.
Szczegóły techniczne opisano w załącznikach Nr 3A i 6 do SIWZ
Zadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranów projekcyjnych
Szczegóły techniczne opisano w załącznikach Nr 3B i 7 do SIWZ

Opis

Zadanie Nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu obiegu kluczy.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach Nr 3 i 5 do SIWZZadanie Nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych, takich jak niszczarka, termobindownica, okładki, laminator, folia.
Szczegóły techniczne opisano w załącznikach Nr 3A i 6 do SIWZZadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranów projekcyjnych
Szczegóły techniczne opisano w załącznikach Nr 3B i 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 261 83 78 65
Fax 261 83 97 23
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3, 3A, 3B do SIWZ 3)Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ 5)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszym produktem tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego produktu lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta / oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym wskazanym w załączniku do umowy. 2.Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 3, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 3.Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek)
Data składania wniosków 12/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 12.07.2016r. do godz. 9:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)