Dostawa czapek służbowych letnich w kolorze oliwkowym w ilości 2000 szt, czapek służbowych letnich w kolorze granatowym w ilości 300 szt, czapek służbowych zimowych w ilości 2000 szt, czapek polowych w ilości 4000 szt oraz kapeluszy w ilości 60 szt.

Data publikacji 2016-07-05
Data zakończenia 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kapelusze,
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119341 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184433205, 184410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
a) czapek służbowych letnich w kolorze oliwkowym w ilości 2000 sztuk i czapek służbowych letnich w kolorze granatowym w ilości 300 sztuk
(Część 1 zamówienia),
b) czapek służbowych zimowych w ilości 2000 sztuk (Część 2 zamówienia),
c) czapek polowych w ilości 4000 sztuk (Część 3 zamówienia),
d) kapeluszy w ilości 60 sztuk (Część 4 zamówienia),
2. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
3. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie:
1) znaków towarowych (nazwy handlowej),
2) norm,
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć, w odniesieniu do:
punktu 1) - produkty spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co opisane w OPZ,
punktu 2) - rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w OPZ.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych. pochodzących z bieżącej produkcji czapek służbowych letnich w kolorze oliwkowym w ilości 2000 sztuk i czapek służbowych letnich w kolorze granatowym w ilości 300 sztuk.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji czapek służbowych zimowych w ilości 2000 sztuk.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji czapek polowych w ilości 4000 sztuk.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji kapeluszy w ilości 60 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-463
Województwo mazowieckie
Tel 22 500 43 72
Fax 22 500 47 82, 22 500 47 07
Internet www.strazgraniczna.pl
E-mail wzp.kg@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 04/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w przypadku: a) czapek służbowych letnich w kolorze oliwkowym i czapek służbowych letnich w kolorze granatowym (część 1 zamówienia) - przynajmniej 1 główną dostawę, w ramach której Wykonawca dostarczył nie mniej niż 1150 sztuk czapek z daszkiem, b) czapek służbowych zimowych (część 2 zamówienia) - przynajmniej 1 główną dostawę, w ramach której Wykonawca dostarczył nie mniej niż 1000 sztuk czapek wykonanych z dzianin lub laminatu z udziałem dzianin, c) czapek polowych (część 3 zamówienia) - przynajmniej 1 główną dostawę, w ramach której Wykonawca dostarczył nie mniej niż 2000 sztuk czapek z daszkiem, d) kapeluszy (część 4 zamówienia) - przynajmniej 1 główną dostawę, w ramach której Wykonawca dostarczył nie mniej niż 30 sztuk kapeluszy filcowych wełnianych formowanych, W przypadku wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia - przynajmniej 1 główną dostawę w ilości stanowiącej nie mniej niż sumę minimalnych ilości przedmiotu zamówienia odpowiednio dla tych części. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem dowodowym, chyba że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(ej) spełnia wszystkie wymagania określone dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzić ten dokument dowodowy.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, w przypadku składania oferty na: Część 1 zamówienia - czapkę służbową letnią w kolorze oliwkowym i w kolorze granatowym - 1 szt. czapki służbowej letniej w kolorze oliwkowym dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm. Część 2 zamówienia - czapkę służbową zimową - 1 szt. czapki służbowej zimowej dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm. Część 3 zamówienia - czapkę polową - 1 szt. czapki polowej dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm. Część 4 zamówienia - kapelusz - 1 szt. kapelusza dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm. Dopuszcza się wykonanie wzoru kapelusza w kolorze zbliżonym do koloru wymaganego przez Zamawiającego. Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia, dostarczenie wzoru niekompletnego lub niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: - analiz, atestów, raportów z badań lub innych równoważnych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe: - tkaniny drelichowej w kolorze oliwkowym i tkaniny podszewkowej w kolorze khaki użytej do wykonania czapki służbowej letniej w kolorze oliwkowym, - tkaniny drelichowej w kolorze granatowym i tkaniny podszewkowej w kolorze czarnym użytej do wykonania czapki służbowej letniej w kolorze granatowym, - wkładu odzieżowego usztywniającego użytego do wykonania czapek służbowych letnich, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tych materiałów. Po jednym egzemplarzu dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. czapki służbowej letniej w kolorze oliwkowym oraz czapki służbowej letniej w kolorze granatowym, w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania. W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: - analiz, atestów, raportów z badań lub innych równoważnych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe: - dzianiny wełniano - akrylowej, dzianiny poliestrowej typu Polar oraz dwuwarstwowego układu dzianin użytych do wykonania czapki służbowej zimowej, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tych materiałów. Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. czapki służbowej zimowej, w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania. W przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia: - analiz, atestów, raportów z badań lub innych równoważnych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe: - tkaniny zasadniczej i tkaniny podszewkowej użytych do wykonania czapki polowej, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tych tkanin. Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. czapki polowej, w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania. W przypadku składania oferty na Część 4 zamówienia: - analiz, atestów, raportów z badań lub innych równoważnych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe: - filcu użytego do wykonania kapelusza, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta filcu. Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. kapelusza, w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Zamówienia Publiczne Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38 budynek nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)