Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SINEVIA Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Kod Pocztowy |
05-100
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 101 21 00 do 03
|
Fax |
22 101 21 04
|
Internet |
www.sinevia.pl
|
Regon |
14298987700000
|
E-mail |
roman.bielanski@sinevia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu dostaw o 10%
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/11/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP.
|
Wiedza |
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy:
a) wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy dostawy o podobnym charakterze tzn. polegające na dostarczeniu kurtyn powietrza o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda z wykazanych dostaw.
W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
|
Zdolne |
Warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
|
Sytuacja |
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy: wykonawca ubiegający się o zamówienie przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ustawy PZP
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) karty katalogowe dostarczanych wyrobów, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego,
w zakresie zmiany wartości i wydłużenia terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy robót, których nie można było przewidzieć na etapie udzielania zamówienia i wynikających:
1)ze zmian projektowych dokonanych przez inwestora bezpośredniego;
2)występują okoliczności, których nie można było przewidzieć, uniemożliwiających prowadzenie robót; np. niesprzyjające skutki atmosferyczne;
3)z konieczności udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych.
Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu nie dłużej niż o 180 dni.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sinevia.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SINEVIA Sp. z o.o., KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20 - pokój nr 16
|
Data składania wniosków |
20/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
SINEVIA Sp. z o.o., KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20 - pokój nr 8 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|