Przygotowanie aplikacji Kabinet 2.0 wraz z interaktywnym totemem multimedialnym.

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-14 10:30:00
Instytucja Zamek Książąt Pomorskich
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania,
  • Usługi programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121539 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722000007, 722430000, 798225007, 323220006, 302000001, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie aplikacji Kabinet 2.0 wraz z interaktywnym totemem multimedialnym dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34 oraz po prawidłowej instalacji oraz konfiguracji Totemu oraz Aplikacji, przeszkolenie w ich obsłudze wskazanych pracowników Zamawiającego w sposób, który umożliwi Zamawiającemu samodzielną eksploatację Totemu, Aplikacji i oprogramowania CMS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zamek Książąt Pomorskich
Ulica ul. Korsarzy 34
Nr domu 34
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-540
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4338842
Fax 091 4347984
Internet www.zamek.szczecin.pl
Regon 81054320000000
E-mail zamek@zamek.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
Rodzaj zam inny Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 07/11/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), w jednej z dopuszczalnych form określonych w Rozdziale IX pkt 2 SIWZ i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, w banku Bank Gospodarstwa Krajowego O Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie nr konta 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu przetargowym nr sprawy: ZP.312.1.2016.DO. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie na II piętrze, pokój nr 206 ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, w godzinach 8.00 -16.00 zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone są w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) W art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) W art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie bez konieczności potwierdzenia podpisu złożonego pod żądaniem Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
Wiedza W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis warunku: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie podobne Zamawiający uzna usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i zrealizowaniu interaktywnej aplikacji multimedialnej wraz z przeznaczonym do jej prezentacji urządzeniem multimedialnym o wartości min. 100 000 PLN brutto każde. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
Potencjał W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Opis warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
Zdolne W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca na potwierdzenie spełniania wymagań zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia ma obowiązek dołączyć do oferty Wypełniony i podpisany dokument: Tabela opisu parametrów sprzętu złożony na druku, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ (bądź w takiej samej formie merytorycznej).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści Umowy będą mogły zostać dokonane tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana zgodnie z pierwotną treścią, w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia celu Umowy lub rażącą stratę, która w przypadku wykonania Umowy groziłaby Stronom bądź jednej ze Stron. 2. Przesłanki do zmiany treści Umowy mogą, między innymi, być wywołane poprzez: a) zmiany stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska, b) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji lub finansowania Przedmiotu Umowy, c) gwałtowną dekoniunkturę, kryzys gospodarczy lub finansowy w skali ponadpaństwowej, d) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów, e) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy) f) inne przyczyny obiektywne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające realizację Przedmiotu Umowy w terminie. 3. Wszelkie inne niż wymienione powyżej niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy, dopuszczalne są tylko, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę groziłoby mu rażącą stratą, co było niemożliwe do przewidzenia przy zawarciu Umowy. 4. W sytuacjach określonych w ust. 2 i 3, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, Strony sporządzą Protokół konieczności w którym określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 5. Niezależnie od postanowień ust. 2 i 3 Strony dopuszczają możliwość: a) zmian polegających na poprawie omyłek pisarskich, b) zmian redakcyjnych Umowy, c) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, d) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, e) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. 6. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 7. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 oraz art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz zasad ogólnych ustawy. 8. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.bip.zamek-szczecin.top2.pl
Adres uzyskania siwz na wniosek wykonawcy: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206.
Data składania wniosków 14/07/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)