Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zamek Książąt Pomorskich
|
Ulica |
ul. Korsarzy 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-540
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4338842
|
Fax |
091 4347984
|
Internet |
www.zamek.szczecin.pl
|
Regon |
81054320000000
|
E-mail |
zamek@zamek.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
07/11/2016
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), w jednej z dopuszczalnych form określonych w Rozdziale IX pkt 2 SIWZ i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty.
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, w banku Bank Gospodarstwa Krajowego O Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie nr konta 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu przetargowym nr sprawy: ZP.312.1.2016.DO.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie na II piętrze, pokój nr 206 ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, w godzinach 8.00 -16.00 zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone są w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) W art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) W art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie bez konieczności potwierdzenia podpisu złożonego pod żądaniem Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis warunku:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie podobne Zamawiający uzna usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i zrealizowaniu interaktywnej aplikacji multimedialnej wraz z przeznaczonym do jej prezentacji urządzeniem multimedialnym o wartości min. 100 000 PLN brutto każde.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca na potwierdzenie spełniania wymagań zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia ma obowiązek dołączyć do oferty Wypełniony i podpisany dokument: Tabela opisu parametrów sprzętu złożony na druku, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ (bądź w takiej samej formie merytorycznej).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany treści Umowy będą mogły zostać dokonane tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana zgodnie z pierwotną treścią, w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia celu Umowy lub rażącą stratę, która w przypadku wykonania Umowy groziłaby Stronom bądź jednej ze Stron.
2. Przesłanki do zmiany treści Umowy mogą, między innymi, być wywołane poprzez:
a) zmiany stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska,
b) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji lub finansowania Przedmiotu Umowy,
c) gwałtowną dekoniunkturę, kryzys gospodarczy lub finansowy w skali ponadpaństwowej,
d) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów,
e) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy)
f) inne przyczyny obiektywne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające realizację Przedmiotu Umowy w terminie.
3. Wszelkie inne niż wymienione powyżej niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy, dopuszczalne są tylko, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę groziłoby mu rażącą stratą, co było niemożliwe do przewidzenia przy zawarciu Umowy.
4. W sytuacjach określonych w ust. 2 i 3, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, Strony sporządzą Protokół konieczności w którym określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
5. Niezależnie od postanowień ust. 2 i 3 Strony dopuszczają możliwość:
a) zmian polegających na poprawie omyłek pisarskich,
b) zmian redakcyjnych Umowy,
c) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
d) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
e) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy.
6. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy.
7. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 oraz art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz zasad ogólnych ustawy.
8. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.zamek-szczecin.top2.pl
|
Adres uzyskania siwz |
na wniosek wykonawcy: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206.
|
Data składania wniosków |
14/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|