Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Bytomskie Centrum Kultury
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121591 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 453110000, 450000007, 451100001, 454100004, 454400003, 454210004, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie Sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej.

Zamówienie obejmuje: Prace budowlano wykończeniowe (w tym m. in. prace rozbiórkowe, prace budowlane i remontowe: w tym prace malarskie i tynkarskie, wykonanie instalacji elektrycznych silnoprądowej łącznie z rozdzielnią prądu i montażem opraw oświetleniowych i niskoprądowej, okablowanie sygnałowe i zasilające wraz z przyłączami, wymiana drzwi).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej: przedmiarach, projektach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych oraz opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do siwz).

Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bytomskie Centrum Kultury
Ulica pl. Karin Stanek 1
Nr domu 1
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 32 389-31-09/10
Fax 32 387-06-68
Internet http://becek.pl/przetargi
Regon 27253516000000
E-mail d.kwasnik@becek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 4 000,- zł. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski II o/Bytom nr 36 1050 1230 1000 0002 0000 2962, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Przystosowanie sali Bytomskiego Centrum Kultury na potrzeby działalności kinowej - wadium. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Bytomskim Centrum Kultury w sekretariacie, pok. 001; 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1)być wystawione na Bytomskie Centrum Kultury z siedzibą w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3)mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4)zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7.Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące wykonanie instalacji elektrycznej silnoprądowej i niskoprądowej, o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda. W przypadku gdy zrealizowane roboty budowlane są częścią większego zamówienia lub umowy (tj. obejmującego jeszcze inny zakres) wykazać należy tylko część robót budowlanych wymaganych warunkiem wraz z wartością tej części. Wykonawca winien również przedłożyć dowody, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia zawarcia umowy. Jeżeli nie będzie dostępny średni kurs NBP z dnia zawarcia umowy, dla dokonana przeliczeń należy przyjąć ostatnio obowiązujący średni kurs NBP przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, która/które będzie/będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń albo SEP dozoru i eksploatacji lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Pod pojęciem najważniejszych robót Zamawiający rozumie roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Pełna oferta winna składać się z: 1)formularza oferty, o którym mowa powyżej (załącznik nr 1 do siwz). 2)oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI specyfikacji; oraz - jeżeli dotyczy 3)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 4)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 5)dowodu/dowodów wskazującego/-ych, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone w p. 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). W sytuacji gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (można skorzystać z załącznika nr 8 do siwz); 6)informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. X pkt 6 siwz.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany; Strony przewidują możliwość zmiany: 1)strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a)siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, b)jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy wprowadzonemu przez Zamawiającego na teren budowy, c)zawieszenie przez Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy, d)wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 3)wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 4)wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.2. 5) osoby wskazanej w § 17 ust.1 i ust.2 umowy w przypadku: a) ważnych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby, b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków, c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; W przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna posiadać uprawnienia, co najmniej takie jakich wymagano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) zmiany lub rezygnacji z udziału podmiotów trzecich nie będących podwykonawcami zgodnie z § 16 ust.2 umowy. Postanowienie ust.1 pkt 4 zd.3 stosuje się odpowiednio. 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie. 3.Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://becek.pl/przetargi
Adres uzyskania siwz Bytomskie Centrum Kultury, 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1, Pok. 001 (Sekretariat)
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Bytomskie Centrum Kultury, 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1, Pok. 001 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dofinansowano ze środków finansowych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, program operacyjny Rozwój kin, priorytet Modernizacja kin. Zamawiający wykluczy z nin. postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba, że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 63
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)