Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-28 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble laboratoryjne,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121975 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007, 391810004, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety:
Pakiet 1 - dostawa stołów laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Chemii Organicznej WUM,
Pakiet 2 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej WUM,
Pakiet 3 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Chemii Leków WUM,
Pakiet 4 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej WUM.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.4 oraz w Formularzach wymaganych warunków technicznych - Załączniki od 3.1 do 3.4 do SIWZ

Opis

Pakiet 1 - dostawa stołów laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Chemii Organicznej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.1 oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.1 do SIWZ.Pakiet 2 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry Biochemii i Chemii Klinicznej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.2 oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.2 do SIWZ.Pakiet 3 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Chemii Leków WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.3 oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.3 do SIWZPakiet 4 - Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej WUM.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik 2.4 oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych - Załącznik 3.4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@wum.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: a) w zakresie Pakietu 1 - w wysokości 4.000,00 zł (czterech tysięcy złotych) b) w zakresie Pakietu 2 - w wysokości 3.000,00 zł (trzech tysięcy złotych) c) w zakresie Pakietu 3 - w wysokości 2.000,00 zł (dwóch tysięcy złotych) 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy. 7. W zakresie Pakietu 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 1. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym dostaw mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż: a) w zakresie Pakietu 1 - 150 000,00 złotych każda, b) w zakresie Pakietu 2 - 130 000,00 złotych każda, c) w zakresie Pakietu 3 - 80 000,00 złotych każda, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden Pakiet wystarczającym jest wykazanie jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż łączna kwota wymagana dla Pakietów, których oferta dotyczy. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia wykazu wykonanych dostaw dla dostaw objętych Pakietem nr 4. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 1 , są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2. Ocena spełnienia tych wymagań zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą: a) W zakresie dostaw objętych Pakietem 1 - w odniesieniu do stołów laboratoryjnych - katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzającego zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.1 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, b) W zakresie dostaw objętych Pakietem 2: - w odniesieniu do mebli laboratoryjnych - katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzającego zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.2 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, - w odniesieniu do dygestorium - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowane dygestorium, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzającego zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanego produktu z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.2 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary wymagane przez Zamawiającego - w odniesieniu do taboretów - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanych taboretów, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 3.2 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych). c) W zakresie dostaw objętych Pakietem 3: - w odniesieniu do mebli laboratoryjnych - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzającego zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.3 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, - w odniesieniu do taboretów - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanych taboretów, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 3.3 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych). - w odniesieniu do szafki metalowej mobilnej - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanej szafki mobilnej, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 3.3 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych). d) W zakresie dostaw objętych Pakietem 4 - w odniesieniu do mebli laboratoryjnych - katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzającego zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3.4 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)