Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Ulica |
ul. Puławska 148/150
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-642
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6012044, 601 59 75
|
Fax |
022 6011857
|
Internet |
www.policja.pl
|
Regon |
01213749700000
|
E-mail |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku
do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy:
1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy,
2) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa,
3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
4) konieczna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 i 2 umowy w związku z przedłużającą się procedurą przetargową na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, lub w przypadku braku rozstrzygnięcia postępowania w pierwotnym terminie związania ofertą z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.
3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
82
|
Kryt 2 |
Gwarancja na użytkowanie wyrobu
|
Kryt 2p |
3
|
Kryt 3 |
Termin końcowy realizacji zamówienia
|
Kryt 3p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.policja.pl
|
Adres uzyskania siwz |
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 414, godz. 8:30-15:00
|
Data składania wniosków |
18/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Kancelaria BF KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 435
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące zł)
2. Forma wnoszenia wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty):
Komenda Główna Policji, Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem nr sprawy 150/Ckt/16/KK.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 9.00-15.00).
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp).
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Wiedza |
posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania (wyprodukowania i dostarczenia)
w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, łącznie minimum 5 000 szt. pasów z taśmy w ramach maksymalnie 2 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 5 miesięcy.
|
Potencjał |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: zakładem(ami) produkcyjnym(i), w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającymi wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji.
|
Sytuacja |
sytuacji ekonomicznej i finansowej; - sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż
100 000,00 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie podstawowe (gwarantowane) tj. 7 000 szt. pasów głównych - zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później jednak niż do 30 września 2016 r.
Zamówienie w przypadku skorzystania z prawa opcji tj. maksymalnie 1 685 szt. pasów głównych nie później niż do 30 listopada 2016 r.
|