na kompleksową obsługę serwisową kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych własnych oraz dzierżawę urządzeń kopiujących (urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) w Izbie Skarbowej w Szczecinie i urzędach skarbowych województwa zachodniopomorskiego

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-26 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123557 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 502100001, 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) świadczenie kompleksowych pogwarancyjnych usług serwisowych 127 szt. (część 1 - 81szt. i część 2 - 46 szt.) kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego, obejmujących przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m.in. tonerów i części eksploatacyjnych w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków,
b)dostarczenie i zainstalowanie w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego 50 szt. kserokopiarek będących własnością Wykonawcy na jego koszt i ryzyko oraz objęcie ich obsługą polegającą na przeglądach, naprawach itp., w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków,
c) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
- prawo opcji przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia do 20% ilości kopii zamówienia podstawowego,
-skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
-uruchomienie opcji następuje automatycznie, po wykonaniu ilości kopii przewidzianych w zamówieniu podstawowym. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji w toku realizacji umowy.

Opis

a) świadczenie kompleksowych pogwarancyjnych usług serwisowych 127 szt. (część 1 - 81szt. i część 2 - 46 szt.) kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego, obejmujących przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m.in. tonerów i części eksploatacyjnych w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków, zgodnie z poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ 1
Izba Skarbowa w Szczecinie - 6 urządzeń
Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie - 6 urządzeń
Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie - 19 urządzeń
Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie- 6 urządzeń
Zachodniopomorski Urząd Skarbowy w Szczecinie - 9 urządzeń
Urząd Skarbowy w Goleniowie - 7 urządzeń
Urząd Skarbowy w Gryficach - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Gryfinie - 3 urządzenia
Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim - 5 urządzeń
Urząd Skarbowy w Myśliborzu - 4 urządzenia
Urząd Skarbowy w Pyrzycach - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Stargardzie - 11 urządzeń
Urząd Skarbowy w Świnoujściu - 2 urządzenia,
b) dostarczenie i zainstalowanie w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego 50 szt. kserokopiarek będących własnością Wykonawcy na jego koszt i ryzyko oraz objęcie ich obsługą polegającą na przeglądach, naprawach itp., w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków, zgodnie z poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ 1
Izba Skarbowa w Szczecinie - 5 urządzeń
Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie - 6 urządzeń
Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie - 2 urządzenia
Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie- 4 urządzenia
Zachodniopomorski Urząd Skarbowy w Szczecinie - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Goleniowie - 3 urządzenia
Urząd Skarbowy w Gryficach - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Gryfinie - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Myśliborzu - 3 urządzenia
Urząd Skarbowy w Pyrzycach - 1 urządzenie
Urząd Skarbowy w Stargardzie - 1 urządzenie
Urząd Skarbowy w Świnoujściu - 5 urządzeńa) świadczenie kompleksowych pogwarancyjnych usług serwisowych 127 szt. (część 1 - 81szt. i część 2 - 46 szt.) kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego, obejmujących przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m.in. tonerów i części eksploatacyjnych w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków, zgodnie z poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ 2
Urząd Skarbowy w Białogardzie - 6 urządzeń
Urząd Skarbowy w Choszcznie - 3 urządzenia
Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim - 7 urządzeń
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 4 urządzenia
Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie - 8 urządzeń
Drugi Urząd Skarbowy w Koszalinie - 6 urządzeń
Urząd Skarbowy w Szczecinku- 6 urządzeń
Urząd Skarbowy w Wałczu - 6 urządzeń
b) dostarczenie i zainstalowanie w Izbie Skarbowej w Szczecinie i Urzędach Skarbowych województwa zachodniopomorskiego 50 szt. kserokopiarek będących własnością Wykonawcy na jego koszt i ryzyko oraz objęcie ich obsługą polegającą na przeglądach, naprawach itp., w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków, zgodnie z poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ 2
Urząd Skarbowy w Białogardzie - 2 urządzenia
Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim - 1 urządzenie
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu -6 urządzeń
Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie - 1 urządzenie
Urząd Skarbowy w Wałczu - 2 urządzenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Szczecinie
Ulica ul. Roosevelta 1,2
Nr domu 1,2
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-525
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 4803600, 4803751
Fax 091 4803656
Internet www.szczecin.apodatkowa.gov.pl
Regon 00102080300000
E-mail przetargi@zp.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na każdą z części zamówienia w wysokości: Dla części 1 - 6 000 zł, Dla części 2 - 3 000 zł, 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Izby Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 pok. 028 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem- Wadium - przetarg nieograniczony na serwis urządzeń kopiujących własnych i dzierżawionych część . W przypadku przesyłania oferty pocztą lub przez kuriera dokument potwierdzający wniesienie wadium należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem- Wadium - przetarg nieograniczony na serwis urządzeń kopiujących własnych i dzierżawionych część . Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca przedłuża okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wnosi nowe wadium na przedłużony termin związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zaliczka Nie
Uprawnienie spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia
Wiedza wykaz co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze polegających na serwisowaniu , dzierżawie lub serwisowaniu i dzierżawie w okresie nieprzerwanej umowy trwającej min. 6 miesięcy, o wartości minimum : dla części 1 - 100 000 zł brutto każda, dla części 2 - 50 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, poświadczeń , że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej są: a)poświadczenie, b)inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
Potencjał Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.
Zdolne Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 26 ust. 2b pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu : 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - Załącznik nr 9 i 9A do SIWZ. 2) dokumenty dotyczące charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 3) dokumenty dotyczące zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie dysponował pracownikami którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, przy czym min. 1 osoba na każdą z części musi być zatrudniona na umowę o pracę bezpośrednio przy realizacji umowy. Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia-nie spełnia stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Inne wymagane dokumenty: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1-3 sekcji VII SIWZ Wykonawcy dołączają do formularza oferty następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy - złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2)kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest wniesione w innej formie niż pieniężna - jeżeli dotyczy,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki dotyczące realizacji przedmiotu umowy omówiono we wzorze Umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szczecin.apodatkowa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Roosevelta 1-2, 70-525 Szczecin
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Roosevelta 1-2, 70-525 Szczecin, kancelaria pok. nr 028 parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)