Rozbudowa stacji wodociągowej w Kunowie

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-22 10:00:00
Instytucja Gmina Duszniki
Miejscowość Duszniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania,
  • System automatyzacji,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124395 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451000008, 452000009, 452324408, 452311109, 452313008, 453320003, 453322005, 453323006, 453300009, 452324006, 452321003, 453156004, 453151009, 453110000, 453100003, 453112002, 489210000, 519000001, 722129606, 388000003, 313500004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa stacji wodociągowej w Kunowie, polegająca na budowie dodatkowego zbiornika magazynowego wody wraz z obiektami towarzyszącymi.
W zakres robót wchodzi m. in.:
1. Budowa fundamentu zbiornika magazynowego wody
2. Dostawa i montaż zbiornika magazynowego wody czystej wraz z kompletnym orurowaniem wewnątrz zbiornika o pojemności V=100 m sześciennych.
3. Rozruch technologiczny.
4. Wykonanie odcinków ciśnieniowych wody czystej.
5. Wykonanie odcinków grawitacyjnej kanalizacji technologicznej.
6. Wykonanie studzienek kanalizacyjnych połączeniowych.
7. Budowę linii kablowych sterowniczych i pomiarowych pomiędzy zbiornikiem ZMW3 a budynkiem SUW.
8. Wykonanie instalacji elektrycznych w zbiorniku ZMW3.
9. Wykonanie uziemienia zbiornika ZMW3.
10. Wykonanie rozbudowy układów sterowania w rozdzielnicy SST.
11. Wymianę karty wejść cyfrowych sterownika PLC.
12. Przeprogramowanie sterownika PLC.
13. Przeprogramowanie panelu operatorskiego.
14. Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Do ceny oferty należy doliczyć następujące koszty : robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu rozbudowy, utrzymania zaplecza budowy, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorem wykonanych robót , rozruchem technologicznym i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy udzielenia minimum 36miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Duszniki
Ulica ul. Sportowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Duszniki
Kod Pocztowy 64-550
Województwo wielkopolskie
Tel 61 2919075, 2919400
Fax 61 2919131
Internet www.duszniki.eu
Regon 63125836500000
E-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca, aby spełnić ten warunek powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia , z których każde polegało na budowie zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100 m3 wraz z fundamentem, instalacją elektryczną, w tym wartość robót budowlanych obejmujących wyłącznie budowę zbiornika retencyjnego wynosiła dla każdego ze zrealizowanych zamówień nie mniej niż: 140.000,00 zł brutto. Pod pojęciem zbiornik retencyjny należy rozumieć pionowy zbiornik retencyjny wody pitnej o konstrukcji stalowej spawanej, izolowany termicznie wełną mineralną o grubości 100 mm pod płaszczem z blachy stalowej, malowany od wewnątrz farbą z atestem PZH, przeznaczony do magazynowania wody w okresach jej nadmiaru w celu wykorzystania jej w innym okresie. Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest poświadczenie inwestora lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne wykonawca przedkłada oświadczenie wg wzoru w SIWZ, zgodnie z którym powinien dysponować kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wodno - kanalizacyjnej oraz elektrycznej, posiadającymi na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem zał.nr 6 SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.XI. B.1-4 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt.XI.B. 1-4 SIWZ dla każdego ze wspólników . 3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego. Kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców. Ponadto Wykonawca składa ofertę : 1. na formularzu wg wzoru podanego w SIWZ - zał. nr 2 oraz przedkłada : Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy wg wzoru zał.nr 3 SIWZ 2. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wypełnia załącznik nr 7 SIWZ 4. informację o częściach zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wg wzoru zał. nr 8 i 9 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Poza istotnymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i dotyczących : 1) technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa umowy, 3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następujących okolicznościami: pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalający na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji lub lepszej jakości robót lub zwiększenia bezpieczeństwa 4) zmiana podwykonawców lub dalszych podwykonawców przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po akceptacji Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na warunki realizacji przedmiotu umowy. 5) wystąpią ważne okoliczności niezależne od Wykonawcy skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 2 6) zmiany stawki podatku VAT, 7) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zawartej umowy przez Zamawiającego o dofinansowanie tego zadania ze źródeł zewnętrznych 8) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, w sytuacji o której mowa w §5 ust.7 Umowy 3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 6. Strona umowy, która występuje z propozycją zmiany umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taka zmianę. W przypadku wniosku o zmianę wynagrodzenia, z przyczyn o których mowa w ust. 2 i 3 strona wnioskująca zobowiązana jest przedstawić analizę w jaki sposób zmiany wpływają na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin usuniecia usterki
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.duszniki.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki - Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 4.1. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które zamówienie powierzy podwykonawcy . Informacje wg wzoru zał. 7-9 SIWZ. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania na odpowiednim dokumencie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4.2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyć będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy pzp, w celu spełnienia warunków udziału w postepowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.3. Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi, których spełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 5. Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, technologiczne, jakościowe ,wydajnościowe i funkcjonalne oraz wymagany standard , mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności , zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. Na wszelkie zmiany urządzeń Wykonawca powinien uzyskać zgodę projektanta. 1) W przypadku zastosowania urządzeń zamiennych do wymienionych w dokumentacji projektowej należy na etapie składania oferty przetargowej udowodnić równoważność zaproponowanych urządzeń lub materiałów, w tym celu Wykonawca powinien dostarczyć wraz z opisem technicznym kartę katalogową proponowanego urządzenia z wyszczególnieniem typu który zamierza zaproponować, dokumentację techniczno - ruchową urządzenia oraz co najmniej 1 referencję potwierdzoną przez Użytkownika, z co najmniej 3 letnim okresem pracy danego urządzenia .
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)