Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-15 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Nr 1
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124957 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331900008, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu szczegółowo określonych w załącznikach 1-14 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Nr 1
Ulica ul. Żeromskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 032 3963266, 3863332
Fax 032 2816765
Internet http://www.szpital1.bytom.pl
Regon 27023584000000
E-mail zampub@szpital1.bytom.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 17 do specyfikacji)
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 17 do specyfikacji)
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 17 do specyfikacji)
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 17 do specyfikacji)
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 17 do specyfikacji)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty I. Potwierdzenie zgłoszenia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta / wpis do RMW potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: Załącznik nr 1: 1) Holter RR x 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta 2) Holter EKG x 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 2: 1) Defibrylator x 1szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta 2) Kardiomonitor x 3 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta 3) Urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca x 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 3: 1) Pachymetr - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta 2) Perymetr statyczny - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 4: 1) Ssak elektryczny - 2 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 5: 1) Ureterorenoskop - 1 szt. wraz z kleszczami (krótkie + długie branże) zestaw 2kr, 2 dl + sprzęt) - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 6: 1) Aparat EKG 12- odprowadzeniowy - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 7: 1) Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa - 4 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 8: 1) Autorefraktometr - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 9: 1) Mikroskop fluorescencyjny - 1 szt. - deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta 2) Mikroskop optyczny z możliwością kontrastu fazowego i badania w ciemnym polu - 1 szt. - deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności Załącznik nr 10: 1) Łóżko elektryczne - 4 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 11: 1) Fundus kamera cyfrowa z OCT, angiografią fluoresceinową oraz autofluoroscencją - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 12: 1) Stół diagnostyczny zabiegowy - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta Załącznik nr 13: 1) Gastroskop - 1 szt. - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta II.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne zawarte w SIWZ, jest kompletny i będzie po zainstalowaniu gotów do podjęcia użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (załącznik nr 19 do specyfikacji). III. Autoryzacja serwisu tj. wskazanie przez producenta autoryzowanego serwisu - dla pakietów 1-13 IV. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. c) w przypadku, gdy w skutek okoliczności niezależnych od którejkolwiek ze stron realizacja umowy w pełnym zakresie ile będzie możliwe. Taka okoliczność skutkować będzie zmianą zakresu rzeczowego i finansowego umowy, bez zmiany cen jednostkowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital1.bytom.pl/bip
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3)
Data składania wniosków 15/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, Sekretariat (blok III, piętro I)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)