Przebudowa drogi gminnej nr 510005K ul. Czajki w Kętach od km 0+126 do km 0+452,90 i od km 0+881,86 do km 2+466.

Data publikacji 2016-07-07
Data zakończenia 2016-07-26 09:45:00
Instytucja Gmina Kęty
Miejscowość Kęty
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125373 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452331206, 452332207, 324121005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia znajduje się:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej drogi (pomiary, wycinka drzew - 5 szt., rozbiórka nawierzchni jezdni - 6.591 m2, zdjęcie humusu - 1.200 m2),
b) roboty ziemne (korytowanie pod wykonanie konstrukcji drogi - 9.600 m2, formowanie nasypów - 750 m3),
c) odwodnienie (zabudowa ścieków betonowych - 930 m, odwodnień liniowych z kratą - 48 m oraz odczyszczenie rowów - 99 m),
d) podbudowa (wykonanie podbudowy drogi z kruszyw łamanych - 7.590 m2),
e) nawierzchnia (wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej - 7.698 m2),
f) wyposażenie drogi (wykonanie muru oporowego prefabrykowanego - 27 m, montaż palisady betonowej - 94 m),
g) elementy bezpieczeństwa ruchu (demontaż znaków drogowych - 3 szt., montaż znaków drogowych - 45 szt., montaż barier ochronnych stalowych - 32 m),
h) elementy ulic (zabudowa krawężników betonowych - 51 m),
i) przebudowa przepustu w km 1+475 (odbudowa ścianki czołowej przepustu z betonu wraz z umocnienie wylotu),
j) przebudowa przepustu w km 2+113 (rozbiórka istniejącego przepustu, wykonanie nowego przepustu z rur żelbetowych fi 1250 mm wraz z wykonaniem ścianek czołowych betonowych i umocnieniem zlotu i wylotu),
k) przebudowa oświetlenia (montaż dodatkowych punktów świetlnych - 6 szt.),
l) przebudowa sieci teletechnicznej (przesunięcie linii teletechnicznej na długości 238 mb).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kęty
Ulica Rynek 7
Nr domu 7
Miejscowość Kęty
Kod Pocztowy 32-650
Województwo małopolskie
Tel 33 844-76-00
Fax 33 844 76 60
Internet www.kety.pl
Regon 07218182400000
E-mail gmina@kety.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach, tj. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, referencje, itp.) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 5 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwóch zadań, z których każde dotyczy budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni całkowitej co najmniej 5.500 m2, przy czym pod określeniem budowa rozumie się także rozbudowę, odbudowę lub przebudowę. Dowodami, o których mowa w ww. wykazie robót budowlanych są poświadczenia lub referencje lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 7 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania następującymi osobami: 1) kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej lub analogicznej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg - 1 osoba. 2) kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub analogicznej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnej - 1 osoba. wraz z oświadczeniem w treści załącznika nr 7, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobą więcej niż jednej funkcji kierowniczej wymienionej powyżej, pod warunkiem posiadania przez tą osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwóch zadań, z których każde dotyczy budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni całkowitej co najmniej 5.500 m2, przy czym pod określeniem budowa rozumie się także rozbudowę, odbudowę lub przebudowę.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy zbiorczy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy uproszczony opracowany w oparciu o przedmiar robót stanowiący załączniki nr 12 do SIWZ. Wymaga się, aby każda pozycja kosztorysu ofertowego zawierała następujący układ i konsekwencję rachunkową z dokładnością do 2 miejsc po przecinku: ilość x cena jednostkowa (zawierająca wszystkie narzuty oraz krotność pozycji) = wartość netto (końcowa wartość danej pozycji); 3) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ; 4) upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 5) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w części VI punkcie 1 i 2 SIWZ. 6) Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 1) do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w części VI pkt 2 SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej, c) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, np.: protesty osób prawnych, fizycznych lub jednostek nieposiadających osobowości prawnej związane z realizacją umowy, itp., d) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych, itp., e) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geotechnicznych skutkujących niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) zaistnienia konieczność wykonania nieprzewidzianych robót (dodatkowych, zamiennych) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, g) zaistnienia konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji, będącej podstawą realizacji zamówienia, h) wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5) Prawa zamówień publicznych, i) konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., j) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, k) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, l) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych. b) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, c) zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów. 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych, itp. 4) Inne zmiany: a) zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany warunków płatności, c) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego, na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.kety.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)