Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kęty
|
Ulica |
Rynek 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Kęty
|
Kod Pocztowy |
32-650
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
33 844-76-00
|
Fax |
33 844 76 60
|
Internet |
www.kety.pl
|
Regon |
07218182400000
|
E-mail |
gmina@kety.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych)
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach, tj. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, referencje, itp.) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 5 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwóch zadań, z których każde dotyczy budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni całkowitej co najmniej 5.500 m2, przy czym pod określeniem budowa rozumie się także rozbudowę, odbudowę lub przebudowę.
Dowodami, o których mowa w ww. wykazie robót budowlanych są poświadczenia lub referencje lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 7 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania następującymi osobami:
1) kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej lub analogicznej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg - 1 osoba.
2) kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub analogicznej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnej - 1 osoba.
wraz z oświadczeniem w treści załącznika nr 7, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobą więcej niż jednej funkcji kierowniczej wymienionej powyżej, pod warunkiem posiadania przez tą osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwóch zadań, z których każde dotyczy budowy drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni całkowitej co najmniej 5.500 m2, przy czym pod określeniem budowa rozumie się także rozbudowę, odbudowę lub przebudowę.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2) kosztorys ofertowy zbiorczy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy uproszczony opracowany w oparciu o przedmiar robót stanowiący załączniki nr 12 do SIWZ. Wymaga się, aby każda pozycja kosztorysu ofertowego zawierała następujący układ i konsekwencję rachunkową z dokładnością do 2 miejsc po przecinku: ilość x cena jednostkowa (zawierająca wszystkie narzuty oraz krotność pozycji) = wartość netto (końcowa wartość danej pozycji);
3) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ;
4) upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
5) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w części VI punkcie 1 i 2 SIWZ. 6) Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 1) do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w części VI pkt 2 SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej,
c) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, np.: protesty osób prawnych, fizycznych lub jednostek nieposiadających osobowości prawnej związane z realizacją umowy, itp.,
d) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych,
w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych, itp.,
e) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geotechnicznych skutkujących niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
f) zaistnienia konieczność wykonania nieprzewidzianych robót (dodatkowych, zamiennych) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,
g) zaistnienia konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji, będącej podstawą realizacji zamówienia,
h) wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5) Prawa zamówień publicznych,
i) konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp.,
j) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
k) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
l) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych.
b) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności:
- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
- powodujące poprawienie parametrów technicznych,
- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
c) zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów.
3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT,
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy lub konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych, itp.
4) Inne zmiany:
a) zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji przedmiotu umowy,
b) zmiany warunków płatności,
c) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego, na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń
i dokumentów określonych SIWZ.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.kety.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty
|
Data składania wniosków |
26/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
Miejsce |
Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|