Dostawa i montaż mebli biurowych oraz tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7

Data publikacji 2016-07-08
Data zakończenia 2016-07-18 12:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126153 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych oraz tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ).
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy będzie zobowiązany do dokonania oględzin pomieszczeń i miejsc montażu oraz szczegółowych pomiarów celem wyeliminowania ewentualnych błędów i dokonania korekt w opisie przedmiotu zamówienia

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1,2,3,4,5 do SIWZ).
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy będzie zobowiązany do dokonania oględzin pomieszczeń i miejsc montażu oraz szczegółowych pomiarów celem wyeliminowania ewentualnych błędów i dokonania korekt w opisie przedmiotu zamówieniaPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż tapczanów dla Politechniki Świętokrzyskiej przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6 do SIWZ).
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy będzie zobowiązany do dokonania oględzin pomieszczeń i miejsc montażu oraz szczegółowych pomiarów celem wyeliminowania ewentualnych błędów i dokonania korekt w opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Świętokrzyska
Ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-314
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3424150
Fax 041 3443874,041 3424140
Internet www.tu.kielce.pl
Regon 00000169500000
E-mail jjustyna@tu.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach poszczególnych części stanowiących nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego w przypadku spełnienia warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP
Czas D
Data zakończenia 15/09/2016
Zaliczka Nie
Wiedza Za Wykonawcę posiadającego wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł. każda. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
Sytuacja Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna takiego, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej 20 000,00 złotych. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw (o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : a/ poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b/ oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; c/ w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 2. zestawienie ilościowo-wartościowe asortymentu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.tu.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych)
Data składania wniosków 18/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)