Modyfikacja narzędzi do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o jakości powietrza na potrzeby e-Raportowania i wizualizacji danych Część I - Implementacja wersji aplikacji mobilnej Jakość powietrza w Polsce na platformę Windows 8 i 10 (UWP) Część II - Modyfikacje SI JPOAT2,0 na potrzeby e-Raportowania i wizualizacji

Data publikacji 2016-07-08
Data zakończenia 2016-07-19 11:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126231 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722000007, 713200004, 907314004, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja narzędzi do gromadzenia, przetwarzania
i udostępniania danych o jakości powietrza na potrzeby e-Raportowania i wizualizacji danych.

Zamówienie składa się z dwóch części:

1. Część I - Implementacja wersji aplikacji mobilnej Jakość powietrza w Polsce
na platformę Windows 8 i 10 (UWP)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji mobilnej na Windows 8 i 10 (UWP), tj. implementacji wersji aplikacji mobilnej Jakość powietrza w Polsce na platformę Windows 8 i 10 (UWP), która uzupełni rodzinę aplikacji mobilnych Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska pod nazwą Jakość powietrza w Polsce. Aplikacja będzie dedykowana użytkownikom Windows zarówno smartfonów, jak i urządzeń stacjonarnych. Aplikacja będzie mieć analogiczny wygląd, funkcjonalności i rozwiązania odnośnie źródeł danych, jak aplikacje mobilne Jakość powietrza w Polsce na iOS i Android.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

2. Część II - Modyfikacje SI JPOAT2,0 na potrzeby e-Raportowania i wizualizacji

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie narzędzi do gromadzenia, przetwarzania
i udostępniania danych o jakości powietrza zgodnie z ostatnimi wymaganiami Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Środowiska w zakresie raportowania danych o jakości powietrza do Komisji Europejskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 8a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji mobilnej na Windows 8 i 10 (UWP), tj. implementacji wersji aplikacji mobilnej Jakość powietrza w Polsce na platformę Windows 8 i 10 (UWP), która uzupełni rodzinę aplikacji mobilnych Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska pod nazwą Jakość powietrza w Polsce. Aplikacja będzie dedykowana użytkownikom Windows zarówno smartfonów, jak i urządzeń stacjonarnych. Aplikacja będzie mieć analogiczny wygląd, funkcjonalności i rozwiązania odnośnie źródeł danych, jak aplikacje mobilne Jakość powietrza w Polsce na iOS i Android.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie narzędzi do gromadzenia, przetwarzania
i udostępniania danych o jakości powietrza zgodnie z ostatnimi wymaganiami Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Środowiska w zakresie raportowania danych o jakości powietrza do Komisji Europejskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 8a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Ulica ul. Wawelska 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-922
Województwo mazowieckie
Tel 022 8256376, 8258457
Fax 022 8256376, 8254129
Internet www.gios.gov.pl
Regon 00086159300000
E-mail s.hebda@gios.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać, na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w art. 26 ust 2b Pzp. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z pisemnego zobowiązania o udostępnieniu zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część I - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowego terminu wykonania pracy w przypadku, gdy wyłączną przyczyną braku możliwości dotrzymania terminu wykonania umowy jest działanie siły wyższej. 2. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie przez Strony zobowiązań określonych niniejszą umową, a których dana Strona nie mogła przewidzieć, zapobiec im ani ich przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. 3. W przypadku naruszenia terminu realizacji pracy określonego w umowie przez jedną ze Stron z przyczyny działania siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w wykonaniu umowy. 4. Po zaakceptowaniu przez Stronę, której nie dotyczy działanie siły wyższej, czasu trwania przeszkody w wykonaniu umowy z powodu działania siły wyższej, za zgodą Stron może nastąpić zmiana terminu realizacji pracy poprzez podpisanie przez Strony aneksu do umowy wraz z podaniem: przyczyny siły wyższej, czasu jej trwania, nowego terminu realizacji pracy po usunięciu działania siły wyższej, pod warunkiem, iż zmiana ta nie naruszy zasad korzystania z rezerwy celowej budżetu państwa, o których mowa w ustawie o finansach publicznych. Część II - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowego terminu wykonania pracy w przypadku, gdy wyłączną przyczyną braku możliwości dotrzymania terminu wykonania umowy jest działanie siły wyższej. 2. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie przez Strony zobowiązań określonych niniejszą umową, a których dana Strona nie mogła przewidzieć, zapobiec im ani ich przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. 3. W przypadku naruszenia terminu realizacji pracy określonego w umowie przez jedną ze Stron z przyczyny działania siły wyższej Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w wykonaniu umowy. 4. Po zaakceptowaniu przez Stronę, której nie dotyczy działanie siły wyższej, czasu trwania przeszkody w wykonaniu umowy z powodu działania siły wyższej, za zgodą Stron może nastąpić zmiana terminu realizacji pracy poprzez podpisanie przez Strony aneksu do umowy wraz z podaniem: przyczyny siły wyższej, czasu jej trwania, nowego terminu realizacji pracy po usunięciu działania siły wyższej, pod warunkiem, iż zmiana ta nie naruszy zasad korzystania z rezerwy celowej budżetu państwa, o których mowa w ustawie o finansach publicznych
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.gios.gov.pl/bip/przetargi.php
Adres uzyskania siwz www.gios.gov.pl/bip/przetargi.php
Data składania wniosków 19/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa Kancelaria GIOŚ, V piętro, pokój 512.Uwaga:Wejście do Siedziby wymaga zgłoszenia i rejestracji w recepcji Ministerstwa Środowiska
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część I - Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie niniejszego zamówienia kwotę do 45 000,00 zł brutto. Część II - Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie niniejszego zamówienia kwotę do 403 592,97 zł brutto, w podziale na etapy: I etap - 135 000,00 zł brutto II etap - 268 592,97 zł brutto Zamówienie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego PL03 Wzmocnienie monitoringu środowiska oraz działań kontrolnych w ramach projektu pt. Wzmocnienie systemu oceny jakości powietrza w Polsce
Czy unieważnienie Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 (część I), 3 a (Część II) do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Wiedza Część I - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jedną pracę - raport lub opracowanie lub portal internetowy dotyczący jakości powietrza, zawierający prezentację danych o stężeniach zanieczyszczeń na mapach, tabelach i wykresach o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, b) dwie prace z zakresu zaprojektowania i wykonywania aplikacji mobilnych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każda, wykonawca wykaże, że aplikacje te obecnie funkcjonują i są ogólnie dostępne do pobrania za pomocą sieci Internet (należy podać adresy internetowe, pod którymi dostępne są aplikacje mobilne w sklepie/sklepach do pobrania), c) jedną pracę dotyczącą prezentacji danych przestrzennych, w której wykorzystał ArcGIS Server, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: przez pojęcie jakości powietrza stosowane w całym SIWZ Zamawiający rozumie zagadnienia z zakresu stężeń zanieczyszczeń w powietrzu otaczającym (na zewnątrz budynków) i wyłącza z tego zakresu zagadnienia emisji zanieczyszczeń do powietrza i działań naprawczych dotyczących ochrony powietrza. Analogicznie Zamawiający rozumie w całym SIWZ pojęcie jakości środowiska, tj. stan środowiska i wyłącza emisje zanieczyszczeń do środowiska i działania naprawcze dotyczące ochrony środowiska Część II - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) dwie prace z zakresu gromadzenia lub/i przetwarzania lub/i analizy danych o jakości powietrza, w oparciu o wymagania prawa krajowego lub/i unijnego w zakresie jakości powietrza, obejmujące prace z danymi z co najmniej 100 stacji monitoringu jakości powietrza i obejmujące co najmniej 2 zanieczyszczenia, zawierające prezentację danych o stężeniach zanieczyszczeń na mapach, tabelach i wykresach o wartości nie mniejszej niż 40 000 PLN brutto każda, b) jedną pracę w zakresie analizy składu pyłu PM10 i PM2,5 rozumianej jako analiza filtrów w laboratorium przystosowanym do analizy składu pyłu PM10 i PM2,5 i analiza uzyskanych wyników pomiarów (stężeń składników pyłu PM10 i PM2,5), c) dwie prace w zakresie zaprojektowania i wykonania aplikacji w technologii ADF o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto każda, d) dwie prace w zakresie zaprojektowania i wykonania raportów w technologii Business Intelligence o wartości co najmniej 50 000 PLN brutto każda, e) dwie prace dotyczące wytycznych lub/i materiałów metodycznych lub/i poradników lub/i przewodników z zakresu pomiarów i ocen jakości powietrza w oparciu o wymagania ustawy-Prawo ochrony środowiska (art. 86-90), o wartości co najmniej 50 000 PLN brutto każda, f) jedną pracę w zakresie zaprojektowania i wykonania bazy danych w technologii Oracle wraz z partycjonowaniem danych, o wartości co najmniej 400 000 PLN brutto. Wykonawca wykaże, że ta baza danych funkcjonuje w środowisku produkcyjnym i jest użytkowana na bieżąco przez użytkowników docelowych, g) jedną pracę obejmującą przygotowanie raportu z zakresu danych dotyczących środowiska do Centralnego Repozytorium Danych Reportnet Europejskiej Agencji Środowiska, h) dwie prace lub opracowania naukowe z zakresu weryfikacji serii pomiarowych z monitoringu jakości powietrza odnośnie zanieczyszczeń podlegających rocznej ocenie jakości powietrza, i) jedną pracę z zakresu generowania i przetwarzania (tzn. modyfikowania) plików w formacie XML lub GML, uwaga: wykonanie pracy obejmującej w swym zakresie jedynie wykonanie samego narzędzia do generowania plików XML lub GML bez samodzielnego przetwarzania (tzn. modyfikacji) plików XML lub GML nie będzie uznane jako spełnienie tego warunku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: przez pojęcie jakości powietrza stosowane w całym SIWZ Zamawiający rozumie zagadnienia z zakresu stężeń zanieczyszczeń w powietrzu otaczającym (na zewnątrz budynków) i wyłącza z tego zakresu zagadnienia emisji zanieczyszczeń do powietrza i działań naprawczych dotyczących ochrony powietrza. Analogicznie Zamawiający rozumie w całym SIWZ pojęcie jakości środowiska, tj. stan środowiska i wyłącza emisje zanieczyszczeń do środowiska i działania naprawcze dotyczące ochrony środowiska. W celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa powyżej Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz wykonanych głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt VI ust. 2 pkt 2, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (Część I), 4a (Część II) do SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku, bądź jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Potencjał Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 (część I), 3 a (Część II) do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Zdolne Wykonawca wykaże, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Część I - Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tej pracy co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, w tym: a) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu relacyjnych baz danych, b) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu aplikacji mobilnych, c) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w obsłudze ArcGIS, w tym ArcGIS Server, potwierdzone wykonaniem co najmniej jednej pracy z zakresu prezentacji danych przestrzennych z wykorzystaniem ArcGIS Servera, d) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w opracowywaniu raportów lub opracowań lub portali internetowych dotyczących jakości powietrza, zawierających prezentację danych o stężeniach zanieczyszczeń na mapach, tabelach i wykresach poświadczone wykonaniem dwóch takich prac, każda z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia może posiadać więcej niż jeden z wymienionych zakresów doświadczenia/kwalifikacji określonych w lit. a-d. Uwaga: przez pojęcie jakości powietrza stosowane w całym SIWZ Zamawiający rozumie zagadnienia z zakresu stężeń zanieczyszczeń w powietrzu otaczającym (na zewnątrz budynków) i wyłącza z tego zakresu zagadnienia emisji zanieczyszczeń do powietrza i działań naprawczych dotyczących ochrony powietrza. Analogicznie Zamawiający rozumie w całym SIWZ pojęcie jakości środowiska, tj. stan środowiska i wyłącza emisje zanieczyszczeń do środowiska i działania naprawcze dotyczące ochrony środowiska. Część II - Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tej pracy co najmniej 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, w tym: a) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie dyscyplin: ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska lub ochrona i kształtowanie środowiska oraz posiadającą co najmniej siedmioletnie doświadczenie w opracowaniu dokumentów merytorycznych z zakresu monitoringu i oceny jakości powietrza, w tym wskazówek merytorycznych wymagających znajomości przepisów prawa krajowego, unijnego oraz wytycznych Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Środowiska w zakresie jakości powietrza, b) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie dyscyplin: ochrona środowiska lub ekologia lub inżynieria środowiska lub ochrona i kształtowanie środowiska oraz posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie - z ostatnich pięciu lat w analizie wyników pomiarów, w ocenie poprawności serii pomiarowych ze stacji monitoringu zanieczyszczenia powietrza oraz przetwarzaniu danych o jakości powietrza, c) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i obsłudze baz danych opartych o technologię Oracle potwierdzone co najmniej dwoma personalnymi certyfikatami kompetencji wydawanych przez Oracle dla Oracle Database 11g (lub wyższe), w tym przynajmniej certyfikatem w zakresie administracji bazy danych (Oracle Database 11g Administrator Certified Professional), d) jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji w technologii ADF, potwierdzone wykonaniem co najmniej 2 prac, e) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie - z ostatnich piętnastu lat w zakresie obsługi systemów transmisji i gromadzenia danych z sieci pomiarowych jakości powietrza, f) jedną osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu, tworzeniu i obsłudze relacyjnych baz danych i narzędzi informatycznych, potwierdzone wykonaniem co najmniej 1 pracy, g) jedną osobą posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w generowaniu i przetwarzaniu, tzn., modyfikowaniu plików XML lub/i GML, o dowolnej tematyce, uwaga: doświadczenie w wykonaniu jedynie samych narzędzi do generowania plików XML lub GML bez samodzielnego przetwarzania, tzn. modyfikacji plików XML lub GML nie będzie uznane jako spełnienie tego warunku, każda z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia może posiadać więcej niż jeden z wymienionych zakresów doświadczenia/kwalifikacji określonych w lit. a-g. Uwaga: przez pojęcie jakości powietrza stosowane w całym SIWZ Zamawiający rozumie zagadnienia z zakresu stężeń zanieczyszczeń w powietrzu otaczającym (na zewnątrz budynków) i wyłącza z tego zakresu zagadnienia emisji zanieczyszczeń do powietrza i działań naprawczych dotyczących ochrony powietrza. Analogicznie Zamawiający rozumie w całym SIWZ pojęcie jakości środowiska, tj. stan środowiska i wyłącza emisje zanieczyszczeń do środowiska i działania naprawcze dotyczące ochrony środowiska. W celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa powyżej Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku opisanego w pkt VI ust.2 pkt 3, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (Część I), 5a (Część II) do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Sytuacja Część I - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł Część II - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł W celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa powyżej Wykonawca ma obowiązek złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową potwierdzającą spełnienie warunku opisanego w pkt VI ust. 2 pkt 4, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten lub ci Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formie spełnia/ nie spełnia- na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)