Przystosowanie i wyposażenie pomieszczeń w Przedszkolach Miejskich na utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych - dostawa wyposażenia

Data publikacji 2016-07-08
Data zakończenia 2016-07-18 10:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Dywany,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127465 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 392210007, 395100000, 395310003, 397000009, 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wyładunek, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu dostarczonego fabrycznie nowego wyposażenia oddziałów przedszkolnych do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca tj. siedziby przedszkoli:
- Przedszkole Miejskie nr 1, ul.Kosynierów Gdyńskich 29,
- Przedszkole Miejskie nr 11, ul.Malczewskiego 2,
- Przedszkole Miejskie nr 15, ul.Bohaterów Warszawy 5,
- Przedszkole Miejskie nr 17, ul.Generała Maczka 21,
- Przedszkole Miejskie nr 18, ul.Łużycka 8,
- Przedszkole Miejskie nr 20, ul.Walczaka 47,
- Przedszkole Miejskie nr 23, ul. Wróblewskiego 32,
- Przedszkole Miejskie nr 25, ul. Długosza 34,
w ramach zadania pn.: Przystosowanie i wyposażenie pomieszczeń w Przedszkolach Miejskich na utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych.
2. W zakres wyposażenia wchodzą między innymi: meble, materiały dydaktyczne, gry i zabawki, instrumenty muzyczne, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt kuchenny, dywany

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Ulica ul. Sikorskiego 3-4
Nr domu 3-4
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 095 7355576
Fax 095 7355612
Internet www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Regon 21096668000000
E-mail zampubl@um.gorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/08/2016
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, co najmniej jedną dostawę o wartości brutto minimum 50 000,00 zł zawierającą wyposażenie meblowe i/lub pomoce dydaktyczne i/lub artykuły gospodarstwa domowego.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2) Pisemne zobowiązanie osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu określonego w pkt III.4.3.1) - zastępuje się go dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; b) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp.
Data składania wniosków 18/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna na parterze budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający informuje o możliwości współfinansowania zadania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja. Poddziałanie 8.1.2. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie elementarnym, realizowane przez ZIT Gorzów Wlkp., w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez instytucję dofinansowującą.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)