Przebudowa ul. Garncarskiej w ramach projektu pn.: Rewitalizacja terenów Podzamcza Młode- Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-27 09:00:00
Instytucja Miasto Piotrków Trybunalski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Reflektory punktowe,
  • Sprzęt telekomunikacyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130105 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451000008, 451112000, 452330009, 452200005, 452331505, 452332214, 452314009, 315272008, 452323005, 452323108, 325220008, 451113001, 452313008, 451112002, 452311109, 452331426, 452331426
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Garncarskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode Stare Miasto

CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233221-4 Malowanie nawierzchni
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne - kable elektryczne
45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233142-6 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

ROBOTY DROGOWE
Wymagane jest wykonanie siłami własnymi robót podstawowych - drogowych, stanowiących większość zakresu robót całego zadania.

Przedmiot inwestycji i zakres:
Przedsięwzięcie polegać będzie na remoncie ulicy Garncarskiej na łącznej długości 295,54 mb. Remont ulicy Garncarskiej realizowany będzie z pominięciem odcinka mostu na rzece strawie w ciągu ul. Pereca. Nawierzchnia na tym fragmencie objęta jest odrębnym projektem ww. mostu. Projektowana nawierzchnia włącza się w istniejące nawierzchnie ul. Krakowskie Przedmieście i ul. Jerozolimską.
Projektuje się drogę klasy L przystosowaną do obciążenia ruchem KR2, w tym jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 7,0m oraz obustronne chodniki z kostki betonowe o szerokości dostosowanej do granicy istniejącego pasa drogowego, istniejących budynków i ogrodzeń.
W zakresie opracowania projektowego znajduje się wykonanie remontu istniejących zjazdów do przyległych posesji o nawierzchni z kostki betonowej.
W zakresie geometrii włączenia przedmiotowej ulicy z innymi ulicami pozostaje ona niezmieniona.
Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny jezdni o nachylaniu 2 proc. Projektuje się 2 proc. poprzeczne pochylenie chodnika w kierunku jezdni.
Pochylenie zjazdów w kierunku jezdni ze spadkiem dostosowanym do istniejących bram wjazdowych.

Organizacja ruchu
Czasowa organizacja ruchu wg opracowanego projektu. Dopuszcza się zmianę czasowej organizacji ruchu kosztem i staraniem wykonawcy.
Stała organizacja ruchu wg opracowanego projektu.
Zaprojektowano oznakowanie poziome chemoutwardzalne gładkie i oznakowanie pionowe.
Stałą organizację ruchu należy dostosować do aktualnie obowiązujących przepisów na dzień odbioru.
Wymagana 5-letnia rękojmia.

Mała architektura
Elementy małej architektury obejmują:
kraty żeliwne o wymiarach 150x150 cm pod istniejące i nowo posadzone drzewa,
stalowe kosze na śmieci,
stojaki na rowery,
ławki parkowe.

Zieleń
W zakresie zieleni należy wykonać nasadzenia drzew i trawniki dywanowe.
Pielęgnacja ma trwać przez okres 5 lat.

ROBOTY INSTALACYJNE
Przebudowa sieci z rur PE SDR11 PE100 RC PN16 DN125x11,4mm, przyłącza DN40x3,7mm, DN50x4,6mm. W węzłach na przebudowywanej sieci wodociągowej i na podejściach pod hydranty zaprojektowano zasuwy odcinające. Zasuwy muszą posiadać aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny i dopuszczenie bądź poświadczenie zgodności Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL. Hydranty nadziemne DN 100 typ STAROMIEJSKI. Hydranty muszą posiadać aktualne dopuszczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie i dopuszczenie bądź poświadczenie zgodności Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej GSK-RAL. Projektuje się hydranty mrozoodporne z automatycznym odwodnieniem z dodatkowym zamknięciem kulowym zabezpieczającym przed wypływem wody w przypadku złamania.
Sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych glazurowanych DN250, DN200, studnie PP DN425, żelbetowe DN1000 - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, odejścia w pasie drogowym z rur PCV-U DN160x4,7mm lite, DN200x5,9mm lite
Sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV-U DN315x9,2mm lite DN200x5,9mm lite, wpusty DN500 betonowe, osadnikowe, studnie żelbetowe DN1000 - fabrycznie wykonane kinety oraz przejścia szczelne, włazy z wypełnieniem betonowym z trwale osadzoną uszczelką we włazie, podejścia do rynien poprzez żeliwne syfony Geigera z rur PCV-U DN160x4,7mm lite.
Przebudowa komory ciepłowniczej K-26 wraz z wymianą armatury, przebudowa istniejącej sieci z rur preizolowanych 2xDN150 (168,3 250) gr. 4,0mm. Budowa odcinka sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych 2xDN100 (114,3 =200) gr. 3,6mm, 2xDN80 (88,9 160) gr.3,2mm z impulsowym systemem alarmowym wraz z uzbrojeniem, komorami, włączeniem do istniejącej sieci ciepłowniczej. Przyłącza 2xDN65 (76,1 140) gr. 2,9mm 2xDN50 (60,3 125) gr. 2,9mm.

ROBOTY ELEKTRYCZNE
Oświetlenie uliczne:
Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego ulicy Garncarskiej na odcinku od ul. Krakowskie Przedmieście do ul. Jerozolimskiej, polegającą na budowie nowego oświetlenia na słupach stalowych zasilanego kablem ziemnym w pasie projektowanego chodnika wzdłuż ulicy.
Istniejące oprawy oświetlenia ulicznego wraz z istniejącymi słupami wzdłuż ulicy Garncarskiej należy zdemontować.
Usunięcie kolizji z siecią kablową NN:
Linie kablowe pod ulicą i na wjazdach do posesji osłonić rurami dwudzielnymi typu DVK fi 110.
Usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną - zakres robót ujęty w projekcie i przedmiarze drogowym:
Z uwagi na projektowane ciągi piesze projektuje się regulację wysokościową zwieńczeń istniejących studni kablowych poprzez ich docelowe wyregulowanie do poziomu projektowanej rzędnej nawierzchni terenu.
Lokalizacja istniejących studni: ul.Garncarska posesja nr: 1, 3, 4, 7, 9, 13, 14, 17, 19, 21, 26 oraz na pasie dzielącym - ul.Pereca.
Od przedmiotowych studni do budynków wybudowane są przyłącza doziemne w postaci kabli doziemnych. Należy zachować szczególną ostrożność podczas prac prowadzonych w rejonie istniejących przyłączy. W przypadku ich odkrycia, kable ziemne przyłączy należy osłonić rurami dwudzielnymi fi 110mm. Przyłącza doziemne wybudowane są od istniejących studzienek kablowych do posesji nr: 1, 3, 4, 7, 13, 14, 19, 21, 26.
Jednocześnie w miejscach skrzyżowań i bezpośrednim rejonie gdzie przebiega kanalizacja kablowa betonowa, przy prowadzeniu prac ziemnych związanych z budową i przebudową infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, deszczowa, sieć ciepłownicza, kabel oświetlenia ulicznego) należy zachować szczególną ostrożność , aby nie uszkodzić istniejących ciągów kanalizacji.
Kanalizacja znajduje się na głębokości 0,6, 0,8m licząc od poziomu nawierzchni chodników.
W dokumentacji powykonawczej należy zaznaczyć docelowo wykonane zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej na przyłączach abonenckich.
Zakres rzeczowy zabezpieczeń sieci telekomunikacyjnej:
rury osłonowe dwudzielne fi 110mm na kabla doziemnych - 26mb
regulacja wysokościowa studni kablowej - 13 szt.
Prace ziemne w pobliżu skrzyżowań z telekomunikacyjnymi elementami uzbrojenia podziemnego należy prowadzić ręcznie.

Wymagania dotyczące materiałów
Wszystkie wyroby użyte do budowy muszą posiadać:
Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie.
Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót (powołanych w projektach lub równoważnych o nie gorszych parametrach) dokonują w imieniu Zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi.
Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania minimum tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją.
Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej.
Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Natomiast pozostałe materiały rozbiórkowe są utylizowane na koszt wykonawcy.

Wymagania ogólne wykonania robót
Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy.
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz. 401).
Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
Wszelkie roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia Wykonawca jest zobowiązany wykonywać ręcznie pod nadzorem właściciela uzbrojenia,
Wykonawca jest zobowiązany wykonać włączenie kanału sanitarnego, oraz sieci wodociągowej do sieci miejskiej w uzgodnieniu z PWiK, włączenie do sieci ciepłowniczej w uzgodnieniu z MZGK w okresie przerwy technologicznej.
Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami.
Wykonawca będzie umożliwiał dojazdy do posesji po uzgodnieniu z kierownikiem budowy.
Budowa jest objęta obligatoryjnym nadzorem archeologa.
Do końca b.r. będzie realizowana przebudowa rzeki Strawy wraz z budową mostu w rejonie skrzyżowania ulicy Garncarskiej z ulicą Pereca.
Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej.
zgłoszenia do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania,
zainstalowania w widocznych miejscach dwóch banerów o wym. 2,0 x 1,0 m wg załączonego wzoru:

Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej:
- dokumentacja odbiorowa ma zawierać powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, wraz z wykazem pomiarów, potwierdzone przez uprawnionego geodetę.
termin sporządzenia i przekazania: na 7 dni przed terminem zakończenia, najpóźniej w dniu odbioru,
ilość egzemplarzy: 3 egzemplarze dla każdej branży na koszt wykonawcy;

Przed przystąpieniem do przetargu należy:
dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, zapoznać się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi:
polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania,
harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót do akceptacji,
kosztorys odpowiadający kwocie oferty.
WARUNKI PŁATNOŚCI
W związku z 2-letnim cyklem inwestycji Inwestor zapewnia wypłatę wynagrodzenia za wykonane roboty w roku 2016 do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie Miasta, tj. 700.000,00 zł. Pozostałe płatności zostaną uregulowane w roku 2017.
SPOSÓB WYCENY
Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane ma być SIWZ, przekazany projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót .
W przypadku stwierdzenia braku danych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót Wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienie.
W wycenie należy uwzględnić wykonanie czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych dokumentacją projektową, czy specyfikacjami technicznymi, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, a wynika to np.: z norm, przepisów czy dobrej roboty inżynierskiej. W gestii Wykonawcy leży dokładne przeanalizowanie dokumentacji, która jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca jako profesjonalista w tym zakresie przygotuje swoją ofertę z uwzględnieniem wszystkich robót lub różnego rodzaju detali jw. niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia i osiągnięcia końcowego efektu.
Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom, chyba że z załączonego projektu umowy wynika inaczej.
W wycenie należy uwzględnić również:
roboty pomiarowe (zapewnienie obsługi geologicznej i kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko wykonawcy. W terenie objętym zakresem zadania mogą znajdować się płyty drogowe i inne elementy betonowe stanowiące podbudowę istniejącej nawierzchni.
wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione,
pełną wymianę gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, zjazdy (przewidziano wywóz nadmiaru ziemi z wykopów na składowisko Wykonawcy),
pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie laboratorium,
wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77 8931-12,
wykonanie nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205,
stabilizację na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje warstwę kruszywa),
przewierty, rury osłonowe,
odtworzenia tynków zewnętrznych i schodów budynków, które ulegną uszkodzeniu lub odsłonięciu w trakcie budowy,
odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku,
gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego,
dostosowanie niwelety projektowanych elementów drogi do rzędnych istniejących terenów przyległych (zjazdy, bramy, furtki, skrzyżowania),
zastosowanie krawężników łukowych na skrzyżowaniach,
zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci,
regulację istniejącej armatury (skrzynki gazowe), włazów i wpustów kanalizacji deszczowej, sanitarnej, studni telekomunikacyjnych,
próby szczelności, badania wody badania wydajności hydrantów itp.
oznakowanie infrastruktury podziemnej,
oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych w miejscach wykonywania robót inżynieryjnych i mostowych (w szczególności dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych), przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów sanitarnych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Piotrków Trybunalski
Ulica ul. Pasaż Rudowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Kod Pocztowy 97-300
Województwo łódzkie
Tel 044 7327796
Fax 044 7327798
Internet www.piotrkow.pl
Regon 59064846800000
E-mail h.biniek@piotrkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 27 lipca 2016 r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na Przebudowę ul. Garncarskiej w ramach projektu pn.: Rewitalizacja terenów Podzamcza Młode- Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Wiedza Wykaże trzy zamówienia o wartości całkowitej co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz infrastrukturą towarzyszącą - wg załącznika nr 4; Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Potencjał Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Zdolne Przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: w zakresie budowy dróg Kierownicy robót - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz cieplnych, - elektrycznej, - teletechnicznej (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne)- wg załącznika nr 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Sytuacja Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Kompletna oferta musi zawierać: 1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. Kierownik budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: w zakresie budowy dróg Kierownicy robót - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz cieplnych, elektrycznej, teletechnicznej (uprawnienia instalacyjne telekomunikacyjne) - wg załącznika nr 3. 4. Wykaz trzech zamówień o wartości całkowitej co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz infrastrukturą towarzyszącą - wg załącznika nr 4; 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określi się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy par.15.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Skrócenie terminu wykonania
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.piotrkow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Trybunalski 97-300 pokój 317
Data składania wniosków 27/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Trybunalski 97-300 Punkt Informacyjny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)