| Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki przedszkolnej w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności: -artykułów spożywczych (różnych),
 -artykułów spożywczych mrożonych,
 -mięsa, przetworów mięsnych,
 -drobiu,
 -ryb,
 -warzyw i owoców,
 -ziemniaków,
 -jaj,
 -mleka i produktów mleczarskich,
 -pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich,
 -soków, napoi.
 Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających
 z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego codziennie w miarę potrzeby w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
 Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
 W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne,
 a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
 Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się
 w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
 Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne.
 Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ( szacunkową) ilość produktów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości lub większej w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej; zwiększenie liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki szolnej  itp.) po cenach jednostkowych określonych
 w formularzu ofertowym.
 Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
 Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający może złożyć jedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia.
 Opis części zamówienia
 Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym -
 załącznik nr 1a do SIWZ
 1.Chrzan tarty 180g - 4kg
 2.Ogórek kwaszony op. 400g-	68kg
 3.Koncentrat buraczany 0,3L-	6L
 4.Koncentrat pomidorowy 30% 200g  np. Pudliszki -66kg
 5.Zupa grzybowa opakowanie do 100g-	8kg
 6.Zupa pieczarkowa opakowanie do 100g	 -8kg
 7.Zupa fasolowa opakowanie do 100g-	2kg
 8.Barszcz biały np. Winiary w torebkach do 100g - 26kg
 9.Przyprawa do kotletów mielonych 30g	-3kg.
 10.Przyprawa sucha do mięs np. Delikat do mięs 75g-	2kg
 11.Vegeta natural 150g- 100kg
 12.Liść laurowy 3g np. Rewir-	5kg
 13.Majeranek 10g np. Rewir-	4kg.
 14.Pieprz ziołowy opakowanie-  20g	4kg
 15.Pieprz czarny mielony 15g-	4kg
 16.Ziele angielskie  15g	2kg-
 17.Herbata granulowana 100g-	7kg
 18.Cukier (pakowany po 1 kg)-	400kg
 19.Cukier puder 0,5kg-	7kg
 20.Cukier waniliowy 32g	-1,5 kg
 21.Proszek do pieczenia 32g-	1,5kg
 22.Dżem truskawkowy niskosłodzony 280g-	340szt.
 23.Krem czekoladowy 630g np. Nutella-	30szt.
 24.Kakao typu docomorreno 80g-	5kg.
 25.Sól zasadowo-potasowa (350g)-	300kg
 26.Majonez z zawartością minimum 7% żółtka jaja kurzego  kielecki 310g-	16kg
 27.Ketchuporek 300g Kamis-	9kg
 28.Ryż  (1 kg)-	350kg
 29.Kasza jęczmienna perłowa np. Lubella 400g-	150kg
 30.Mąka pszenna  typ 450 op. 1kg	-300kg
 31.Makaron nitki np. Lubella 500g-	100kg
 32.Makaron łazanki np. Lubella-	100kg
 33.Makaron świderki  np. Lubella	500g -300kg
 34.Makaron muszelki  np. Lubella	500g- 100kg
 35.Drożdże piekarskie 100g-	2kg
 36.Olej roślinny op. 1 L-	350L
 37.Paprykarz szczeciński z łososiem 310g-	20kg
 38.Pasztet drobiowy 0,5kg-	80kg
 39.Ryba wędzona makrela	-30kg
 40.Kawa zbożowa rozpuszczalna  Inka 150g-	30szt.
 41.Płatki śniadaniowe kulki o smaku czekoladowym   500g np. Nesquik-	30kg
 42.Ciastka - herbatniki 200g-	1250szt.
 43.Czekolada gorzka 100g np. Wedel 360szt.
 44.Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki- 1250szt.
 45.Wafelki 49g np. Princessa- 1250szt.
 46.Wafelki 25g np. Knoppers- 1250szt.
 47.Barszcz biały butelka 0,5l -40l
 48.Maggi w płynie 200g- 10l
 49.Bazylia 10g -4kg
 50.Zioła prowansalskie 10g- 5kg
 51.Kwasek cytrynowy 70g -2kg
 52.Bułka tarta 0,5kg- 70kg
 53.Tymianek 10g- 3kg
 54.Przyprawa do kurczaka 150g -15kg
 55.Czosnek granulowany 150g -5kg
 56.Kasza manna 1kg- 20kg
 57.Cynamon mielony 15g -3kg
 58.Miód naturalny wielokwiatowy 900g -60kg
 59.Lubczyk 10g -5kg
 Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
 1.Kalafior mrożony 2,5kg-	70kg
 2.Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe 2,5kg -30kg
 3.Knedle z truskawkami	450g -160kg
 4.Truskawki mrożone 2,5kg -100kg
 5.Kluski śląskie 2,5kg	-100kg
 6.Kartacze 2,5kg - 40kg
 7.Brukselka 450g -30kg
 8.Mieszanka kompotowa 2,5kg -1000kg
 9.Pierogi z jagodami op.450g- 70kg
 Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym -
 załącznik nr 1c do SIWZ.
 1.Mięso z szynki (bez kości)-	400kg
 2.Słonina-	10kg
 3.Schab wieprzowy bez kości -50kg
 4.Mięso od szynki mielone -30kg
 Wędliny
 5.Polędwica w plastrach-	100kg
 6.Szynka w plastrach-100kg
 7.Kiełbasa szynkowa w plastrach	-100kg
 8.Kiełbasa krakowska w plastrach-	100kg
 9.Kiełbasa śląska-	120kg
 10.Parówka z szynki minimum 90% mięsa -	3000kg
 Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
 1.Filet z kurczaka (świeży)-	600kg
 2.Udko z kurczaka (świeże)-	60kg
 3.Podudzie (świeże) -500kg
 4.Korpus z kurczaka ekstra ze skrzydłami (świeży)-	2000kg
 Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ.
 1.Filet z miruny ( glazura max. do 30%) SHP (Shatterpack)		200kg
 Część 6 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym -
 załącznik nr 1f do SIWZ.
 1.Cebula-	100kg
 2.Marchew jadalna-	500kg
 3.Seler (korzeń)-	120kg
 4.Pietruszka (korzeń)-	160kg
 5.Ogórek sałatkowy-	150kg
 6.Pietruszka natka (w pęczkach)	-60szt.
 7.Koper świeży (w pęczkach)-	60szt.
 8.Rzodkiewka (w pęczkach)-	100szt.
 9.Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)młoda w czerwcu-	50szt.
 10.Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)-	40szt.
 11.Kalafior (sztuka minimum 1,5kg)-	50szt.
 12.Buraki czerwone-	350kg
 13.Botwina świeża w sezonie (pęczek)-	30szt.
 14.Kapusta kwaszona 1kg-	200kg
 15.Kapusta pekińska  (sztuka minimum 1,2kg)-	50szt.
 16.Pomidory-	90kg
 17.Gruszki w sezonie-	800kg
 18.Jabłka-	1000kg
 19.Truskawki świeże w sezonie(maj, czerwiec)-	80kg
 20.Banany-	600kg
 21.Pomarańcze-	600kg
 22.Czosnek główka -20 szt.
 23.Por -120 szt.
 24.Sałata zielona -60 szt.
 25.Fasola Jaś -20kg
 26.	Nektaryny -200kg
 27.	Cytryna -20kg
 28.	Jagody 1l w sezonie -4l
 29.	Groch łuskanyop.450g- 45kg
 Część 7 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
 1.	Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)-	5 000kg
 2.	Ziemniaki młode w czerwcu -100kg
 Część 8 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
 1.	Jaja kurze (rozmiar minimum XL)-	3000szt.
 Część 9 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
 1.Serek waniliowy 140g-	1300	szt.
 2.Jogurt owocowy różne smaki do 150g-	4600 szt.
 3.Jogurt naturalny 400g -60szt.
 4.Jogurt pitny 150g np. Danone-  560szt.
 5.Jogurt 400g np. Aktimel- 560szt.
 6.Ser biały półtłusty-	250kg
 7.Ser żółty typu Gouda w plastrach- 80kg
 8.Mleko 2,5%-	2600l
 9.Śmietana 30% 0,5l-	220l
 10.Śmietana 18% 400g -150 szt.
 11.Masło Extra 250g-	400kg
 Część 10 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym -
 załącznik nr 1j do SIWZ.
 1.Chleb mieszany krojony 0,9kg-	2400szt.
 2.Bułka zwykła pszenna 50g-	7500szt.
 3.Bułka zwykła pszenna 100g -150szt.
 4.Rogal słodki z nadzieniem 100g-	210szt.
 5.Bułka słodka z nadzieniem 100g-	540szt.
 6.Bułka tarta-	70kg
 7.Chałka 0,5kg -60szt.
 8.Oponki- 100kg
 9.Rogaliki drożdżowe małe -10kg
 Część 11 - soki, napoje - zgodnie z formularzem ofertowym -
 załącznik nr 1k do SIWZ.
 1.Soki różne smaki 0,4l -1400szt.
 2.Soki różne smaki 0,3l -1400szt.
 3.Woda mineralna niegazowana 1,5l -5000szt.
 4.Soki w kartonikach różne smaki 0,2l -1400szt.
 |