Dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej.

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130307 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki przedszkolnej w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
-artykułów spożywczych (różnych),
-artykułów spożywczych mrożonych,
-mięsa, przetworów mięsnych,
-drobiu,
-ryb,
-warzyw i owoców,
-ziemniaków,
-jaj,
-mleka i produktów mleczarskich,
-pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich,
-soków, napoi.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających
z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego codziennie w miarę potrzeby w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne,
a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się
w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne.
Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ( szacunkową) ilość produktów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości lub większej w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej; zwiększenie liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki szolnej itp.) po cenach jednostkowych określonych
w formularzu ofertowym.
Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający może złożyć jedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia.
Opis części zamówienia
Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1a do SIWZ
1.Chrzan tarty 180g - 4kg
2.Ogórek kwaszony op. 400g- 68kg
3.Koncentrat buraczany 0,3L- 6L
4.Koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki -66kg
5.Zupa grzybowa opakowanie do 100g- 8kg
6.Zupa pieczarkowa opakowanie do 100g -8kg
7.Zupa fasolowa opakowanie do 100g- 2kg
8.Barszcz biały np. Winiary w torebkach do 100g - 26kg
9.Przyprawa do kotletów mielonych 30g -3kg.
10.Przyprawa sucha do mięs np. Delikat do mięs 75g- 2kg
11.Vegeta natural 150g- 100kg
12.Liść laurowy 3g np. Rewir- 5kg
13.Majeranek 10g np. Rewir- 4kg.
14.Pieprz ziołowy opakowanie- 20g 4kg
15.Pieprz czarny mielony 15g- 4kg
16.Ziele angielskie 15g 2kg-
17.Herbata granulowana 100g- 7kg
18.Cukier (pakowany po 1 kg)- 400kg
19.Cukier puder 0,5kg- 7kg
20.Cukier waniliowy 32g -1,5 kg
21.Proszek do pieczenia 32g- 1,5kg
22.Dżem truskawkowy niskosłodzony 280g- 340szt.
23.Krem czekoladowy 630g np. Nutella- 30szt.
24.Kakao typu docomorreno 80g- 5kg.
25.Sól zasadowo-potasowa (350g)- 300kg
26.Majonez z zawartością minimum 7% żółtka jaja kurzego kielecki 310g- 16kg
27.Ketchuporek 300g Kamis- 9kg
28.Ryż (1 kg)- 350kg
29.Kasza jęczmienna perłowa np. Lubella 400g- 150kg
30.Mąka pszenna typ 450 op. 1kg -300kg
31.Makaron nitki np. Lubella 500g- 100kg
32.Makaron łazanki np. Lubella- 100kg
33.Makaron świderki np. Lubella 500g -300kg
34.Makaron muszelki np. Lubella 500g- 100kg
35.Drożdże piekarskie 100g- 2kg
36.Olej roślinny op. 1 L- 350L
37.Paprykarz szczeciński z łososiem 310g- 20kg
38.Pasztet drobiowy 0,5kg- 80kg
39.Ryba wędzona makrela -30kg
40.Kawa zbożowa rozpuszczalna Inka 150g- 30szt.
41.Płatki śniadaniowe kulki o smaku czekoladowym 500g np. Nesquik- 30kg
42.Ciastka - herbatniki 200g- 1250szt.
43.Czekolada gorzka 100g np. Wedel 360szt.
44.Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki- 1250szt.
45.Wafelki 49g np. Princessa- 1250szt.
46.Wafelki 25g np. Knoppers- 1250szt.
47.Barszcz biały butelka 0,5l -40l
48.Maggi w płynie 200g- 10l
49.Bazylia 10g -4kg
50.Zioła prowansalskie 10g- 5kg
51.Kwasek cytrynowy 70g -2kg
52.Bułka tarta 0,5kg- 70kg
53.Tymianek 10g- 3kg
54.Przyprawa do kurczaka 150g -15kg
55.Czosnek granulowany 150g -5kg
56.Kasza manna 1kg- 20kg
57.Cynamon mielony 15g -3kg
58.Miód naturalny wielokwiatowy 900g -60kg
59.Lubczyk 10g -5kg
Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
1.Kalafior mrożony 2,5kg- 70kg
2.Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe 2,5kg -30kg
3.Knedle z truskawkami 450g -160kg
4.Truskawki mrożone 2,5kg -100kg
5.Kluski śląskie 2,5kg -100kg
6.Kartacze 2,5kg - 40kg
7.Brukselka 450g -30kg
8.Mieszanka kompotowa 2,5kg -1000kg
9.Pierogi z jagodami op.450g- 70kg
Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1c do SIWZ.
1.Mięso z szynki (bez kości)- 400kg
2.Słonina- 10kg
3.Schab wieprzowy bez kości -50kg
4.Mięso od szynki mielone -30kg
Wędliny
5.Polędwica w plastrach- 100kg
6.Szynka w plastrach-100kg
7.Kiełbasa szynkowa w plastrach -100kg
8.Kiełbasa krakowska w plastrach- 100kg
9.Kiełbasa śląska- 120kg
10.Parówka z szynki minimum 90% mięsa - 3000kg
Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
1.Filet z kurczaka (świeży)- 600kg
2.Udko z kurczaka (świeże)- 60kg
3.Podudzie (świeże) -500kg
4.Korpus z kurczaka ekstra ze skrzydłami (świeży)- 2000kg
Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ.
1.Filet z miruny ( glazura max. do 30%) SHP (Shatterpack) 200kg
Część 6 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1f do SIWZ.
1.Cebula- 100kg
2.Marchew jadalna- 500kg
3.Seler (korzeń)- 120kg
4.Pietruszka (korzeń)- 160kg
5.Ogórek sałatkowy- 150kg
6.Pietruszka natka (w pęczkach) -60szt.
7.Koper świeży (w pęczkach)- 60szt.
8.Rzodkiewka (w pęczkach)- 100szt.
9.Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)młoda w czerwcu- 50szt.
10.Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)- 40szt.
11.Kalafior (sztuka minimum 1,5kg)- 50szt.
12.Buraki czerwone- 350kg
13.Botwina świeża w sezonie (pęczek)- 30szt.
14.Kapusta kwaszona 1kg- 200kg
15.Kapusta pekińska (sztuka minimum 1,2kg)- 50szt.
16.Pomidory- 90kg
17.Gruszki w sezonie- 800kg
18.Jabłka- 1000kg
19.Truskawki świeże w sezonie(maj, czerwiec)- 80kg
20.Banany- 600kg
21.Pomarańcze- 600kg
22.Czosnek główka -20 szt.
23.Por -120 szt.
24.Sałata zielona -60 szt.
25.Fasola Jaś -20kg
26. Nektaryny -200kg
27. Cytryna -20kg
28. Jagody 1l w sezonie -4l
29. Groch łuskanyop.450g- 45kg
Część 7 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
1. Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)- 5 000kg
2. Ziemniaki młode w czerwcu -100kg
Część 8 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
1. Jaja kurze (rozmiar minimum XL)- 3000szt.
Część 9 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
1.Serek waniliowy 140g- 1300 szt.
2.Jogurt owocowy różne smaki do 150g- 4600 szt.
3.Jogurt naturalny 400g -60szt.
4.Jogurt pitny 150g np. Danone- 560szt.
5.Jogurt 400g np. Aktimel- 560szt.
6.Ser biały półtłusty- 250kg
7.Ser żółty typu Gouda w plastrach- 80kg
8.Mleko 2,5%- 2600l
9.Śmietana 30% 0,5l- 220l
10.Śmietana 18% 400g -150 szt.
11.Masło Extra 250g- 400kg
Część 10 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1j do SIWZ.
1.Chleb mieszany krojony 0,9kg- 2400szt.
2.Bułka zwykła pszenna 50g- 7500szt.
3.Bułka zwykła pszenna 100g -150szt.
4.Rogal słodki z nadzieniem 100g- 210szt.
5.Bułka słodka z nadzieniem 100g- 540szt.
6.Bułka tarta- 70kg
7.Chałka 0,5kg -60szt.
8.Oponki- 100kg
9.Rogaliki drożdżowe małe -10kg
Część 11 - soki, napoje - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1k do SIWZ.
1.Soki różne smaki 0,4l -1400szt.
2.Soki różne smaki 0,3l -1400szt.
3.Woda mineralna niegazowana 1,5l -5000szt.
4.Soki w kartonikach różne smaki 0,2l -1400szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli
Ulica ul. Sienkiewicza 8
Nr domu 8
Miejscowość Chmielnik
Kod Pocztowy 26-020
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 354 22 66
Fax 41 354 22 66
Internet www.chmielnik.com
Regon 29001422400000
E-mail misterkiewicz.i@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna gminy
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna gminy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Potencjał Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Oświadczenie o podwykonawcach
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z Wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego przetargu zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik 3 do niniejszej specyfikacji. Treść umowy zostanie odpowiednio dostosowana w zależności od tego, czy w wyniku niniejszego przetargu zostanie wybrany jeden, czy więcej Wykonawców. Umowa będzie zawierała zapis: -ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że: - nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VA T, - nastąpi istotna zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ( ponad 60% wartości szacunkowej) ze względu na zmianę liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki przedszkolnej. -w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego, -zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.chmielnik.com
Adres uzyskania siwz Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)