Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-20 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Meble do przechowywania,
  • Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130533 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301914008, 446191103, 189000008, 446191103, 391730005, 446181006, 446181006, 444213000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu:
ZADANIE NR 1 - Zakup i dostawa niszczarek oraz worków i oleju do niszczarek dla
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
ZADANIE NR 2 - Zakup i dostawa różnego rodzaju sprzętu do ochrony informacji niejawnych tj. : pojemników na klucze, zestawów plombowniczych, depozytorów na telefony komórkowe, depozytorów na laptopy, szafek na klucze, szafek metalowych na pojemniki na klucze, szafki alarmowej, skrzyń aluminiowych z zamkami do ewakuacji, kufra do przewozu dokumentów niejawnych, worków ewakuacyjnych na dokumenty oraz zestawów zabezpieczających do worków ewakuacyjnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
ZADANIE NR 3 - Zakup i dostawa szaf stalowych klasy A, B, C oraz sejfów
dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu (sprzętu) będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a) zadanie nr 1 o kwotę: 70 000,00 zł netto;
b) zadanie nr 2 o kwotę: 40 000,00 zł netto;
c) zadanie nr 3 o kwotę: 30 000,00 zł netto;
realizacja zamówienia (dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2016 r.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/1 do SIWZoraz załącznik nr 6.1 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/2 do SIWZ oraz załącznik nr 6.2 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/3 do SIWZ, załącznik nr 6.3 do SIWZ, załącznik nr 8 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium nie dotyczy
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Potencjał Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Oferta powinna ponadto zawierać: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2)formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3) do SIWZ; 3)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: dla zadania nr 1: 1.Certyfikat bezpieczeństwa wg DIN 66399 dla P-4, P-5 i P-7 dla niszczarek zgodnie z Formularzem cenowym 2.Certyfikat lub Świadectwo CE wystawione przez producenta lub dokument równoważny - Deklarację zgodności wyrobu dla niszczarek zgodnie z Formularzem cenowym dla zadania nr 3: 1.Certyfikat do przechowywania dokumentów potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szaf stalowych klasy A, B i C 2.Atest higieniczny PZH dla szaf kartotekowych z poz. 4,5,6
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy według projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. BUKOWSKA 34 60-811 POZNAŃ budynek nr 9
Data składania wniosków 20/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, ul. Bukowska 34, Poznań, kancelaria jawna 14 WOG-u (budynek nr 2, pokój. 17A), czynna pon.-pt w godz. 7.30 - 11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok podm zag 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)