Świadczenie usługi poczty elektronicznej (z aplikacją kalendarza)

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • System poczty elektronicznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131171 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępniania/świadczenia poczty elektronicznej on-line (z aplikacją kalendarza). Subskrypcja powszechnie dostępnej, standardowej usługi hostowanej (on-line) ma uprawniać użytkowników posiadających subskrypcję do wykorzystania usług on-line, tj poczty elektronicznej (zwanej dalej Usługą) oraz subskrypcji pakietu biurowego dla:
a) 525 użytkowników poczty elektronicznej on-line (z aplikacją kalendarza).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w dowolnym czasie trwania umowy, na zasadzie objęcia umową (dokupienia ilości licencji/subskrypcji) dodatkowych użytkowników w liczbie nie większej niż 100. Świadczone usługi w ramach prawa opcji muszą być takie same (na warunkach wynikających z zawartej umowy), bądź lepsze jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym. Usługi dla każdego dodatkowego użytkownika będą realizowane po cenie jednostkowej wyliczonej na podstawie złożonej oferty i zaoferowanej w niej ceny dla zamówienia podstawowego.
Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego i nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Ulica ul. Sikorskiego 3-4
Nr domu 3-4
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 095 7355576
Fax 095 7355612
Internet www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Regon 21096668000000
E-mail zampubl@um.gorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum dwie usługi udostępniania/świadczenia poczty elektronicznej on-line, przy czym każda z usług była lub jest świadczona dla minimum 250 użytkowników.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2) Pisemne zobowiązanie osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentu określonego w pkt III.4.3.1) - zastępuje się go dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje zmiany treści Umowy: 1) zmiana zakresu świadczenia bądź sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, 2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, 3) zmiana warunków rozliczania częściowego wykonania przedmiotu umowy. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w pkt 2 są dopuszczalne na następujących warunkach: 1) odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, 2) gdy jej wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 4) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w pkt 5-9, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 4 ppkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 ppkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. pok. 315, ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Data składania wniosków 25/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna na parterze budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)