Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Utrzymanie Systemu Zbierania Danych ze Stacji Synoptycznych (SZDzSS), modyfikacja i rozbudowa integracji SZDzSS z systemem C2.6

Data publikacji 2016-07-12
Data zakończenia 2016-07-21 09:30:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131325 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Utrzymanie Systemu Zbierania Danych ze Stacji Synoptycznych (SZDzSS), modyfikacja i rozbudowa integracji SZDzSS z systemem C2.6
Zakres przedmiotu zamówienia :
1) świadczenie usługi utrzymaniowej Systemu, w tym:
a) utrzymanie aplikacji klienckiej;
b) asysta wdrożeniowa obejmująca uruchomienie aktualizacji oprogramowania w infrastrukturze Microsoft Azure systemu SZDzSS oraz na poszczególnych stacjach, w tym również aktualizacji spowodowanych pracami z zakresu modyfikacji i rozbudowy integracji Systemu z systemem C2.6, o której mowa w ust. 2 pkt 2 Umowy;
c) utrzymanie części Systemu w chmurze Microsoft Azure;
d) współpraca z operatorem oraz dostawcą usług chmurowych Microsoft Azure w zakresie utrzymania oraz ewentualnych migracji między subskrypcjami, kontami Microsoft Azure lub innymi elementami Microsoft Azure;
e) utrzymanie interfejsów wymiany danych do systemów IMGW-PIB z aplikacji klienckiej oraz z części systemowej w chmurze internetowej;
f) zapewnienie gotowości oraz wsparcia w reżymie czasowym 365d/24h;
g) utrzymanie i uzupełnienie dokumentacji technicznej, użytkownika oraz kodu oprogramowania Systemu;
h) przejmowanie kodu źródłowego Systemu modyfikowanego z tytułu gwarancji świadczonej w ramach umowy zawartej podczas realizacji projektu METEO-RISK i scalanie go na bieżąco z kodem Systemu modyfikowanym i rozbudowywanym w ramach Umowy;
2) modyfikacja i rozbudowa integracji Systemu z systemem C2.6 Zamawiającego, zgodnie z metodyką SCRUM;
3) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników, administratorów oraz programistów Zamawiającego z zakresu utrzymania Systemu oraz konsultacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Podleśna 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-673
Województwo mazowieckie
Tel 22 5694230, 5694416, 5694263
Fax 22 5694415
Internet www.imgw.pl
Regon 00008050700000
E-mail grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.imgw.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza 5.1.1 SIWZ spełniają określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku b. posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością: warunek 1- co najmniej jedno zamówienie, polegające na utrzymaniu, przez okres co najmniej 12 miesięcy, aplikacji java oraz warunek 2 - co najmniej jedno zamówienie, polegające na utrzymaniu, przez okres co najmniej 12 miesięcy, aplikacji Microsoft Azure wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączą dowody, czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony również w sytuacji, gdy usługa jest nadal realizowana, ale świadczona jest od co najmniej 12 miesięcy. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca udostępni do realizacji zamówienia osoby o następujących kwalifikacjach: programista .netC# ze znajomością technologii i systemów AZURE administratorzy elementów Azure (Windows AzureTables, Windows AzureBlobs, Sql Database, Active Directory, kolejki, serwery aplikacyjne, serwery www i inne elementy AZURE opisane w dokumentacji technicznej SZDzSS) programista Java SE programista Java EE ze znajomością Spring oraz Kendo UI-architekt systemów tester d. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. 5.1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5.2 Poleganie na zasobach innych podmiotów Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego dotyczy zobowiązanie, w jaki sposób będzie wykonane i jakiego okresu dotyczy. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 5.3 Wykonawcy samodzielnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że: 1. żaden z nich nie spełnia przesłanek stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2. warunki, określone w pkt. 5.1.1. b - 5.1.1 d) spełniają samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. 5.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że: 1. żaden z nich z osobna (odrębnie) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2. warunki, określone w pkt. 5.1.1. b - 5.1.1 d) spełniają łącznie (wspólnie), samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. 5.5 Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5.6 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 6. 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA. 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, Dowodami są: 1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 7 do SIWZ W rubryce przedmiot zamówienia należy podać dane określające na czym polegały wymienione w wykazie usługi, z szczególnym uwzględnieniem tego, iż na podstawie opisu Zamawiający będzie stwierdzał czy przedmiot danego zamówienia odpowiada wymogom określonym w opisie dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.1. b). W przypadku, gdy świadczona przez wykonawcę usługa była (lub jest) wykonywana w ramach przedsięwzięcia o szerszym zakresie oraz terminie realizacji dłuższym niż wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5.1.1. b) w wykazie należy podać informacje w odniesieniu do warunku sformułowanego przez Zamawiającego (wyodrębnić wymagany zakres). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.1 c) SIWZ wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert na podstawie złożonych dokumentów w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia. 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Poza dokumentami z pkt 6.1. i 6.2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć: Stosownie do treści art. 25 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp i przepisu § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) dokumentzaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi ISO 9001 i ISO 27001 w zakresie tworzenia i wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych. 2) Próbkę kodu w języku Java zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ pkt.6 Uzupełnienie próbki będzie możliwe tylko w przypadku braku próbki lub w przypadku gdy przedłożona próbka po uruchomieniu przez Zamawiającego nie wytworzy pliku wyjściowego (wynikowego). Nie będzie natomiast dopuszczalna możliwość uzupełniania próbki jeżeli Wykonawca przedłoży próbkę, która wytworzyła plik wyjściowy (wynikowy) po uruchomieniu przez Zamawiającego, ale wyniki badań czy testów próbki nie potwierdzą spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego (w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2) Ustawy).W takim bowiem przypadku negatywny wynik badań czy też testów próbki potwierdzi niezgodność oferowanych usług z treścią SIWZ, co będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.5. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokument, o którym mowa w pkt 6.5.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 6.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.6. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 6.7. Pełnomocnictwo 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 2. Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy: a. Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powinno wyraźnie wskazywać: a. jakiego postępowania dotyczy, b. jakie podmioty występują wspólnie, c. kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika, d. jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik, e. na jaki okres jest udzielone. 5. Jeśli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa. 7. ZAWARTOŚĆ OFERTY 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 6, 3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ), 4. Próbkę kodu w języku Java zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ pkt 6. 5. Dokument,zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi ISO 9001 i ISO 27001 w zakresie tworzenia i wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych. 6. Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę (doświadczenie Wykonawcy), sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ), 7. Wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia, sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ), 8. Pełnomocnictwo o ile jest wymagane.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne opis w pkt III.3.2
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności gdy pojawią się: 1) nowe technologie umożliwiające podniesienie jakości usługi realizowanej w ramach zamówienia; 2) zmiany lub wejście w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanej usługi; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota wynagrodzenia brutto; 4) zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 5) zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływające na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 6) zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 7) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Skrócenie czasu usunięcia błędu krytycznego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www,imgw.pl
Adres uzyskania siwz 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym wykonanie przedmiotu umowy o którym mowa w §1 ust.2 pkt 2 w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)