| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Komenda Główna Policji | 
							                									
						| Ulica | ul. Puławska 148/150 | 
							                							                							                									
						| Miejscowość | Warszawa | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 02-642 | 
							                									
						| Województwo | mazowieckie | 
							                									
						| Tel | 022 6012044, 601 59 75 | 
							                									
						| Fax | 022 6011857 | 
							                									
						| Internet | www.policja.pl | 
							                									
						| Regon | 01213749700000 | 
							                									
						| E-mail | zamowieniakgp@policja.gov.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Administracja rządowa centralna | 
							                							                									
						| Rodz zam | U | 
							                							                									
						| Czy częsci | Nie | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | D | 
							                									
						| Data roz | 24/11/2016 | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Wiedza | O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące m.in.:
-posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:  co najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego, zbudowanego w oparciu o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w  min. 10  lokalizacjach na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto,
oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
-wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ - zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać zamówienia polegające na wykonaniu co  najmniej 1 usługi polegającej na wsparciu oprogramowania informatycznego systemu pocztowego, zbudowanego w oparciu 
o serwery pracujące w środowisku rozproszonym (w  min. 10  lokalizacjach  na terenie kraju) dla co najmniej 15 000 użytkowników z obsługą problemów w trybie ciągłym, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. 
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. | 
							                									
						| Zdolne | O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące m.in.:
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, w tym co najmniej 2 osobami tj.:
 a)1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym IBM Lotus Domino Server; 
b)1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem we wsparciu administracyjnym Oprogramowania IBM Tivoli - (IBM Storage Manager, IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Directory Integrator),
oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
-wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ - zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | -wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera - Załącznik nr 1 do SIWZ). | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w przypadku:
1)konieczności wprowadzenia zmian do warunków świadczenia usługi;
2)możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w dacie zawarcia umowy;
3)konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka będzie korzystna dla zamawiającego i  konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
4)wystąpienia zależność realizacji przedmiotu umowy od prac wykonywanych w ramach innych, równolegle prowadzonych projektów teleinformatycznych przez zamawiającego;
5)zmiany terminu realizacji umowy wobec zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w określonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
6)istotnego opóźnienia powstałego z winy zamawiającego, związanego z realizacją umowy, a którego nie można było przewidzieć i które ma wpływ na termin wykonania umowy;
7)zmiany wysokości podatku od towarów i usług.
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. | 
							                									
						| Kod kryterium | B | 
							                									
						| Kryt 1p | 80 | 
							                									
						| Kryt 2 | Czas usunięcia awarii krytycznej | 
							                									
						| Kryt 2p | 10 | 
							                									
						| Kryt 3 | Cena brutto za jeden osobodzień na dodatkowe prace inżynierskie | 
							                									
						| Kryt 3p | 10 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Tak | 
							                									
						| Aukcja dod info | 1.Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, na zasadach określonych w art. 91a-91c ustawy Pzp. Aukcja zostanie przeprowadzona 
na stronie https:aukcje.uzp.gov.pl
2.Wymagania systemu:
1)Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz dostępem do sieci Internet. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę 
z przeglądarkami:
Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.
Opera w wersji 9.0 lub wyższej
Google Chrome w wersji 3.0 lub wyższej
Ze względu na brak kompatybilności przeglądarki Internet Explorer ze standardami przyjętymi 
w systemie aukcyjnym (powszechnie wykorzystywanymi w Internecie) oraz pojawiające się problemy związane z bezpieczeństwem, nie zaleca się korzystania z tej aplikacji podczas użytkowania Portalu Aukcji.
2)Z uwagi na fakt, że postąpienia, które wykonawcy są zobligowani podpisać elektronicznie, 
są generowane w postaci dokumentu PDF (Portable Document Format), wykonawcy biorący udział 
w aukcji elektronicznej winni dysponować oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie plików w ww. formacie. Oprogramowanie takie wykonawcy mogą pobrać bezpłatnie ze strony internetowej http:get.adobe.com/reader/.
3)Ponadto wykonawca chcący składać oferty w toku aukcji elektronicznej musi dysponować urządzeniami technicznymi oraz oprogramowaniem służącymi do obsługi podpisu elektronicznego.
4)Wykonawcy składający postąpienia są obowiązani podpisywać oferty składane w toku aukcji (postąpienia) za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu elektronicznego - struktura generowanych przez platformę ofert nie pozwala na podpisywanie ich bezpośrednio z poziomu programu Adobe Reader.
5)Oferty winny być podpisane w formacie Xades  - tylko dokumenty z takim podpisem będą przyjęte przez platformę aukcyjną jako prawidłowe. Dokumenty mogą być podpisane zarówno podpisem wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Celem uniknięcia problemów w toku aukcji wykonawcy winni wprowadzić odpowiednie ustawienia do oprogramowania obsługującego składanie przez nich podpisu elektronicznego jeszcze przed rozpoczęciem aukcji elektronicznej. W przypadku trudności 
z odpowiednim skonfigurowaniem oprogramowania obsługującego składanie podpisu elektronicznego zalecany jest kontakt z wystawcą podpisu (centrum certyfikacji).
6)UWAGA: oferty generowane przez system aukcyjny nie umożliwiają wprowadzenia podpisu elektronicznego przy użyciu funkcji programu Adobe Reader (funkcja wykorzystywana m.in. w podpisywaniu deklaracji podatkowych). Opatrzenie oferty podpisem elektronicznym wymaga posłużenia się oprogramowaniem dostarczonym przez wystawcę podpisu elektronicznego (centrum certyfikacji).
3.Rejestracja:
Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla wykonawców uczestniczących w aukcji tworzą zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Konto wykonawcy umożliwia mu wzięcie udziału tylko w jednej aukcji. Zamawiający nie zna haseł poszczególnych wykonawców. LOGIN i HASŁO wykonawcy są generowane automatycznie przez system, a następnie przesyłane wraz z zaproszeniem do aukcji. Celem zwiększenia bezpieczeństwa, system, przy pierwszym logowaniu się wykonawcy na konto założone przez zamawiającego, wymusza dokonanie zmiany HASŁA na nowe.
4.Kryteria oceny ofert:
Kryterium oceny ofert, które będzie stosowane w toku aukcji elektronicznej jest cena brutto za usługę wsparcia administracyjnego w trybie SLA | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.policja.gov.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY POMOCOWYCH
BIURO FINANSÓW KGP, 
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 | 
							                									
						| Data składania wniosków | 20/07/2016 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 09:30 | 
							                									
						| Miejsce | Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. (22) 601 32 04, w godz. 8:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Informacje dodatkowe | Kryteria oceny ofert:
K1 - Cena oferty brutto za usługę wsparcia administracyjnego w trybie SLA - waga 80%
K2 - Czas usunięcia awarii krytycznej - waga 10%
K3 - Cena brutto za jeden osobodzień na dodatkowe prace inżynierskie - waga 10% | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |