Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
|
Ulica |
ul. Franciszka Klimczaka 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-797
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 443 50 00
|
Fax |
22 443 50 04
|
Internet |
www.wilanow.pl
|
Regon |
01525966300154
|
E-mail |
przetargi@wilanow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
26/08/2016
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium do upływu terminu składania ofert
w wysokości - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów) nr
73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy S.A. w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: Przetarg nr 27/WIR/2016 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, drobnego wyposażenia i akcesoriów do pracy
z dziećmi w ramach pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 10 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów
oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono
w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki.
3. W przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. F. Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Kasa urzędu czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy:
a. wskazanie Beneficjenta - Beneficjentem musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa,
b. nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres),
c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem,
d. zobowiązanie banku-instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego wraz z oświadczeniem, że:
zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
e. zapisy odnośnie czasu jej trwania,
f. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia,
g. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą.
4. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
|
Wiedza |
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazu co najmniej 2 dostaw zabawek lub pomocy dydaktycznych o wartości brutto po min. 200 000,00 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
(w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej - równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy
o wykonanie zamówienia)
|
Potencjał |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
|
Zdolne |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
|
Sytuacja |
Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz dostaw (według pkt III.A.2.2) SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów że zostały wykonane w sposób należyty
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej dostaw określonych w pkt. III.A.2.2) niniejszego SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
a. Dowodami, o których mowa powyżej są:
i. Poświadczenie
albo
ii. oświadczenie - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane
w wykazie, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
3) w przypadku, gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności wskazywał:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w pkt VII. SIWZ i terminie wskazanym w pkt VIII. SIWZ ofertę składającą się z:
1. wypełnionego formularza oferty wraz z kosztorysem ofertowym według załączników
nr 1 i 5 do SIWZ.
2. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę(-y) działającą(-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność
z oryginałem;
3. dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, wymienionych poniżej:
1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt III.A.2.1), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wykazu dostaw (według pkt III.A.2.2) SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów że zostały wykonane w sposób należyty
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej dostaw określonych w pkt. III.A.2.2) niniejszego SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
a. Dowodami, o których mowa powyżej są:
i. Poświadczenie
albo
ii. oświadczenie - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane
w wykazie, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
3) w przypadku, gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności wskazywał:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
4) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt III.A.2.3)a), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
5) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt III.A.2.3)b);
6) listy podmiotów, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) albo informacji o tym,
że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku
nr 4 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych we wzorze umowy:
§ 15
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana treści niniejszej umowy jest możliwa jedynie w przypadkach przewidzianych i określonych w niniejszej umowie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu i miejsca dostawy w przypadku uzależnionym od terminu zakończenia budowy szkoły
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Gwarancja jakości na przedmiot zamowienia
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wilanow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń - pokój nr 223
|
Data składania wniosków |
21/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń - pokój nr 223
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|