Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Ulica |
Pl. Politechniki 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-661
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 2346206, 2346630
|
Fax |
022 2346217, 6286075
|
Internet |
www.pw.edu.pl
|
Regon |
00000155400000
|
E-mail |
poreda@ca.pw.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
80
|
Wadium |
Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie
złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, co najmniej 4 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, serwisy internetowe związane z tematyką rynku pracy i edukacji, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych
zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Potencjał |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych
zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie - ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby i wykaże, że posiada odpowiednie zaplecze personalne, a zwłaszcza programistów, specjalistów ds. baz danych oraz grafików,
Oczekuje się, że funkcje te będą pełnione przez minimum trzy osoby, z których:
1. co najmniej jedna (1) osoba, posiada minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami obejmującymi wykonanie i wdrożenie portalu informacyjnego i nadzorowała wykonanie i wdrożenie przynajmniej jednego takiego projektu dla podmiotu działającego w skali minimum ogólnokrajowej;
2. co najmniej jedna (1) osoba zajmuje się architekturą informacji oraz wykonała przynajmniej jedną kompleksową usługę doradczą, polegającą na analizie istniejących zasobów informacyjnych, analizie potrzeb i wymagań, przygotowaniu propozycji architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych dla podmiotu działającego w skali minimum ogólnokrajowej;
3. co najmniej jedna (1) osoba posiada minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu grafiki stron Internetowych;
4. co najmniej jedna (1) osoba posiada minimum 2-letnie doświadczenie programistyczne w zakresie wykonywania projektów stron internetowych i systemów zarządzania treścią.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę, jednakże Wykonawca musi zapewnić zespół, co najmniej trzech (3) osób. W przypadku, gdy 1 osoba pełni funkcję kilku osób musi spełniać łącznie wszystkie wymagania dla nich opisane. W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunek wskazany powyżej mogą spełniać łącznie.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych
zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Sytuacja |
Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inne dokumenty, aktualne oraz ważne, potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony: polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC), na sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,
na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych
zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach
wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3 Inne dokumenty i
oświadczenia:
1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11.
2. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski (PLN) - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do Formularza oferty.
4. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1d do Formularza oferty.
5. Wykonawca, wraz z ofertą złoży koncepcję portalu w formie prezentacji Power Point lub innej, umożliwiającej Zamawiającemu zapoznanie się zarówno z formą graficzną, jak i rozwiązaniem funkcjonalności portalu.
6. Portfolio prezentujące dotychczasowe prace Wykonawcy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga
formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące
przyczyną proponowanych zmian. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1. ewentualnej zmiany Podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych Podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem Podwykonawców;
2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem Podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż Podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia;
3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4. zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które maja wpływ na realizację Umowy;
5. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
6. konieczności wydłużenia terminu realizacji prac objętych umową,
7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie skrócenia terminu świadczenia usług pozwalających na utrzymanie serwisu,
8. wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji prac obejmujących świadczeniem usług zapewniających utrzymanie serwisu, w przypadku:
1. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.35 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia na pisemny, uargumentowany wniosek Wykonawcy,
2. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia na pisemny, uargumentowany wniosek Wykonawcy.
Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6. inne wydarzenia losowe.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Czas realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Okres gwarancji (nie krócej niż 12 miesięcy)
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Warszawska, Administracja
Centralna, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa
|
Data składania wniosków |
28/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Politechnika Warszawska, Administracja
Centralna, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|