Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-22 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133849 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych: tonera do Samsunga SCX 4833 w ilości 100 sztuk, tonera do OKI MB 472 dnw w ilości 120 sztuk. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. Materiały eksploatacyjne muszą być wysokowydajne tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku , kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na swój koszt. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, b) nie regenerowany, c) wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, d) opakowany hermetycznie, e) nie noszący śladów użytkowania, f) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, g) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, h) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, i)posiadające aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy,
j) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych, w sposób naruszający prawo polskie lub UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności, każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez strony. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. W przypadku gdy w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie posiadają właściwości materiałów oryginalnych takich jak bieżąca sygnalizacja stanu zużycia tonera na: panelu drukarki, wydruku strony konfiguracyjnej drukarki oraz z poziomu oprogramowania zarządzającego drukarką, Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych wymieni wadliwy produkt na spełniający powyższe wymogi. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznie nowymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbole) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie). Materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, refabrykowane. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów zalecanych przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w celu recyklingu lub utylizacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie ich przetwarzania. Pozostałe zapisy wykonania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do Opisu Warunków Uczestnictwa w licytacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Ulica ul. Młynarska 43/45
Nr domu 43/45
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-170
Województwo mazowieckie
Tel 22 644 15 64
Fax 22 665 60 44
Internet www.strazmiejska.waw.pl
Regon 01527142800000
E-mail zam.pub@strazmiejska.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Potencjał Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 15 minut
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 http://aukcje.um.warszawa.pl
Licytacja IV.4.7 http://strazmiejska.waw.pl
Licytacja IV.4.8 Operator platformy aukcyjnej przekaże zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s
Licytacja IV.4.9 W trakcie licytacji wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu, Opisem Warunków Uczestnictwa w licytacji oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Minimalna wysokość postąpień - 500, 00 zł
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18
Termin otwarcia licytacji Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 03.08.2016 r. o godzinie 11:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej
Wartość zamknięcia licytacji Gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji.
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne postanowienia § 1 1. Przedmiotem umowy, jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, w asortymencie i maksymalnej ilości, zgodnie z formularzem cenowym, którego poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia stanowi załącznik nr 1 do umowy. § 2 Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się na okres: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2016 r. § 3 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty umówionej ceny. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych, składanych do Wykonawcy emailem pod adres lub faksem pod nr 3. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, od dnia złożenia zamówienia. 4. Przedmiot umowy dostarczany będzie do miejsca wskazanego w zamówieniu na terenie Warszawy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupienia od Wykonawcy towarów, o których mowa w § 1 w ilości do 5 % mniejszej niż maksymalna. 6. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone: a) braki ilościowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakujących ilości towaru, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach, b) wady jakościowe, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze - od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach, c) braki asortymentowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w prawidłowym asortymencie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach. 7. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały eksploatacyjne podane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne wysokowydajne, tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. 9. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku , kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na swój koszt. 10. Materiały eksploatacyjne równoważne będą: a) produktami fabrycznie nowymi, b) nie regenerowanymi, c) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, d) opakowanymi hermetycznie, e) nie noszącymi śladów użytkowania, f) które zapewnią jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, g) które nie będą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, h) które w żadnym stopniu nie będą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej, i) posiadające aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy, j) które nie będą materiałami eksploatacyjnymi napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub prawo Unii Europejskiej. 11. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez strony. 12. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 13. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznie nowymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbole) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie). Materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, refabrykowane. 14.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów zalecanych przez producenta. 15. W przypadku gdy w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie posiadają właściwości materiałów oryginalnych takich jak bieżąca sygnalizacja stanu zużycia tonera na panelu drukarki, wydruku strony konfiguracyjnej drukarki oraz z poziomu oprogramowania zarządzającego drukarką, Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych wymieni wadliwy produkt na spełniający powyższe wymogi. 16. W przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy oraz kosztów ekspertyzy przeprowadzonej przez serwis producenta sprzętu. 17.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w celu recyklingu lub utylizacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie ich przetwarzania. § 4 Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela gwarancji do czasu wyczerpania się środka barwiącego. § 5 1. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, do wysokości zł netto (słownie:) plus % podatku VAT w kwocie zł (słownie) co stanowi zł brutto (słownie:) 2. Zamawiający zobowiązuje się płacić za każdą zrealizowaną partię przedmiotu zamówienia według cen jednostkowych netto plus należny podatek VAT. 3. Ceny jednostkowe netto plus należny podatek VAT, określone w formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.§ 6 1. Zapłata nastąpi po dostarczeniu przedmiotu umowy do miejsca dostawy, przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od daty jej dostarczenia do Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika. 2. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika. 3. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu. 4. Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki w terminie zapłaty. 5. Faktury, o których mowa powyżej należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast płatnikiem i odbiorcą faktur jest Straż Miejska m.st. Warszawy z siedzibą: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. § 7 1.Prawa i obowiązki Zamawiającego wynikające z niniejszej umowy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy. 2. Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. 3. Do kierowania czynnościami związanymi z realizacją umowy Wykonawca wyznacza: tel.e-mail:4. Jako koordynatora w zakresie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający wyznacza:tel. e-mail:§ 8 1. W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % całkowitej kwoty brutto określonej w § 5 ust. 1. 2. W przypadku odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający lub odstąpienia Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m. st. Warszawy/ Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % całkowitej kwoty brutto określonej w § 5 ust. 1. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Straży Miejskiej m. st. Warszawy/ Płatnikowi kary umownej za opóźnienie w terminie dostawy w wysokości 10% wartości brutto opóźnionej części dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 4. Za zwłokę w usunięciu braków i wad określonych w § 3 ust. 6, Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m. st. Warszawy/ Płatnikowi karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto za każdy dzień zwłoki danej partii towaru, której wada dotyczy. 5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3% całkowitej kwoty brutto określonej w § 5 ust. 1, w przypadku niedokonania naprawy sprzętu, o której mowa w § 3 ust. 9. 6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego wadliwością dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych, potwierdzonego ekspertyzą wydaną przez serwis producenta sprzętu lub inny niezależny podmiot realizujący naprawy sprzętu wielofunkcyjnego drukująco - kopiującego. 7. Kara umowna, określona w ust. 1, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m. st. Warszawy/ Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy. 8. Kara umowna, określona w ust. 3, 4, 5 i 6 zostanie potrącona przez Straż Miejską m. st. Warszawy/ Płatnika z należności za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub w przypadku braku takiej możliwości zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do wykonawcy. 9. Maksymalna łączna kwota kar umownych określonych w niniejszej umowie nie może przekroczyć 35% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1. 10. Zapłata kar umownych nie wyłącza prawa do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych za poniesioną szkodę. § 9 1.Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli: 1) Wykonawca przystąpił do likwidacji swojej firmy z wyjątkiem likwidacji przeprowadzanej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji; 2) Wykonawca nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością oraz realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a wezwania Zamawiającego do należytego wykonywania tych czynności będą nieskuteczne; 3) Wykonawca z własnej winy przerwał świadczenie dostaw i w ciągu 7 dni roboczych nie rozpoczął świadczenia pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia informacji o powyższych okolicznościach. 3. W powyższym wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia. 5. Wykonawca może odstąpić od umowy jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo pisemnego wezwania do zapłaty. § 10 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. § 11 Spory wynikłe na tle wykonania niniejszej Umowy, strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie. W razie braku porozumienia, spory rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 12 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks Cywilny. 3. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach - 1 egz. dla Wykonawcy i 1 egz. dla Zamawiającego. 4. Integralną część umowy stanowią: 1) załącznik nr 1 - kserokopia formularza cenowego, 2) załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy, 3) załącznik nr 3 - kserokopia oferty Wykonawcy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)