Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wisznice
|
Ulica |
ul. Rynek 35
|
Nr domu |
35
|
Miejscowość |
Wisznice
|
Kod Pocztowy |
21-580
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
083 3782102
|
Fax |
083 3782039
|
Regon |
03023775300000
|
E-mail |
kwierzchowski@wisznice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
03/10/2016
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości 3 000,00,- zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na
potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień
|
Wiedza |
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej
jedną robotę budowlaną o wartości brutto minimum 150.000,00 zł, polegającą na budowie
przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę
oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu robót
budowlanych wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (dokumenty
wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).
|
Potencjał |
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Zdolne |
1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania, posiadającą uprawnienia architektoniczne bez ograniczeń oraz 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi;
2) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania oraz 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi;
3) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania oraz 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót branży sanitarnej, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu osób i oświadczenia o posiadanych przez te osoby uprawnieniach (dokumenty wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę
oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
dowód wniesienia wadium
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszystkie istotne postanowienia przyszłej umowy zawarte są w załączonym projekcie
umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
2. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany
wynagrodzenia wykonawcy gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wystąpi na
skutek zmiany obowiązujących przepisów (zmiana stawki podatku VAT),
3. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany sposobu
wykonania zamówienia w zakresie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń w sytuacji
gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w
dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie
usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem
bezpieczeństwa na budowie.
4. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminu
realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
1) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy,
2) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
3) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,
4) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
5) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
6) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów,
7) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
8) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych.
5. Zmiany wymienione w pkt 16.3. i 16.4. dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) ad. pkt 16.3. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększenia ceny,
2) ad. pkt 16.4. - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
3) ad. pkt 16.4. ppkt 1 - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia,
4) ad. pkt 16.4. ppkt 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz lub badań.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzane poprzez zmianę do
kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia
takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego
propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ugwisznice.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 (pokój nr 208).
|
Data składania wniosków |
28/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z dotacji celowej budżetu państwa przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice,
ul. Rynek 35 (sala konferencyjna) w dniu 28.07.2016 r. o godz. 11:15.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|