Przebudowa i remont pomieszczeń budynku przedszkola na potrzeby Klubu Malucha wraz z wykonaniem projektu budowlanego i dostawą wyposażenia

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-28 11:00:00
Instytucja Gmina Wisznice
Miejscowość Wisznice
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133975 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 710000008, 712200006, 450000007, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń budynku przedszkola
na potrzeby Klubu Malucha wraz z wykonaniem projektu budowlanego dostosowującego
budynek do potrzeb Klubu Malucha, ekspertyzy technicznej stanu ochrony
przeciwpożarowej oraz audytu energetycznego i dostawa wyposażenia:

1) projektowanie - tj. opracowanie - zgodnie z przepisami, wymaganiami inwestora
dotyczącymi wykonania planowanego Klubu Malucha (żłobka), ekspertyzą techniczną stanu
ochrony pożarowej, audytem energetycznym oraz obecnymi standardami - kompletnej
dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż z wymaganymi uzgodnieniami i
pozwoleniami, przygotowaniem wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego
podstawie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę. Zakres obejmuje
również uzyskanie właściwej mapy do projektu, wykonanie przedmiarów i kosztorysów
inwestycji oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
2) budowa - tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji
projektowej, robót budowlanych, formalne zakończenie inwestycji w imieniu i na rzecz
Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa budowlanego, oraz przepisami odrębnymi.
3) dostawa wyposażenia - tj. dostarczenie wyposażenia wg załączonego wykazu, zmontowanie
(meble) i rozstawienie we wskazanych w trakcie realizacji inwestycji pomieszczeniach.

1.2. Główny zakres prac obejmuje:

1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej całego budynku,
2) uzyskanie pozwolenia na budowę,
3) przebudowa i remont pomieszczeń w zakresie budowlanym, elektrycznym, sanitarnym,
4) odbiór (uzyskanie zgody na funkcjonowanie żłobka) obiektu przez wymagane instytucje
np. Państwową Straż Pożarną,
5) formalne zakończenie budowy w nadzorze budowlanym,
6) dostawę wyposażenia.

1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wyszczególniony jest w Programie
Funkcjonalno Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy oraz uporządkowanie
terenu po zakończeniu prac.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wisznice
Ulica ul. Rynek 35
Nr domu 35
Miejscowość Wisznice
Kod Pocztowy 21-580
Województwo lubelskie
Tel 083 3782102
Fax 083 3782039
Regon 03023775300000
E-mail kwierzchowski@wisznice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 03/10/2016
Wadium Ustala się wadium w wysokości 3 000,00,- zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto minimum 150.000,00 zł, polegającą na budowie przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (dokumenty wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).
Potencjał Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.
Zdolne 1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania, posiadającą uprawnienia architektoniczne bez ograniczeń oraz 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi; 2) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania oraz 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi; 3) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do projektowania oraz 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót branży sanitarnej, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu osób i oświadczenia o posiadanych przez te osoby uprawnieniach (dokumenty wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie istotne postanowienia przyszłej umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wystąpi na skutek zmiany obowiązujących przepisów (zmiana stawki podatku VAT), 3. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany sposobu wykonania zamówienia w zakresie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. 4. Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, 2) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, 3) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, 4) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 5) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), 6) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, 7) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 8) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych. 5. Zmiany wymienione w pkt 16.3. i 16.4. dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad. pkt 16.3. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększenia ceny, 2) ad. pkt 16.4. - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) ad. pkt 16.4. ppkt 1 - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, 4) ad. pkt 16.4. ppkt 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz lub badań. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzane poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.ugwisznice.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 (pokój nr 208).
Data składania wniosków 28/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z dotacji celowej budżetu państwa przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Wisznice, 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 (sala konferencyjna) w dniu 28.07.2016 r. o godz. 11:15.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)