Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134165 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek.
Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów,
30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących.
3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.3.1. Wykonawca gwarantuje, że używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje naruszenia i utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie materiałów eksploatacyjnych.
3.3.2. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą urządzeń, które uległy uszkodzeniu, w tym kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. Za uszkodzenie urządzenia - Zamawiający uznaje również wylanie się tuszu, zabrudzenie wnętrza urządzenia czy też inne uszkodzenia wynikające z wadliwego działania materiału eksploatacyjnego lub niezgodności materiału eksploatacyjnego ze wskazaną drukarką.
3.3.3. Zamawiający wymaga zaoferowania tuszy i tonerów o pojemności nie mniejszej niż wskazane w tabeli w Załączniku nr 1 do SIWZ dla danego typu i producenta drukarki.
3.3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.3.5. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania artykułów będących przedmiotem zamówienia w opakowaniach zbiorczych, nie uszkodzonych, z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta.
3.3.6. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania.
3.4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
3.5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości zapotrzebowane w SIWZ przez Zamawiającego, jeżeli potrzeby wynikające z bieżącej działalności, będą mniejsze.
3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli opis przedmiotu zamówienia został określony poprzez wskazanie nazwy produktu lub jego producenta. Wskazanie produktu, należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry produktów wskazane w SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego nazwy handlowe czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-089
Województwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.janbozy.lublin.pl
Regon 43099240200000
E-mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Zaliczka Nie
Uprawnienie w prowadzonym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit a). SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit b). SIWZ
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit d). SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 1, zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Zaoferowany przedmiot zamówienia określony w Zadaniu Nr 1 spełniał szczegółowe wymagania określone w części 3.3 SIWZ dla wyspecyfikowanych w załącznikach do SIWZ urządzeń biurowych. II. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 9.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia jest kompatybilny z urządzeniem, do którego został zamówiony i spełnia wymagania określone w części 3.3. SIWZ (zgodnie z treścią oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: a) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań oraz sztuk w opakowaniu. b) w przypadku zmiany nr katalogowego, nazwy produktu, nazwy producenta, gramatury opakowania - przy niezmienionym produkcie, c) jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie asortymentu o nr katalogowym określonym w ofercie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy istnieje możliwość zastąpienia produktem równoważnym, o tym samym zastosowaniu pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry porównywalne z określonym dotychczas, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie. d) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć). Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności. Zmiana umowy w okolicznościach j.w. nie może skutkować podwyższeniem cen jednostkowych przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.janbozy.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenie pok. nr 14
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową (na własne ryzyko)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)