Dostawa komputerów typu All-in-One, pamięci RAM, modułów rozszerzeń do urządzeń Network Attached Storage, dysków oraz oprogramowania biurowe

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-26 09:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Artykuły elektrotechniczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134327 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302361106, 302331325, 317311000, 489200003, 489000007, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu komputerowego w skład którego wchodzą: komputery typu All-in-One kości pamięci RAM, moduły rozszerzeń do urządzeń Network Attached Storage, dyski twarde do dysku sieciowego, dyski SSD a także dostawa oprogramowania biurowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według następującego podziału:
a) Zadanie I: Dostawa komputerów typu All-in-One oraz pamięci RAM.
Zakres dostawy obejmuje:
- 40 sztuk komputerów typu All-in-One;
- 40 szt. 8 GB kości pamięci RAM kompatybilnych z komputerami DELL Optiplex 9020;
- 20 szt. 4 GB kości pamięci RAM kompatybilnych z komputerami DELL Optiplex 9020.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.1 do SIWZ

Komputery typu All-in-One
a) Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
b) Oferowane komputery muszą być wyprodukowane z zachowaniem normy jakościowej ISO 9001 lub równoważnych środków zapewnienia jakości.
c) Oferowane komputery muszą posiadać deklarację zgodności CE (co będzie sprawdzane podczas odbioru sprzętu na etapie realizacji umowy).
d) Oferowane komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0.
e) Głośność jednostki centralnej oferowanych komputerów mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) nie może być większa niż 26 dB.

b) Zadanie II: Dostawa modułów rozszerzeń do urządzeń Network Attached Storage oraz dysków.
Zakres dostawy obejmuje:
- 3 szt. modułów rozszerzeń do urządzeń Network Attached Storage (NAS) Synology RS815+ w obudowie typu rack
- 15 sztuk dysków twardych do Dysku sieciowego Network Attached Storage (NAS) o pojemności min. 2 TB każdy i kompatybilnych z urządzeniami Synology RS815+
- 40 sztuk dysków (typu I) o pojemności min. 120 GB
- 15 sztuk dysków (typu II) o pojemności min. 240 GB

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.2 do SIWZ

Zadanie III: Dostawa licencji oprogramowania.
Zakres dostawy obejmuje:
- 30 sztuk licencji MS-Office Standard 2016 Government OPEN No Level (OfficeStd 2016 OLP NL Gov) lub oprogramowania równoważnego we wskazanym przez Zamawiającego zakresie.
- 10 sztuk licencji MS-Office Professional Plus 2016 Government OPEN lub oprogramowania równoważnego we wskazanym przez Zamawiającego zakresie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.3 do SIWZ

Opis

Zakres dostawy obejmuje:
- 40 sztuk komputerów typu All-in-One;
- 40 szt. 8 GB kości pamięci RAM kompatybilnych z komputerami DELL Optiplex 9020;
- 20 szt. 4 GB kości pamięci RAM kompatybilnych z komputerami DELL Optiplex 9020.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.1 do SIWZZakres dostawy obejmuje:
- 3 szt. modułów rozszerzeń do urządzeń Network Attached Storage (NAS) Synology RS815+ w obudowie typu rack
-15 sztuk dysków twardych do Dysku sieciowego Network Attached Storage (NAS) o pojemności min. 2 TB każdy i kompatybilnych z urządzeniami Synology RS815+
- 40 sztuk dysków (typu I) o pojemności min. 120 GB
-15 sztuk dysków (typu II) o pojemności min. 240 GB

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.2 do SIWZZakres dostawy obejmuje:
- 30 sztuk licencji MS-Office Standard 2016 Government OPEN No Level (OfficeStd 2016 OLP NL Gov) lub oprogramowania równoważnego we wskazanym przez Zamawiającego zakresie.
- 10 sztuk licencji MS-Office Professional Plus 2016 Government OPEN lub oprogramowania równoważnego we wskazanym przez Zamawiającego zakresie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6.3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Ulica ul. Młynarska 43/45
Nr domu 43/45
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-170
Województwo mazowieckie
Tel 22 644 15 64
Fax 22 665 60 44
Internet www.strazmiejska.waw.pl
Regon 01527142800000
E-mail zam.pub@strazmiejska.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: Zadanie I - 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie II - 500,00 zł (pięćset złotych) Zadanie III - 1 400,00 zł (jeden tysiąc czterysta złotych)
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
Potencjał Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załączonego do SIWZ wzoru.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w Zadaniu I oraz Zadaniu II w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane - poparte stosownym dokumentem, np. oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz hyyp://www.strazmiejska.waw.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18 lub 19
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18 lub 19
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty a) dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum). 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)