Dostawa drukarki 3D, skanera 3D, oprogramowania oraz terminali do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Data publikacji 2016-07-14
Data zakończenia 2016-07-22 10:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135569 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005, 480000008, 302161007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 Dostawa drukarki 3D i skanera 3D
Zadanie nr 2 Dostawa oprogramowania
Zadanie nr 3 Dostawa terminali

Opis

Dostawa drukarki 3D i skanera 3D do Akademii Sztuk Pięknych w KatowicachDostawa oprogramowania do Akademii Sztuk Pięknych w KatowicachDostawa terminali do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Ulica ul. Raciborska 37
Nr domu 37
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-074
Województwo śląskie
Tel 32 758 77 01
Fax 32 758 77 01
Internet www.asp.katowice.pl
Regon 27762086000000
E-mail asp@asp.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w stosunku do zadania: nr 1 Dostawa drukarki 3D i skanera 3D kwota: 3 500,- zł słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 zł nr 2 Dostawa oprogramowania kwota: 2 000,- zł słownie: dwa tysiące 00/100 zł nr 3 Dostawa terminali kwota: 300,- zł słownie: trzysta 00/100 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Dziale Finansowo - Księgowym, znajdującym się na parterze budynku przy ul. Raciborskiej 37 Katowicach pokój nr 012, załączając równocześnie do oferty kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem Gwarancja zapłaty wadium powinna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Katowice, Nr 84 1050 1214 1000 0007 0000 7826 - za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158)
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg druku określonego w załączniku nr 3 do siwz
Wiedza na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg druku określonego w załączniku nr 3 do siwz
Potencjał na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg druku określonego w załączniku nr 3 do siwz
Zdolne na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg druku określonego w załączniku nr 3 do siwz
Sytuacja na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg druku określonego w załączniku nr 3 do siwz
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wypełniony załącznik do siwz nr 1 i nr 2
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: zadania 2 a) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) części oferowanego asortymentu, w przypadku gdy w okresie od złożenia oferty do realizacji zadania wersja oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę nie jest dostępna na rynku. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności Wykonawca zawiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego i zaoferuje Zamawiającemu wersję wyższą, w tej samej cenie ofertowej. zadania nr 1 i 3 w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) części oferowanego asortymentu, w przypadku gdy w okresie od złożenia oferty do realizacji zadania model/typ/wersja urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę zostanie wycofany z obrotu lub nie jest dostępny na rynku. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności Wykonawca zawiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego i zaoferuje Zamawiającemu model/typ/wersję asortymentu o odpowiednio wyższych parametrach, w tej samej cenie ofertowej. c) czasu realizacji zamówienia wynikających z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, lecz nie dłużej niż czas trwania przeszkody Warunkiem dokonania zmian, o których mowa wyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającą: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja / czas realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.asp.katowice.pl
Adres uzyskania siwz w siedziebie Zamawiającego.
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, ul. Raciborska 37 p. 001
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)