Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16

Data publikacji 2016-07-14
Data zakończenia 2016-07-22 13:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135767 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 228000008, 798230009, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16

Opis

Akcesoria biurowe z podziałem na 9 pozycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica Al. Partyzantów 57
Nr domu 57
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 081 8893000
Fax 081 8862595
Internet www.piwet.pulawy.pl
Regon 00008025200000
E-mail agata.wawer@piwet.pulawy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2), 2. wypełniony formularz cenowy, w tym numery katalogowe (załącznik nr 1), 3. katalogi oferowanych produktów, karty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 - formularz cenowy), a na pisemne żądanie zamawiającego próbkę produktu w celu przetestowania lub potwierdzenia równoważności, 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 5.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3),
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) Przedłużenia czasu trwania umowy, w odniesieniu do artykułów, których ilości umowne nie zostały wykorzystane w czasie obowiązywania umowy; b) Zamiany oferowanego artykułu na inny w przypadku jego wycofania z produkcji przez producenta, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego; c) Zmiana cen jednostkowych brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://zampub.piwet.pulawy.pl/
Adres uzyskania siwz przetargi@piwet.pulawy.pl
Data składania wniosków 22/07/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria PIWet-PIB, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)