Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
Ulica |
ul Podwale 31-33
|
Nr domu |
31-33
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-040
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(071) 340 38 00
|
Fax |
(071) 782 41 71
|
Internet |
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
E-mail |
czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2016
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek opisany w pkt. 1 lit. c za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy będą dysponowali:
a) osobą posiadającą certyfikat Cisco CCIE o specjalności routing&switching lub równoważny (w zależności od producenta dostarczonego sprzętu)
b) osobą posiadającą certyfikat Cisco CCNP o specjalności voice lub równoważny (w zależności od producenta dostarczonego sprzętu).
Dopuszcza się możliwość pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem łącznego spełnienia przez wskazaną osobę wyżej określonych wymagań.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231), od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie:
a) dokumentów potwierdzających minimalne parametry oferowanych urządzeń wskazanych w Formularzu ofertowym (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne);
b) oświadczenia potwierdzające, że dostarczone urządzenia oraz przedmiot zamówienia spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku numer 1.1. do SIWZ. Treść oświadczenia zawarto w załączniku numer 1.1. do SIWZ.
Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku dołączenia kart katalogowych lub innych dokumentów sprzętu opracowanych przez producenta dostarczanego urządzenia, jeżeli nie udostępnia on dokumentacji w języku polskim, Zamawiający dopuszcza jej wersję w języku angielskim.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załączniki nr 1.1. do SIWZ
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, VII i VIII
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ.
5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo:
W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
6.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
6.4. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach:
-gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron,
-gdy na podstawie zaistniałych okoliczności, polegających w szczególności na zaprzestaniu produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń lub zaprzestaniu produkcji zaoferowanego urządzenia Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy urządzeń wymienionych w specyfikacji i o parametrach określonych w załączniku nr 1 i 2,
-gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT,
-gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie,
-zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 tekst jednolity) oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę.
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest to konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
okres udzielonej gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 )
|
Data składania wniosków |
22/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 )
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|