dostawa i wdrożenie przełączników sieci LAN

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-08-01 10:00:00
Instytucja Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137359 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie przełączników sieci LAN 10Gbps z usługami instalacji, konfiguracji, wsparcia technicznego, systemem do zarządzania infrastrukturą sieciową, wykonanie dokumentacji i przeprowadzenie warsztatu szkoleniowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-463
Województwo mazowieckie
Tel 022 5233334
Fax 022 5233332
Internet http://www.kgpsp.gov.pl, http://www.straz.gov.pl
E-mail zzpub@kgpsp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty dotyczące przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku: 1) zaistnienia siły wyższej; 2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową; 3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części; 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http:www.straz.gov.pl/page/index.php
Adres uzyskania siwz Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 4, pok. 9
Data składania wniosków 01/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 4, pok. 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Wiedza Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu sieciowego, z których każda zawierała sprzęt wyposażony w co najmniej 12 portów (interfejsów) sieciowych o wydajności 10Gbps lub wyższej. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby; - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego; - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o, których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Zdolne Wykonawca, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dysponować co najmniej 2 osobami o kwalifikacjach na poziomie eksperta z zakresu routingu i switchingu (np. Cisco CCIE Routing nad Switching). W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na zasobach podmiotu trzeciego, zobowiązany jest dołączyć do oferty dowody, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby; - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego; - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; -czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tych osób w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Dokumenty obligatoryjne: a) Streszczenie oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, c) Formularz cenowy - załącznik nr 10 do SIWZ/nr 2 do Umowy. 2 Dokumenty fakultatywne: a) pełnomocnictwo, b) Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, c) dowody, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b, jeśli Wykonawca polega na spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez te podmioty i podmioty oddają wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, d) dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu, a podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia.
Informacje dodatkowe Wszelkie załączniki dołączone do SIWZ należy traktować jako wzory zalecane przez Zamawiającego. Zamawiający uzna za wystarczające wypełnienie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń poprzez złożenie dokumentów równoważnych potwierdzających spełnienie wymagań. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące grupę Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, a także pełnomocnika uprawnionionego do podejmowania oświadczeń woli związanych z udzieleniem zamówienia, w tym do: a) podpisywania oferty; b) podpisania umowy. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni: - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia (art. 23 ust. 2 ustawy) lub: - przedłożyć umowę spółki lub uchwałę wspólników wyraźnie określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 Kodeksu cywilnego). Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, następujące dokumenty powinny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie: - dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, - informacja o przynależności do grupy kapitałowej. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny brutto
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)